Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pukeudutte kun haluatte tuntea itsenne seksikkaaksi?

Vierailija
21.06.2023 |

Miksi täältä on poistettu eilen aloitettu otsikon mukainen keskustelu?
Eikö täällä saa keskustella naisen seksuaalisuudesta, feminiinisyydestä ilman, että otetaan miesten mielipide huomioon?

Kommentit (225)

Vierailija
201/225 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
202/225 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

up

Todellakin up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/225 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pukeudutte kun haluatte tuntea itsenne seksikkaaksi?

**

En ole koskaan edes yrittänyt pukeutua seksikkäästi. En varmaan osaisi. Jos haluaisin edes alusvaatteet niin mistä kaupasta niistä löytäisin kun ei ole ollenkaan mikään standardinaisen kroppa. Luulen, että jos minussa koskaan on ollut mitään seksikästä niin se oli kun painoin 7 kg vähemmän, mutta ei siltikkään... Ehkä se on sitten ihan alastomana... 

Jos mies sanoo sulle kun sulla on kaikki vaatteet päällä, että olet niin hyvännäköinen niin mitä hän sillä silloin tarkoittaa? Mikä siinä on seksikästä ja mikä jotain muuta? En ymmärrä!

Mistäköhän se johtuu että ihminen on jossain vaatteissa seksikkäin, seksikkäämpi jne... ???

Kissin Paul Stanley sanoi aikanaan, että niukka peittäminen on seksikkäämpää kuin täysi alastomuus. Olen samaa miel

Olen myös samaa mieltä. Liiallinen esim. rintojen esittely ei ole lainkaan seksikästä vaikka monet naiset ja tytöt niin kuvittelevat.

Vierailija
204/225 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa rintoja, varsinkin isoja esitellä. Nännit piilotettuna toki. Kaula-aukkoja ja niukkuutta!

Vierailija
205/225 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

h u o n o s t i.

Vierailija
206/225 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kyllä vietellä ja olla seksikäs ihan minkä kokoisena hyvänsä. Ite häpesin itteeni nuorena kun olin tosi laiha, mutta mulla oli iso vehje häpesin sitäkin sillon, mutten enää

Vierailija
207/225 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, kyllä vietellä ja olla seksikäs ihan minkä kokoisena hyvänsä. Ite häpesin itteeni nuorena kun olin tosi laiha, mutta mulla oli iso vehje häpesin sitäkin sillon, mutten enää

Tarkennuksena vielä, että olen siis nainen.

Vierailija
208/225 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Norsukalsarit. Sellainen pipo jossa norsunkorvat.

Tommoset norsukalsarit on hot: https://www.stara.fi/2014/01/22/elefanttialushousut-estottomille-miehil…

Vierailija
209/225 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Norsukalsarit. Sellainen pipo jossa norsunkorvat.

Tommoset norsukalsarit on hot: https://www.stara.fi/2014/01/22/elefanttialushousut-estottomille-miehil…

Onpa onnettoman pieni kärsä norsupoloisella.

Vierailija
210/225 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostan alusvaatteisiin. Muuten pukeudun niin, että siro vartaloni ja pitkät sääreni näkyvät. En käytä  mitään löysiä vaatteita, vaan hyvin istuvia mm paitapuseroita ja farkkuja. 

Vierailija
211/225 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään joskus laittaa "siveellisen näköisten" juhlavaatteiden alle rivoimmat alusvaatteeni.

Kontrasti ilahduttaa sekä itseäni, että riisujaa.

Vierailija
212/225 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mitä mieltä olette, voinko ostaa stay up -sukat ja sukkanauhat, vaikka mulla on 4-5kg ylimääräistä painoa? Bmi kai noin 27. Onko nuo seksikkäät vain ja ainoastaan superhoikilla ihmisillä? Tursuileeko rumasti jos on pikkuisen pehmeää reisissä? Yksiin bileisiin ajattelin mekon alle, jos vaikka lykästäisi ja pääsisin p*nolle 😍 Niin ja näkyykö ne nauhat mekon alta jos on kovin ihonmyötäinen kangas? Eikös niissä ole jotkut klipsit tms.

Vierailija
213/225 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mitä mieltä olette, voinko ostaa stay up -sukat ja sukkanauhat, vaikka mulla on 4-5kg ylimääräistä painoa? Bmi kai noin 27. Onko nuo seksikkäät vain ja ainoastaan superhoikilla ihmisillä? Tursuileeko rumasti jos on pikkuisen pehmeää reisissä? Yksiin bileisiin ajattelin mekon alle, jos vaikka lykästäisi ja pääsisin p*nolle 😍 Niin ja näkyykö ne nauhat mekon alta jos on kovin ihonmyötäinen kangas? Eikös niissä ole jotkut klipsit tms.

Osta ihmeessä. Mutta HUOM. älä osta sukkanauhojen kanssa stay up -sukkia vaan aidot liivisukat. Stay upit on nimensä mukaisesti tarkoitettu käytettäväksi ilman sukkanauhoja ja paksun yläosansa vuoksi niitä on muutenkin vaikea käyttää sukkanauhojen kanssa. Jos ostoksille päädyt, panosta sen verran, että hankit kunnon liivin, jossa on kuusi sukkanauhaa ja metalliklipsit. Marketeissa myytävät liivit muoviklipseineen ovat käyttökelvottomia ja tarkoitettu lähinnä riisuttaviksi.

Vierailija
214/225 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitti neuvoista! Täytyy ostaa kunnolliset sukkanauhat ja sukat. Onko ihonväriset sukat yhtään seksikkäät, vai pitäisikö ehdottomasti olla mustat? Haluaisin laittaa mekon (puolisääreen)ja korkkarien kanssa ihonväriset. Jos yhden yön muijalta löytyy mekon alta ihonväriset sukat ja sukkanauhat, niin onko yhtään hot, vai ihan plääh kun ei oo mustaa?

Vierailija
215/225 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, kiitti neuvoista! Täytyy ostaa kunnolliset sukkanauhat ja sukat. Onko ihonväriset sukat yhtään seksikkäät, vai pitäisikö ehdottomasti olla mustat? Haluaisin laittaa mekon (puolisääreen)ja korkkarien kanssa ihonväriset. Jos yhden yön muijalta löytyy mekon alta ihonväriset sukat ja sukkanauhat, niin onko yhtään hot, vai ihan plääh kun ei oo mustaa?

Ihonväriset ovat myös erittäin HOT! Jos mies ei ole täysin tampio, hän menee kiihkosta sekaisin, kun näkee ylläsi sukkanauhaliivit ja sukat.

Vierailija
216/225 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko se sukkanauhaliivi olls musta, mut ne sukat ihonväriset?

Vierailija
217/225 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko se sukkanauhaliivi olls musta, mut ne sukat ihonväriset?

Voi, mutta valkoinen on myös hyvä vaihtoehto. Googlaa esim. Nettikauppa nimeltä Secrets in lace, niin löydät oikein asiallisia tuotteita.

T. Sukkanauharouva

Vierailija
218/225 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihonväriset ovat myös erittäin HOT! Jos mies ei ole täysin tampio, hän menee kiihkosta sekaisin, kun näkee ylläsi sukkanauhaliivit ja sukat.

Miksi mies olisi jotenkin tampio jos ei kiihotu juuri sukista ja sukkanauhoista ...

Kyllä meillä mies ainakin kiihottuu aivan hulluna kun olen vain alasti tai jossain t-paidassa. Alusvaatteet tai sukkanauhat ei sitä kummemmin kiehdo vaikkei haittaakaan. 

-nainen, joka laittaa pitsiä ja pitkiä sukkia omaksi ilokseen. 

Vierailija
219/225 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies olisi jotenkin tampio jos ei kiihotu juuri sukista ja sukkanauhoista ...

Kyllä meillä mies ainakin kiihottuu aivan hulluna kun olen vain alasti tai jossain t-paidassa. Alusvaatteet tai sukkanauhat ei sitä kummemmin kiehdo vaikkei haittaakaan. 

-nainen, joka laittaa pi

Nimimerkkisi on vastaus kysymykseesi.

Vierailija
220/225 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehet ovat tampioita jos eivät kiihotu sukkanauhoista koska joku nainen pitää niitä omaksi ilokseen? 😂 Aina oppii uutta.