Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Somekuningatar Böckerman

Vierailija
21.06.2023 |

Mitä minä just luin?
https://www.is.fi/viihde/art-2000009669409.html

"Tulee vähän sellainen olo, että etkö ole minulle kiitollinen, että tarjoan tällaisen mökin. Et ole laittanut siihen senttiäkään, se on minun ja äidin mökki. Olisi kiva, jos sinä huomioisit sen ja sanoisit esimerkiksi, että kiitos, että saan käyttää tätä vettä, Böckerman tilittää."

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Böckerman = Kirjatmies

Vierailija
22/48 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä aika omituinen tunne, jos oma mieheni, joka siis maksaa asuntolainaa ja vastiketta, alkaisi odottaa että kiittäisin häntä siitä, kun saan asua tässä asunnossa. Itse saan vain työttömyyskorvausta ja maksan sillä lapsille vaatteet, harrastukset ja arkisin monesti ruuatkin. 

Muista sanoa. "Kiitos, että saan käyttää tätä vettä minkä maksat". Ja kaikkien muidenkin asioiden kohdalla. Lämpö, ruoka, juomavesi, wc-pönttö, vessapaperit, talouspaperit, huonekalut, laitteet, sähkö...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä, oliko tuossa mitään ihmeellistä paitsi ehkä kontekstissa irrotettuna otteena parin rahankäytöstä. Heillähän on tuon perusteella aika rento suhtautuminen raha-asioihin yleensä, toisaalta tuosta sai sen käsityksen, että 50:50 maksellaan varallisuuseroista huolimatta. Arvostan.

Ja tavallaan ymmärrän tuon heiton, jos toinen harrastaa jotain päivittäisiä puolen tunnin kuumia suihkuja täysin toisen omistuksessa/maksettavana olevassa lukaalissa.

Joo todella rento suhtautuminen jos ostokset jaetaan kaupassa ja kun toinen maksanut vähemmän joutuu siirtämään enemmän maksaneelle erotuksen.

Omassa parisuhteessa jos käydään esim. ulkona syömässä tarjotaan vuorotellen. Ei todellakaan aleta laskemaan että eurot menee aina tasan. Ja meilläkin nettotuloeroa miehen hyväksi 1300e/kk.

Siis tällaista se on aina, jos nainen tienaa enemmän. Lasketaan excelissä että menee sentilleen yhteiset kulut tasan. Tietysti jos mies tienaa enemmän ja ehdottaa sitä niin hän on pihi hullu joka ei rakasta.

Vierailija
24/48 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nähdä miten Pernilla kiittelee, jos joutuu toisen elättämäksi. Varmasti lapsena kotona kiitteli jatkuvasti vanhempiaan, että sai käyttää vettä?

Vierailija
25/48 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelkaa mikä haloo nousisi jos joku rikas julkkismies sanoisi julkisesti vaimolleen että sinun pitäisi kiittää minua kun saat asua kanssani omistamassani talossa. Täysi sikahan sellainen mies olisi kaikkien mielestä ja maria veitolat sun muut keksisivät vielä lisää päästään.

Vierailija
26/48 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tulee sekin päivä kun Pernillan prse löllähtää ja tulot loppuu tyystin.

Vierailija
27/48 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä tulee sekin päivä kun Pernillan prse löllähtää ja tulot loppuu tyystin.

Tolla tavalla kun Pernilla treenaa niin sen perse voi olla loistava vielä vuonna 2060, mutta ihmissuhteet tulee menemään kyllä perseelleen tolla Pernillan luonteella. Joku päivä Pernillan poikaystävän miellyttämispaineet kasvaa liian suureksi, se masentuu, menee terapiaan ja tajuaa että miten vinksallaan hänen parisuhde on. Mutta tajuaako Pernilla että vika on hänessä vai onko se aina muissa ihmisissä? Tarpeeksi monta kertaa kun ihmissuhteet menee perseelleen, niin vähän vinoutuneempikin ihminen alkaa katsella edes välillä peiliin, mutta onko silloin jo liian vanha ja elämä ehtinyt lipua ohi? Avioliitto mennyt pieleen ja kaltoinkohdeltuun jälkikasvuun etäiset välit, moni ystävyyssuhde katkennut? Oon nähnyt että näin on käynyt monelle.

Vierailija
28/48 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ja kovia kokemattomana moni hyvännäköinen ja rahoissaan oleva nainen on lapsellinen ja itsekeskeinen. 

Vierailija
29/48 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun näytit minulle uutisen, joka ei kiinnostanut pätkääkään.  Luin sen silti.  Menetin elämästäni ainakin 2 minuutta :( Miksi teen näin huonoja valintoja

Vierailija
30/48 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin muistaa tänään kiitellä miestä että mökki on lämmin kun hän maksaa sähkölaskut!

Vierailija
31/48 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soutaja Jari Saario on ihan Pernillan lumoissa. 

Vierailija
32/48 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä, oliko tuossa mitään ihmeellistä paitsi ehkä kontekstissa irrotettuna otteena parin rahankäytöstä. Heillähän on tuon perusteella aika rento suhtautuminen raha-asioihin yleensä, toisaalta tuosta sai sen käsityksen, että 50:50 maksellaan varallisuuseroista huolimatta. Arvostan.

Ja tavallaan ymmärrän tuon heiton, jos toinen harrastaa jotain päivittäisiä puolen tunnin kuumia suihkuja täysin toisen omistuksessa/maksettavana olevassa lukaalissa.

No minä lähinnä halveksin ja en tippaakaan arvosta. Pihi saitako siellä kirjoittelee.

Vierailija
33/48 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään tuosta Pernillasta. Jotenkin omituinen. Mielenkiintoista nähdä kestääkö heidän suhde.

Vierailija
34/48 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdyn ja kuullun perusteella tuo nainen valtaa kaiken tilan ympäriltään, ja on vain yksi mielipide, hänen. TTK haastattelussa jyräsi haastattelussa partnerinsa täysin, todella epäkohteliaasti alkoi päälle puhumaan. Vaikuttaa hyvin minä-keskeiseltä ihmiseltä.

Vierailija
35/48 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kyllä tasailla mitään kauppalaskuja. Naurettavaa siirrellä rahaa tililtä toiselle.

Vierailija
36/48 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soutaja Jari Saario on ihan Pernillan lumoissa. 

Niin on Pernillan poikaystäväkin. Surullista kuunneltavaa miten se hehkuttaa maasta taivaisiin tiuskivaa ja tympeää tyttöystäväänsä. Voin kuvitella että poikaystävän hermosto on jatkuvasti ylivirittyneessä tilassa Pernillan lähellä. Siltä se kyllä podcastissa näyttää ja kuulostaakin.

Vierailija
37/48 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähdyn ja kuullun perusteella tuo nainen valtaa kaiken tilan ympäriltään, ja on vain yksi mielipide, hänen. TTK haastattelussa jyräsi haastattelussa partnerinsa täysin, todella epäkohteliaasti alkoi päälle puhumaan. Vaikuttaa hyvin minä-keskeiseltä ihmiseltä.

Ja hänen poikaystävänsä juuri sellaisalta liian kiltiltä mahdollistajalta, joita tuollaiset tarvitsevat ympärilleen pysyäkseen kasassa.

Vierailija
38/48 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pernillalla ja poikaystävällä vaikuttaa olevan kunnon damage controllit päällä, kun ihmiset on huomannu miten toksista Pernillan kommunikaatio kumppanilleen on. Kävivät Huomenta Suomessa ja iltapäivälehden haastattelussakin puolustelemassa parisuhdettaan.

Pernilla varmaan ihan aidosti uskoo että tuollainen toksinen käytös on fine. Hän nyt vaan on suora ihminen ja kaikki ei sitä kestä. Ei oo hänen tehtävä koko ajan huolehtia siitä miltä muista tuntuu. Ei häneltä voi odottaa että hän KOKO AJAN puhuisi superystävällisesti kumppanilleen. Artun pitää nyt vaan oppia pitämään puolensa, koska hän on sinut sen kanssa kuka ja millainen on. Ja muutenkin, "heikot sortuu elontiellä".

Arttu sen sijaan on tyypillinen miellyttäjäpersoona joka ei näe, että todellakaan vika ei ole hänessä aina kun Pernilla sanoo niin ja ei ymmärrä että häntä ei kohdella suhteessa hyvin. Hän keksii oikeutuksia kuningattarelleen ja palvoo maata tämän jalkojen alla. Artun pitäisi nähdä, että tuo ei ole normaalia eikä hyväksyttävää. Tämän asiat ovat ilmaisseet jodelissa helposti tuhannet ihmiset. Vain aniharva on kommentoinut olevansa sitä mieltä, että tuossa parisuhteessa ei ole mitään vikaa. Mutta Arttu uskoo mieluummin kuningatartaan ja kenties lapsuudenkodistaan saamaansa mallia, kuin suuria massoja joilla on kokemusta siitä miltä terve parisuhde näyttää.

Vierailija
39/48 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos, hurrikermaperse, että saan käyttää perintömökkisi vettä. Itse et toki ole sen eteen tehnyt paskan vertaa enempää kuin minäkään."

Vierailija
40/48 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin harhaan ja uskoin nuo alun selittelyt että kyseessä vitsi. Kävin lukemassa tuon haastiksen, eikä vaikuta minusta vitsiltä: mieshän alkaa selitellä *minä olenkin kiitollinen ja ja ja. Ei remahtanut ainakaan hän nauruun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi