Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rivitalonaapurilla oli ikkuna auki, kun arvosteli minua

Vierailija
19.06.2023 |

Tähän asti ollaan oltu hyviä naapureita ja kyläiltykin, mutta nyt kuulin, miten leveilen ulkomaanmatkoillani ja lasteni koulutuksilla.

Hän imitoi puhetyyliäni ja laittoi suuhuni sanoja.

En halua ottaa asiaa puheeksi, koska miksi se siitä muuttuu. En kyllä olisi uskonut. Mutta toisaalta, hän haukkuu kaikkia, ihan kaikkia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein teki.

Vierailija
2/9 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No leveilitkö sitten? Kyllähän se helposti voi sellaiselta toiselle kuulostaa, jos toinen aloittaa monologin jostain niin ihanasta joka vuotisesta ulkomaanmatkasta, jossa käytiin siellä täällä ja syötiin sitä ja sitä. Ja toinen helppo on vanhempien sortua kehuskelemaan lasten saavutuksilla kuin ne olisi omaa ansiota. Monista tuo vain on ärsyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuiko ns takanapäin vai oliko tarkoitus, että kuulet?

Vierailija
4/9 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuiko ns takanapäin vai oliko tarkoitus, että kuulet?

Mikä ihmeen lapsellinen tapa tämä on?? Wow, ei uskalleta sanoa päin naamaa vittuilevaa imitaatiota, mutta ikkunan takana piilossa uskaltaa. Naapuri on selkeä trolli ja niin on jokainen joka tekee tätä. Aivan hiton lapsellista.

Aplle: selkeästi naapurisi toi viestinsä esiin, joten naapuri on tästälähtien sinulle ilmaa. Vaikka mikä hätä olisi, ei yhtään apua ja ystävällisyyttä tipu. En katselisi tuollaisia trollipellejä yhtään.

Vierailija
5/9 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin kerran hieman pahasti naapuristani, hän kuuli sen.

Olen katunut tuota jo kauan ja haluaisin pyytää anteeksi mutta naapuri on siitä asti vältellyt minua. Joten en voi puhua hänen kanssaan.

Tästä on jo yli 15 v ja sama jatkuu.

Jos tulen häntä vastaan kadulla, hän vaihtaa puolta ja katsoo muualle.

Vierailija
6/9 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin kerran hieman pahasti naapuristani, hän kuuli sen.

Olen katunut tuota jo kauan ja haluaisin pyytää anteeksi mutta naapuri on siitä asti vältellyt minua. Joten en voi puhua hänen kanssaan.

Tästä on jo yli 15 v ja sama jatkuu.

Jos tulen häntä vastaan kadulla, hän vaihtaa puolta ja katsoo muualle.

Musta on kans sanottu pahasti joskus. Ensin oon niin vihainen mutta sitte ku aikaa on kulunu niin oon leppyny ja alkanu taas puhua kyseiselle ihmiselle. Oon jopa sanonu, että kuulin mitä sanoit ja asiasta on keskusteltu. Ihmiset muuttuu ja kehittyy, enkä haluu negatiivisia viboja kenenkään kanssa. Elämä on siihen liian lyhyt.

Mutta jos joku toistaa saman virheen, se on sit loppu.

Vierailija
7/9 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa. Ei varmaan kannata enää jatkaa hänen kanssa.

Vierailija
8/9 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko?

Vierailija
9/9 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran pierasin keittiössä oikean jättipierun ja sitten vasta tajusin, että naapuri oli lähes mun ikkunan takana pihatöissä ja mulla tuuletusikkuna auki. Huomasin, että sen työntekö lakkas ja tuli vain hiljaisuus. Hävetti pitkään tuokin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi