Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa Tinderissä "avoimin mielin"?

Vierailija
19.06.2023 |

Kun kysyy miehiltä, että mitä sieltä etsivät, niin tuo on melkein jokaisen vastaus. Minusta tuo ei tarkoita mitään..

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain joku tosi jännämes sanoo että on avoimin mielin ja nainen uskoo että mies on tuleva aviomies

Vierailija
22/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tuntuu haluavan sitoutua parisuhteeseen jo muutamien treffien jälkeen ja itse en ole sellaiseen valmis vaan haluan tutustua ja katsella rauhassa.

Niin ja mielellään useamman miehen kanssa yhtäaikaa. Luultavasti vielä "kilpailutat" nuo miehet, että kuka tekee lopulta parhaimman tarjouksen..

En deittalle monta yhtä aikaa, mutta totta helkutissa "kilpailutan" miehet etsimällä sitä itselle parasta ja sopivinta parisuhdetta hakiessa. Ja miesten tulisi tehdä ihan samalla tavalla. Kumppanin valinta on yksi elämän tärkeimmistä päätöksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja itselläni tuo tarkoittaa sitä en voi luvata suoraan mitä tutustumisesta seuraa, haluan tutustua rauhassa ja siitä voi seurata lyhyt deittailu, kaverisuhde tai oikea parisuhde.

Miehet tuntuu haluavan sitoutua parisuhteeseen jo muutamien treffien jälkeen ja itse en ole sellaiseen valmis vaan haluan tutustua ja katsella rauhassa.

Nämä vastaukset saivat kyllä miettimään että tulkitsevatko miehet tämän niin että haluaisin yhdenyön seuraa, apua

Olen nainen ja samaa mieltä, avoimin mielin tarkoittaa lyhyestä deittailusta oikeaan parisuhteeseen ja kaikkea siltä väliltä. Itselleni on tosin ihan sama, jos joku tulkitsee sen sitten yhden yön seuran hakemiseksi.

Joku aika sitten tästä samasta asiasta oli myös keskustelua ja silloin sain haukut, että avoimin mielin on liian epämääräistä ja miksi en voi  sanoa etsiväni vakavaa parisuhdetta, jos sellainen kuitenkin yksi päämäärä on. Juuri sen takia, että miehet tulkitsee sen sitten liian vakavasti ja haluavat heti sitoutua, mihin taas itse en ole valmis.

Ihana kuulla että en ole ainoa tämän ongelman kanssa. Lopetin aikoinaan tinder-deittailun kun koin niin ahdistavaksi sen että miehet odottivat sitoutumista muutaman tapaamisen jälkeen. Miten ihmeessä kukaan voi sanoa haluavansa olla parisuhteessa ihmisen kanssa jonka on tavannut 2-3 kertaa.b

Vierailija
24/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanooko joku "olen liikkeellä umpimielisenä"?

Vierailija
25/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja itselläni tuo tarkoittaa sitä en voi luvata suoraan mitä tutustumisesta seuraa, haluan tutustua rauhassa ja siitä voi seurata lyhyt deittailu, kaverisuhde tai oikea parisuhde.

Nämä vastaukset saivat kyllä miettimään että tulkitsevatko miehet tämän niin että haluaisin yhdenyön seuraa, apua

Olen nainen ja samaa mieltä, avoimin mielin tarkoittaa lyhyestä deittailusta oikeaan parisuhteeseen ja kaikkea siltä väliltä. Itselleni on tosin ihan sama, jos joku tulkitsee sen sitten yhden yön seuran hakemiseksi.

Joku aika sitten tästä samasta asiasta oli myös keskustelua ja silloin sain haukut, että avoimin mielin on liian epämääräistä ja miksi en voi  sanoa etsiväni vakavaa parisuhdetta, jos sellainen kuitenkin yksi päämäärä on. Juuri sen takia, että miehet tulkitsee sen sitten liian vakavasti ja haluavat heti sitoutua, mihin taas itse en ole valmis.

Ihana kuulla että en ole ainoa tämän ongelman kanssa. Lopetin aikoinaan tinder-deittailun kun koin niin ahdistavaksi sen että miehet odottivat sitoutumista muutaman tapaamisen jälkeen. Miten ihmeessä kukaan voi sanoa haluavansa olla parisuhteessa ihmisen kanssa jonka on tavannut 2-3 kertaa.b

Tässäkään asiassa ei varmaan kannata yleistää omien kokemusten koskevan kokonaista sukupuolta kaikkine edustajineen. 

Vierailija
26/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkään asiassa ei varmaan kannata yleistää omien kokemusten koskevan kokonaista sukupuolta kaikkine edustajineen. 

Luepa uudestaan, puhuin miehistä joita deittailin, en koko maailman mieskansasta. Eli ihan omaa kokemusta tässä jaoin. Kaikesta ei tarvitse loukkaantua.

Vierailija
27/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset käyttävät ilmaisua "avoimin mielin" näin kuten yllä, että se voi tarkoittaa mitä vain laidasta laitaan. Miehet tietävät tämän ja käyttävät tuota sopivan epämääräistä ilmausta silloin, kun etsivät panoa.

Ilmaisun epämääräisyys hämää naisia, jotka tulkitsevat sen niin kuin itse sitä käyttävät, että toivoa parisuhteesta on. Mies taas voi jälkikäteen vedota siihen, että "avoimin mielin" ei ole lupaus mistään, joten hän ei ole sillä johtanut harhaan.

Molemmilla on ilmaisulle oma käyttötapansa ja tarkoituksensa. Kannattaa olla perillä millä tavalla toinen sitä käyttää.

Vierailija
28/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla se tarkoittaa Avoimin reisin.

Vierailija
29/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaan aika usein juuri ton "avoimin mielin".

Tarkoittaa mun tapauksessa sitä, että etsin ihan oikeasti kumppania pitkään suhteeseen, mutta jos jonkun naisen kanssa en näe potentiaalia vakavaan suhteeseen, voisin mielelläni kuitenkin käydä ajoittain panemassa tällaista naista, kunnes se oma kulta löytyy.

M34

Vierailija
30/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja mielellään useamman miehen kanssa yhtäaikaa. Luultavasti vielä "kilpailutat" nuo miehet, että kuka tekee lopulta parhaimman tarjouksen..

En deittalle monta yhtä aikaa, mutta totta helkutissa "kilpailutan" miehet etsimällä sitä itselle parasta ja sopivinta parisuhdetta hakiessa. Ja miesten tulisi tehdä ihan samalla tavalla. Kumppanin valinta on yksi elämän tärkeimmistä päätöksistä.

Hyvä kommentti! Ja hyvä termi tuo "kumppaniehdokkaiden kilpailutus". Sitähän se kumppanin etsiminen käytännössä on: mä etsin juuri sitä omalta kannaltani optimaalista kumppania.

Vierailija
31/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti deittailet useampaa yhtä aikaa, "koska mä voin". Tämän toiminnan vuoksi kukaan ei löydä deittisovelluksista mitään pysyvämpää, kun kaikilla on useampi kierroksessa. Mutta eipä siinä, nakutellaan vaan menemään kun kerran saumoja on. :)

Vierailija
32/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimin mielin tarkoittaa, että kohde haluaa humpsuttaa isoa lenkkiä sinun suonsammaleen kolossasi.

Vierailija
33/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi tarkoittaa mitä vain.

Itse sanon naisena noin, koska en hae hampaat irvessä kumppania, mutta avoimin mielin mahdollistan sen Tinderissäkin. En hae s-seuraa.

Vierailija
34/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Tarkoittaa sitä että etsivät helppoa naista jolta saa seksiä. Antavat ymmärtää että haluavat parisuhteen jos löytyy sopiva nainen mutta valehtelevat siinä koska etsivät pelkkää seksiä. Avoimin mielin lause ei ole lupaus mihinkään vakavaan parisuhteeseen.

Mikä velvollisuus niin miehellä kuin naisellakaan on luvata suhdetta kellekään?

Se että pannaan pari kertaa ei tarkoita että haluaa jakaa elämää sen ihmisen kanssa.

On myös ihan ok haluta vain seksiä yhdeltä ja suhdetta toiselta. Oli mies tai nainen.

Näitä katkerimpia moraalipoliiseja tuntuvat olevat miehet jotka eivät saa kumpaakaan, ja tavisnaiset jotka matchaavat itselleen liian komeita miehiä, ja loukkaantuvat kun nämä eivät halua sen harmaavarpusen kanssa loppuelämän suhdetta seksin jälkeen.

Hauskaa yleistävää keittiöpsykologiaa. 😂Irtoisko muuta?

Vierailija
35/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen ja pelkää.

Haluaa sitten seksiä, kevyttä tapailua tai vakavaa suhdetta, ei uskalla sanoa sitä koska pelkää että nainen etsiikin jotain muuta.

Nainen: millaista seuraa etsit?

Mies: etsin kumppania loppuiän matkalle

Nainen: okei, mulla oli mielessä pelkkä pano, mut hei onnea matkaan toivottavasti löydät mitä etsit.

Nainen: millaista seuraa etsit?

Mies: ihan pelkkää panoa vaan, sä?

*Nainen deleted Match*

Jos mies olisi itsevarma ja hänellä olisi valinnanvaraa, hän sanoisi rohkeasti ja suoraan mitä etsii.

Vierailija
36/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pidetään hauskaa ilman sitoumuksia ja suhde loppuu sitten jos löydän paremman

Vierailija
37/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vastaan aika usein juuri ton "avoimin mielin".

Tarkoittaa mun tapauksessa sitä, että etsin ihan oikeasti kumppania pitkään suhteeseen, mutta jos jonkun naisen kanssa en näe potentiaalia vakavaan suhteeseen, voisin mielelläni kuitenkin käydä ajoittain panemassa tällaista naista, kunnes se oma kulta löytyy.

M34

Mites suu sitten pannaan, kun se sun kulta onkin tällainen nainen, jota on pari-kolme vastaavanlaista häiskää käynyt panemassa, kun nainen on myös omalla kohdallaan odotellut sitä oikeaa kumppania. Suhtaudut varmasti tosi rennosti, että kiva kun olet saanut tarpeesi tyydytettyä. Parhaimmassa tapauksessa "suhteet" menee mukavasti vähän päällekkäin, koska eihän sitä tosiaan heti voi tietää tuleeko jostakin oikea parisuhde ja kulta. Jostain syystä luulen, että sulle iskisi melkoinen kaksinaismoralismi tässä kohtaa eikä asia enää olisikaan niin ok vaikka sulle itselle toki sallittavaa.

Vierailija
38/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse etsin parisuhdetta, joten skippaan kaikki "avoimin mielin" tyypit. Oman kokemukseni mukaan ne on (yleensä) niitä, joilla ei ole mitään aikeita sitoutua.

Vierailija
39/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jämäpalat etsimässä seuraa. Sellaiset reppanat. Ei kiitos! 🙂

Vierailija
40/48 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset käyttävät ilmaisua "avoimin mielin" näin kuten yllä, että se voi tarkoittaa mitä vain laidasta laitaan. Miehet tietävät tämän ja käyttävät tuota sopivan epämääräistä ilmausta silloin, kun etsivät panoa.

Ilmaisun epämääräisyys hämää naisia, jotka tulkitsevat sen niin kuin itse sitä käyttävät, että toivoa parisuhteesta on. Mies taas voi jälkikäteen vedota siihen, että "avoimin mielin" ei ole lupaus mistään, joten hän ei ole sillä johtanut harhaan.

Molemmilla on ilmaisulle oma käyttötapansa ja tarkoituksensa. Kannattaa olla perillä millä tavalla toinen sitä käyttää.

Nainen, joka on itse liikkeellä "avoimin mielin" ei tunne tulleensa johdetuksi harhaan, koska hänhän on avoin sekä seksisuhteelle että parisuhteelle. Esim. itse olen ollut tuolla lailla "avoimin mielin" liikenteessä, ja valtaosan kanssa en edes halunnut mitään, joidenkin kanssa halusin korkeintaan kevytsuhteen tai sellaisen tapailun, jossa on seksiä ja muutakin. Ei se siis sitä tarkoita, että pohjimmiltaan haluaa aina suhteen. Itse olen halunnut vakituisen parisuhteen elämäni aikana vain muutaman ihmisen kanssa. Huomattavasti useamman kanssa olen ollut avoin toisentyyppisille suhdemuodoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi