Mitä tarkoittaa Tinderissä "avoimin mielin"?
Kun kysyy miehiltä, että mitä sieltä etsivät, niin tuo on melkein jokaisen vastaus. Minusta tuo ei tarkoita mitään..
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vastaan aika usein juuri ton "avoimin mielin".
Tarkoittaa mun tapauksessa sitä, että etsin ihan oikeasti kumppania pitkään suhteeseen, mutta jos jonkun naisen kanssa en näe potentiaalia vakavaan suhteeseen, voisin mielelläni kuitenkin käydä ajoittain panemassa tällaista naista, kunnes se oma kulta löytyy.
M34
Mites suu sitten pannaan, kun se sun kulta onkin tällainen nainen, jota on pari-kolme vastaavanlaista häiskää käynyt panemassa, kun nainen on myös omalla kohdallaan odotellut sitä oikeaa kumppania. Suhtaudut varmasti tosi rennosti, että kiva kun olet saanut tarpeesi tyydytettyä. Parhaimmassa tapauksessa "suhteet" menee mukavasti vähän päällekkäin, koska eihän sitä tosiaan heti voi tietää tuleeko jostakin oikea parisuhde ja kulta. Jostain syystä luulen, että sulle iskisi melkoinen kaksinaismoralismi tässä kohtaa eikä asia enää olisikaan niin ok vaikka sulle itselle toki sallittavaa.
Nyt ei kyllä osunut maaliin yhtään.
En ole yhdeltäkään aiemmalta kumppaniltani kysellyt mitään hänen aiemmista seksikokemuksistaan tai kumppanimääristä. Asia ei yksinkertaisesti kiinnosta minua.
Tapailuvaiheessa (ennen kuin sovitaan eksklusiivisuudesta) en myöskään ole kiinnostunut tai mustasukkainen siitä mitä nainen puuhailee silloin kun emme ole yhdessä. Minä tapailen yleensä tuossa vaiheessa useampia naisia, ja minulle on täysin ok jos hän tapailee samaan aikaan muita miehiä.
T. Sama jolle vastasit
Avoimin mielin= kaikki suhdemuodot käy! Näin ollen jää tykkääjän vastuulle kertoa onko irtopesää tarjolla vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomennettuna -> "pillu mielessä"
Koskeeko tuo myös naisia, kun samaa fraasia näkee naisillakin?
Mahdollisesti.
Ei kuitenkaan yhtä todennäköisesti kuin miehillä.
On kiinnostunut sekä miehistä että naisista.
Missään tapauksessahan ihmiseltä itseltään ei kannata kysyä, mitä hän tarkoittaa. Kyllä av:n anonyymit tietävät parhaiten!
Kaikille halukkaille poljentoa, eli vaimon paikka ei automaattisesti ole täytettävänä.
Minun päässäni tuo kuulostaa siltä, että ollaan valmiita tutustumaan kaikenlaisiin ihmisiin.
Otetaan avoimesti vastaan erilaisetkin tyypit eikä valkata kriteerilistan kanssa ja tuomita taustoja.
Ilmeisesti se ei kuitenkaan sitä tarkoita, vaan sillä viitataan kevyisiin suhteisiin.
Koodikieltä ja tarkoittaa fistaus - ja gaping-harrastajaa.