Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka vaikeaa on löytyä mies kenen kanssa seksi oikeasti toimii?

Vierailija
18.06.2023 |

Onko mahdotonta että on myös henkisesti samalla aaltopituudella? Pohdin tätä koska tapailen miestä joka on sängyssä täysi 10 mutta muuten ollaan ns mahdoton pari.

Minä sensuelli ja pohdiskeleva älykkö ja hän autoja rassaava insinööri, fiksu kyllä omalla tavallaan mutta myös auttamaton törppö.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että tästä syystä olen lukenut vaimoni seksuaalisuutta, pillua ja orgasmejakin kuin avointa kirjaa tietäen miten saanut hänet halukkaaksi ja saamaan aina orgasmit kun ollut seksiä. Näin ollut jo heti seurustelusta alkaen.

Tiennyt ja osannut aina tyydyttää, kun pystynyt lukemaan hänen reaktioistaan ja pillun käyttäytymisestä. Kuten olen kirjoittanut ennenkin, vaimon pillu ollut hyvä kaveri ja keskusteltu aina samaa kieltä. Pillu on aina raskastanut minua ja kaluani. Tie naisen sydämmeen vie pillun kautta.

...ja pillu sai mankeliorgasmeja, ollen sen jälkeen odottavalla kannalla...

Joopa joo. Puhu sinä, minä pitelen hevosta...

Vierailija
42/44 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että tästä syystä olen lukenut vaimoni seksuaalisuutta, pillua ja orgasmejakin kuin avointa kirjaa tietäen miten saanut hänet halukkaaksi ja saamaan aina orgasmit kun ollut seksiä. Näin ollut jo heti seurustelusta alkaen.

Tiennyt ja osannut aina tyydyttää, kun pystynyt lukemaan hänen reaktioistaan ja pillun käyttäytymisestä. Kuten olen kirjoittanut ennenkin, vaimon pillu ollut hyvä kaveri ja keskusteltu aina samaa kieltä. Pillu on aina raskastanut minua ja kaluani. Tie naisen sydämmeen vie pillun kautta.

Pystyt lukemaan vaimosi pillun käyttäytymistä, mutta et tuottamaan orkkua panemalla. Jokin tässä ei nyt taas täsmää lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan älykkö ei kutsu itseään älyköksi...

Sensuelli taas on kovin subjektiivista.

Nukkumatti Porvooseen kiitos tai uudelleenkalibrointia älykölle insinöörimäisittäin ;)

Ihan sama tuli mieleen. Näitä omasta mielestään syvästi ajattelevia älykköjä kyllä riittää :D

Vierailija
44/44 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan älykkö ei kutsu itseään älyköksi...

Sensuelli taas on kovin subjektiivista.

Nukkumatti Porvooseen kiitos tai uudelleenkalibrointia älykölle insinöörimäisittäin ;)

Ihan sama tuli mieleen. Näitä omasta mielestään syvästi ajattelevia älykköjä kyllä riittää :D

Ei pelkästään omasta mielestäni vaan myös Suomen Akatemian mielestä.