Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Somekuningatar Böckerman

Vierailija
21.06.2023 |

Mitä minä just luin?
https://www.is.fi/viihde/art-2000009669409.html

"Tulee vähän sellainen olo, että etkö ole minulle kiitollinen, että tarjoan tällaisen mökin. Et ole laittanut siihen senttiäkään, se on minun ja äidin mökki. Olisi kiva, jos sinä huomioisit sen ja sanoisit esimerkiksi, että kiitos, että saan käyttää tätä vettä, Böckerman tilittää."

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee paha olo kun luen tätä haukkumaketjua. Luuletteko että te läskiperseet olette sen parempia ihmisiä? Luitte tuota artikkelia jotkut ihme vihalasit päässä ja teitte mustavalkoisia päätelmiä. Ja kivitys on valmis. Ei uskoisi että eletään vuotta 2023 ja että naisenkin on oikeus tienata ja menestyä ilman nöyristelyä.

Jossain bodi pätkässä se mies oli erittäin mustasukkainen eikä pätkääkään kannustava. Mutta joo, nainen aina paha. Klassista misogyniaa. Herätkää ja hävetkää!!! 

Vierailija
42/48 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan täällä äiti-ihmisiä kommentoimassa? Noin tullaan teidänkin tyttäriä vähättelemään ja painamaan alas, jos ette katkaise tätä läpi historian jatkunutta ongelmaa. Yrittäkää edes, tyttärienne ja heidän tyttäriensä vuoksi! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee paha olo kun luen tätä haukkumaketjua. Luuletteko että te läskiperseet olette sen parempia ihmisiä? Luitte tuota artikkelia jotkut ihme vihalasit päässä ja teitte mustavalkoisia päätelmiä. Ja kivitys on valmis. Ei uskoisi että eletään vuotta 2023 ja että naisenkin on oikeus tienata ja menestyä ilman nöyristelyä.

Jossain bodi pätkässä se mies oli erittäin mustasukkainen eikä pätkääkään kannustava. Mutta joo, nainen aina paha. Klassista misogyniaa. Herätkää ja hävetkää!!! 

Kun kuuntelee heidän podiaan, niin joka jaksossa Pernilla puhuu alentuvasti poikaystävälleen ja heittää välillä vaikka sun mitä tökeröyksiä. Että herää itse vaan ja älä tunge misogyniaa joka paikkaan. Usko tai älä, mutta naisia on oikeus arvostella jos ne on k-päitä.

Vierailija
44/48 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan täällä äiti-ihmisiä kommentoimassa? Noin tullaan teidänkin tyttäriä vähättelemään ja painamaan alas, jos ette katkaise tätä läpi historian jatkunutta ongelmaa. Yrittäkää edes, tyttärienne ja heidän tyttäriensä vuoksi! 

No jos joku nainen kiusaa joku päivä mun tytärtä, niin toivonkin että sitä naista vähätellään ja painetaan alas. Tulen tekemään itsekin sitä.

Vierailija
45/48 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko järkyttävämpää nimeä kuin PERNILLA BÖCKERMAN

Vierailija
46/48 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko järkyttävämpää nimeä kuin PERNILLA BÖCKERMAN

Börnilla Peckerman olis vielä pahempi

Vierailija
47/48 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa ulkopuolelta onko heidän parisuhteensa terve vai ei, mutta selvää on että Pernilla ei ole ihan nöyrimmästä päästä ihmisenä. Toki hän on vieläkin melko nuori, joten tilanne voi muuttua. Aivothan saavuttavat aikuisen tason vasta noin 25-vuotiaana.

Vierailija
48/48 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauratti. Oliko vitsi vai ironiaa. Toki vasta 23 vuotias. Köyhä poliisisulhanen lienee vanhempi.

Vanhemmat on palomies ja sairaanhoitaja. Köyhistä oloista on itsekin. Nettitulot ei montaa vuotta kerry. Sitten elää poliisin kanssa kuten muutkin pienituloiset. Ellei sorru tanssijan vaimoksi :D?!

Sama missä pyllistelee ja pullistelee nyt kun on vielä nuori. Kohta tulee seuraava uusi nuori nettituttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi