Miten pukeudutte kun haluatte tuntea itsenne seksikkaaksi?
Miksi täältä on poistettu eilen aloitettu otsikon mukainen keskustelu?
Eikö täällä saa keskustella naisen seksuaalisuudesta, feminiinisyydestä ilman, että otetaan miesten mielipide huomioon?
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
up
Todellakin up
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pukeudutte kun haluatte tuntea itsenne seksikkaaksi?
**
En ole koskaan edes yrittänyt pukeutua seksikkäästi. En varmaan osaisi. Jos haluaisin edes alusvaatteet niin mistä kaupasta niistä löytäisin kun ei ole ollenkaan mikään standardinaisen kroppa. Luulen, että jos minussa koskaan on ollut mitään seksikästä niin se oli kun painoin 7 kg vähemmän, mutta ei siltikkään... Ehkä se on sitten ihan alastomana...
Jos mies sanoo sulle kun sulla on kaikki vaatteet päällä, että olet niin hyvännäköinen niin mitä hän sillä silloin tarkoittaa? Mikä siinä on seksikästä ja mikä jotain muuta? En ymmärrä!
Mistäköhän se johtuu että ihminen on jossain vaatteissa seksikkäin, seksikkäämpi jne... ???
Kissin Paul Stanley sanoi aikanaan, että niukka peittäminen on seksikkäämpää kuin täysi alastomuus. Olen samaa miel
Olen myös samaa mieltä. Liiallinen esim. rintojen esittely ei ole lainkaan seksikästä vaikka monet naiset ja tytöt niin kuvittelevat.
Saa rintoja, varsinkin isoja esitellä. Nännit piilotettuna toki. Kaula-aukkoja ja niukkuutta!
Voi, kyllä vietellä ja olla seksikäs ihan minkä kokoisena hyvänsä. Ite häpesin itteeni nuorena kun olin tosi laiha, mutta mulla oli iso vehje häpesin sitäkin sillon, mutten enää
Vierailija kirjoitti:
Voi, kyllä vietellä ja olla seksikäs ihan minkä kokoisena hyvänsä. Ite häpesin itteeni nuorena kun olin tosi laiha, mutta mulla oli iso vehje häpesin sitäkin sillon, mutten enää
Tarkennuksena vielä, että olen siis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Norsukalsarit. Sellainen pipo jossa norsunkorvat.
Tommoset norsukalsarit on hot: https://www.stara.fi/2014/01/22/elefanttialushousut-estottomille-miehil…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norsukalsarit. Sellainen pipo jossa norsunkorvat.
Tommoset norsukalsarit on hot: https://www.stara.fi/2014/01/22/elefanttialushousut-estottomille-miehil…
Onpa onnettoman pieni kärsä norsupoloisella.
Panostan alusvaatteisiin. Muuten pukeudun niin, että siro vartaloni ja pitkät sääreni näkyvät. En käytä mitään löysiä vaatteita, vaan hyvin istuvia mm paitapuseroita ja farkkuja.
Tykkään joskus laittaa "siveellisen näköisten" juhlavaatteiden alle rivoimmat alusvaatteeni.
Kontrasti ilahduttaa sekä itseäni, että riisujaa.
Hei mitä mieltä olette, voinko ostaa stay up -sukat ja sukkanauhat, vaikka mulla on 4-5kg ylimääräistä painoa? Bmi kai noin 27. Onko nuo seksikkäät vain ja ainoastaan superhoikilla ihmisillä? Tursuileeko rumasti jos on pikkuisen pehmeää reisissä? Yksiin bileisiin ajattelin mekon alle, jos vaikka lykästäisi ja pääsisin p*nolle 😍 Niin ja näkyykö ne nauhat mekon alta jos on kovin ihonmyötäinen kangas? Eikös niissä ole jotkut klipsit tms.
Vierailija kirjoitti:
Hei mitä mieltä olette, voinko ostaa stay up -sukat ja sukkanauhat, vaikka mulla on 4-5kg ylimääräistä painoa? Bmi kai noin 27. Onko nuo seksikkäät vain ja ainoastaan superhoikilla ihmisillä? Tursuileeko rumasti jos on pikkuisen pehmeää reisissä? Yksiin bileisiin ajattelin mekon alle, jos vaikka lykästäisi ja pääsisin p*nolle 😍 Niin ja näkyykö ne nauhat mekon alta jos on kovin ihonmyötäinen kangas? Eikös niissä ole jotkut klipsit tms.
Osta ihmeessä. Mutta HUOM. älä osta sukkanauhojen kanssa stay up -sukkia vaan aidot liivisukat. Stay upit on nimensä mukaisesti tarkoitettu käytettäväksi ilman sukkanauhoja ja paksun yläosansa vuoksi niitä on muutenkin vaikea käyttää sukkanauhojen kanssa. Jos ostoksille päädyt, panosta sen verran, että hankit kunnon liivin, jossa on kuusi sukkanauhaa ja metalliklipsit. Marketeissa myytävät liivit muoviklipseineen ovat käyttökelvottomia ja tarkoitettu lähinnä riisuttaviksi.
Ok, kiitti neuvoista! Täytyy ostaa kunnolliset sukkanauhat ja sukat. Onko ihonväriset sukat yhtään seksikkäät, vai pitäisikö ehdottomasti olla mustat? Haluaisin laittaa mekon (puolisääreen)ja korkkarien kanssa ihonväriset. Jos yhden yön muijalta löytyy mekon alta ihonväriset sukat ja sukkanauhat, niin onko yhtään hot, vai ihan plääh kun ei oo mustaa?
Vierailija kirjoitti:
Ok, kiitti neuvoista! Täytyy ostaa kunnolliset sukkanauhat ja sukat. Onko ihonväriset sukat yhtään seksikkäät, vai pitäisikö ehdottomasti olla mustat? Haluaisin laittaa mekon (puolisääreen)ja korkkarien kanssa ihonväriset. Jos yhden yön muijalta löytyy mekon alta ihonväriset sukat ja sukkanauhat, niin onko yhtään hot, vai ihan plääh kun ei oo mustaa?
Ihonväriset ovat myös erittäin HOT! Jos mies ei ole täysin tampio, hän menee kiihkosta sekaisin, kun näkee ylläsi sukkanauhaliivit ja sukat.
Voisko se sukkanauhaliivi olls musta, mut ne sukat ihonväriset?
Vierailija kirjoitti:
Voisko se sukkanauhaliivi olls musta, mut ne sukat ihonväriset?
Voi, mutta valkoinen on myös hyvä vaihtoehto. Googlaa esim. Nettikauppa nimeltä Secrets in lace, niin löydät oikein asiallisia tuotteita.
T. Sukkanauharouva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihonväriset ovat myös erittäin HOT! Jos mies ei ole täysin tampio, hän menee kiihkosta sekaisin, kun näkee ylläsi sukkanauhaliivit ja sukat.
Miksi mies olisi jotenkin tampio jos ei kiihotu juuri sukista ja sukkanauhoista ...
Kyllä meillä mies ainakin kiihottuu aivan hulluna kun olen vain alasti tai jossain t-paidassa. Alusvaatteet tai sukkanauhat ei sitä kummemmin kiehdo vaikkei haittaakaan.
-nainen, joka laittaa pitsiä ja pitkiä sukkia omaksi ilokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies olisi jotenkin tampio jos ei kiihotu juuri sukista ja sukkanauhoista ...
Kyllä meillä mies ainakin kiihottuu aivan hulluna kun olen vain alasti tai jossain t-paidassa. Alusvaatteet tai sukkanauhat ei sitä kummemmin kiehdo vaikkei haittaakaan.
-nainen, joka laittaa pi
Nimimerkkisi on vastaus kysymykseesi.
Siis miehet ovat tampioita jos eivät kiihotu sukkanauhoista koska joku nainen pitää niitä omaksi ilokseen? 😂 Aina oppii uutta.
up