Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa Tinderissä "avoimin mielin"?

Vierailija
19.06.2023 |

Kun kysyy miehiltä, että mitä sieltä etsivät, niin tuo on melkein jokaisen vastaus. Minusta tuo ei tarkoita mitään..

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

="vaimo heitti pihalle 2 viikkoa sitten ja itken joka ilta itseni uneen, mutta jos edes säälistä seksiä saisi"

Vierailija
2/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä tapailu tai pelkkä seksi kelpaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomennettuna -> "pillu mielessä"

Vierailija
4/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin haluta parisuhteen, mutta en sinun kanssasi.

Vierailija
5/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa sitä että etsivät helppoa naista jolta saa seksiä. Antavat ymmärtää että haluavat parisuhteen jos löytyy sopiva nainen mutta valehtelevat siinä koska etsivät pelkkää seksiä. Avoimin mielin lause ei ole lupaus mihinkään vakavaan parisuhteeseen.

Vierailija
6/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuo mitään tarkoittaa. Onhan se aina edellytys kumppanin etsinnälle, että on avoimin mielin liikkeellä.

Sama kuin  sanoisi uimaan mennessään, että on valmis kastumaan.

Vierailija
7/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanasalaattia

Vierailija
8/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomennettuna -> "pillu mielessä"

Koskeeko tuo myös naisia, kun samaa fraasia näkee naisillakin? 

Vierailija
9/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapauskohtaisesti haluaa joko pelkää seksiä, kasuaalia tapailua tai suhteen. Useimmiten suurimmaksi osaksi melkein kaikkien kanssa vain seksiä tai kasuaalia tapailua, josta ei ole tarkoituskaan tulla suhdetta.

Vierailija
10/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomennettuna = kaikki käy.

Tai sitten tarkoittaa sitä, että ollaan kevyemmin liikenteessä. Mutta voi olla tosimielelläkin jotkut.

Vierailija
11/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja itselläni tuo tarkoittaa sitä en voi luvata suoraan mitä tutustumisesta seuraa, haluan tutustua rauhassa ja siitä voi seurata lyhyt deittailu, kaverisuhde tai oikea parisuhde.

Miehet tuntuu haluavan sitoutua parisuhteeseen jo muutamien treffien jälkeen ja itse en ole sellaiseen valmis vaan haluan tutustua ja katsella rauhassa.

Nämä vastaukset saivat kyllä miettimään että tulkitsevatko miehet tämän niin että haluaisin yhdenyön seuraa, apua

Vierailija
12/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja itselläni tuo tarkoittaa sitä en voi luvata suoraan mitä tutustumisesta seuraa, haluan tutustua rauhassa ja siitä voi seurata lyhyt deittailu, kaverisuhde tai oikea parisuhde.

Miehet tuntuu haluavan sitoutua parisuhteeseen jo muutamien treffien jälkeen ja itse en ole sellaiseen valmis vaan haluan tutustua ja katsella rauhassa.

Nämä vastaukset saivat kyllä miettimään että tulkitsevatko miehet tämän niin että haluaisin yhdenyön seuraa, apua

Joku tulkitsee sukupuolestaan riippumatta fraasin tarkoittavan yhden yön juttuja, joku toinen tulkitsee sukupuolesteen riippumatta erilailla. 

Vierailija
13/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja mielellään useamman miehen kanssa yhtäaikaa. Luultavasti vielä "kilpailutat" nuo miehet, että kuka tekee lopulta parhaimman tarjouksen..

Vierailija
14/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Tarkoittaa sitä että etsivät helppoa naista jolta saa seksiä. Antavat ymmärtää että haluavat parisuhteen jos löytyy sopiva nainen mutta valehtelevat siinä koska etsivät pelkkää seksiä. Avoimin mielin lause ei ole lupaus mihinkään vakavaan parisuhteeseen.

Mikä velvollisuus niin miehellä kuin naisellakaan on luvata suhdetta kellekään?

Se että pannaan pari kertaa ei tarkoita että haluaa jakaa elämää sen ihmisen kanssa.

On myös ihan ok haluta vain seksiä yhdeltä ja suhdetta toiselta. Oli mies tai nainen.

Näitä katkerimpia moraalipoliiseja tuntuvat olevat miehet jotka eivät saa kumpaakaan, ja tavisnaiset jotka matchaavat itselleen liian komeita miehiä, ja loukkaantuvat kun nämä eivät halua sen harmaavarpusen kanssa loppuelämän suhdetta seksin jälkeen.

Vierailija
15/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa "avoimin miehin"

Vierailija
16/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Parisuhteeseen ovat valmiita,jos nainen on max 25 vuotias pitkähiuksinen miss Suomi finalisti ja neitsyt. Muuten ovat etsimässä irtopillua,jota pitää saada mahdollisimman paljon.

Vierailija
17/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimin mielin = helppoa seksiä

Vierailija
18/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa mennä miten lystää , nainen on kotona ja päivystää puhelimen vieressä : D

Vierailija
19/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja mielellään useamman miehen kanssa yhtäaikaa. Luultavasti vielä "kilpailutat" nuo miehet, että kuka tekee lopulta parhaimman tarjouksen..

Ihastutko itse niin nopeasti, että osaat muutaman treffin jälkeen sanoa haluatko parisuhteen toisen kanssa? 

Vierailija
20/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja samaa mieltä, avoimin mielin tarkoittaa lyhyestä deittailusta oikeaan parisuhteeseen ja kaikkea siltä väliltä. Itselleni on tosin ihan sama, jos joku tulkitsee sen sitten yhden yön seuran hakemiseksi.

Joku aika sitten tästä samasta asiasta oli myös keskustelua ja silloin sain haukut, että avoimin mielin on liian epämääräistä ja miksi en voi  sanoa etsiväni vakavaa parisuhdetta, jos sellainen kuitenkin yksi päämäärä on. Juuri sen takia, että miehet tulkitsee sen sitten liian vakavasti ja haluavat heti sitoutua, mihin taas itse en ole valmis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä