Kuinka vaikeaa on löytyä mies kenen kanssa seksi oikeasti toimii?
Onko mahdotonta että on myös henkisesti samalla aaltopituudella? Pohdin tätä koska tapailen miestä joka on sängyssä täysi 10 mutta muuten ollaan ns mahdoton pari.
Minä sensuelli ja pohdiskeleva älykkö ja hän autoja rassaava insinööri, fiksu kyllä omalla tavallaan mutta myös auttamaton törppö.
Kommentit (44)
Vaikeaa. Mulla ei oo ikinä ollu miestä kuka kaikenkaikkiaan hyvä ja seksi hyvää. Seksisuhteessa riittää ku seksi tosi hyvää. Muutaman kymmenen otannalla mulla ollu vain yks mies seksissä kenen Kaa kaikki oli täydellistä. Suurin osa kokeiluista ollu nuoruudessa. Noista sanotaan 3v aikana ehkä 10. Kun ei oikein nappaa huono seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa. Mulla ei oo ikinä ollu miestä kuka kaikenkaikkiaan hyvä ja seksi hyvää. Seksisuhteessa riittää ku seksi tosi hyvää. Muutaman kymmenen otannalla mulla ollu vain yks mies seksissä kenen Kaa kaikki oli täydellistä. Suurin osa kokeiluista ollu nuoruudessa. Noista sanotaan 3v aikana ehkä 10. Kun ei oikein nappaa huono seksi.
Vai niin. Eli 'vaikeanainen' = vaikeaaseksi elämää?
no niin kai sitten. "Sitä saa mitä tilaa.." - sanotaan.
Apuna kirjoitti:
"Minä sensuelli ja pohdiskeleva älykkö ja hän autoja rassaava insinööri, fiksu kyllä omalla tavallaan mutta myös auttamaton törppö.." ?
Ja se 'ongelma', oli niin kuin mikä..? Kiitos ap tarkennuksesta..jään odottamaan lisäinfoa..
Ongelma on se että mies on auttamaton törppö seksissä. Oppimiskyvytön ja taitamaton partneri.
Vierailija kirjoitti:
Ffjfj kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fkfkfk kirjoitti:
Helppoa jos ei ole perinteinen suomalainen nainen.. joka olettaa että mies osaa lukea ajatuksia.
Kertokaa mitä haluatte niin todennäköisesti saatte sen.
Entä kun mies on estottomin vähän ottaneena, eikä silloin kuuntele?
Opasta sitä selvinpäin.. laita se tekemään mitä haluat...
Tässä on selkeä kansallisuus ero mun tutkimuksen mukaan. Oon
Paneskellut brassi muijien ja suomalaisten kanssa.
Ero on siinä et brassi kertoo sulle just mitä haluaa. Jos se haluaa et sä työnnät sormen perseeseen ja nuolet sen korvaa. Se sanoo sen.. Oli sit kuinka kinky juttu tahansa.Suomalaiset tuppaa makaamaan jalat levällään ja kun kysyt mitä se haluaa, en tiiä..
BrassienMitä kirjoitin tuossa? Ei kuuntele. Ihan sama miten opastaa.
Lopeta antaminen. Kk-2 kohdalla nuolee vaikka naapurin villa koiraa jos saa sillä piparia
Vierailija kirjoitti:
Apuna kirjoitti:
"Minä sensuelli ja pohdiskeleva älykkö ja hän autoja rassaava insinööri, fiksu kyllä omalla tavallaan mutta myös auttamaton törppö.." ?
Ja se 'ongelma', oli niin kuin mikä..? Kiitos ap tarkennuksesta..jään odottamaan lisäinfoa..
Ongelma on se että mies on auttamaton törppö seksissä. Oppimiskyvytön ja taitamaton partneri.
Ei ole noin. Kun kirjoittaja kirjoittaa täällä;" Pohdin tätä koska tapailen miestä joka on sängyssä täysi 10 mutta muuten ollaan ns mahdoton pari" ?
Päinvastoin. Miten itse olet ko.asian ymmärtänyt tai miksi "noin koet"? Päinvastoi kuin asian lukee.
Tuo ns.'ongelma' yhä epäselvä, niin mikä se on?
Mitä mitä!! Ettekö tsekanneet kaikkein tärkeintä eli kemioita, persoonia ja yhteisiä arvoja, vaan antauduitte eläimellisten vaistojenne valtaan ennen sitä ja tässä sitä nyt ollaan. Ei AV:n naiset toimi noin.
(tämä oli sarkasmia)
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle tuhannen taalan vinkki: kannattaa etsiä seksipositiivisesta yhteisöstä.
Sinne ovat päätyneet miehet jotka elävät, tuntevat ja kokevat ajassamme.M48
Sama! Seksi yhdistävän asiana on ihan mahtava! Ja kyllä se vaan on tärkein yksittäinen asia suhteessa.
Minäkin löysin näin 50 vuotiaana hieman itseäni vanhemman rakastajan ja saan ihan parasta seksiä ikinä. Hän on herättänyt koko seksuaalisuuteni eloon, ihan uusia kujeita ja juttuja. Eikä meistä paria tule ikinä ja se on minulle ok.
Suht helppoa. Sen kipinän vaan tuntee, kun toinen lähtee vastavuoroiseen leikkiin. Ja olet itse vastuussa 50% :sesti hyvästä seksielämästä parisuhteessa...
Vierailija kirjoitti:
Apuna kirjoitti:
Ja sinä "älykkönä" hengailet tuollaisen kanssa.
Kuten täällä joku sanoikin kukaan älykkö ei kutsu itseään älyköksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apuna kirjoitti:
Ja sinä "älykkönä" hengailet tuollaisen kanssa.
Kuten täällä joku sanoikin kukaan älykkö ei kutsu itseään älyköksi.
Itsehän olen intellektuelli.
M48, guru
Kyllä iihminen noin suurinpiirtein itse tajuaa, onko älliä vai ei. Senkin voi tietää, onko kaunis vai ei, yleisillä kriteereillä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä iihminen noin suurinpiirtein itse tajuaa, onko älliä vai ei. Senkin voi tietää, onko kaunis vai ei, yleisillä kriteereillä.
Kauneudesta samaa mieltä, älystä en niinkään. Tiedän useamman ihmisen jotka ovat omasta mielestään hyvinkin fiksuja, mutta aika harva heidän lisäkseen ajattelee näin.
Miehen kanssa keskustelimme ensin paljon ennen ensimmäistä kertaa. Kun kerran olimme saaneet keskusteluyhteyden auki, oli tästä helppo jatkaa seksin puolelle. Toiveet, ei-toivotut asiat, mikä tuntuu ja ei tunnu hyvältä jne. Olemme erittäin kokeilunhaluisia ja seksi on parempaa kuin täysi kymppi.
Parisuhdekin toimii loistavasti, vaikka olemme erilaisia ihmisiä luonteeltamme. Salaisuus piilee alussa luodussa keskusteluyhteydessä, joka oli molemmille tärkeää toimivan parisuhteen perustana.
Miehen löytäminen on yhtä vaikeaa kuin naisenkin. Elämä on täynnä kompromisseja, yhtä täydellistä täysosumaa ei löydä kovin moni. Kannattaa suhtautua asiaan sillä, että jos haluat seksi- ja/tai parisuhteen, se on kompromissien summa, et sinäkään niin ole kumppaniksi niin ihmeellinen loppujen lopuksi. Suhe on joko erinomaista 'lihaa piiloon' tai täydellinen 'sielujen sympatia', valitset niistä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen löytäminen on yhtä vaikeaa kuin naisenkin. Elämä on täynnä kompromisseja, yhtä täydellistä täysosumaa ei löydä kovin moni. Kannattaa suhtautua asiaan sillä, että jos haluat seksi- ja/tai parisuhteen, se on kompromissien summa, et sinäkään niin ole kumppaniksi niin ihmeellinen loppujen lopuksi. Suhe on joko erinomaista 'lihaa piiloon' tai täydellinen 'sielujen sympatia', valitset niistä.
Toisilla vaan sattuu kaikki kohilleem ja on kaikki. En olisi ikinä jäänyt vain yhden naisen mieheksi. Kun om ollut 100%:sti tyydytetty niin henkisesti kuin fyysisesti ja kun vaimokin tuntenut samoin, ei ole koskaan kaivannut mitään muuta ja kun on alusta lähtien ollut varma, että ollaan yhdessä hautaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisilla vaan sattuu kaikki kohilleem ja on kaikki. En olisi ikinä jäänyt vain yhden naisen mieheksi. Kun om ollut 100%:sti tyydytetty niin henkisesti kuin fyysisesti ja kun vaimokin tuntenut samoin, ei ole koskaan kaivannut mitään muuta ja kun on alusta lähtien ollut varma, että ollaan yhdessä hautaan asti.
...ja vaimo on tuntenut samoin koska sinä olet sitä mieltä...
Tosiasiassa vaimosi tuntemukset tietää vain vaimosi.
Et sinä joka kirjoittelet tänne vaimosi puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ja vaimo on tuntenut samoin koska sinä olet sitä mieltä...
Tosiasiassa vaimosi tuntemukset tietää vain vaimosi.
Et sinä joka kirjoittelet tänne vaimosi puolesta.
Toissapäivänä tuli viimeksi keskusteltua aiheesta syvällisesti vaimon kanssa. Olemme olleet, molempien mielestä, aina samaa mieltä kaikesta tunteita ja seksiä myöten. Molemmat täysin riippuvaisia toisistamme niin henkisesti kuin seksuaalisesti. Oltu alusta lähtien. Hän on ollut minulle alusta lähtien läheisempi kuin kukaan muu koskaan, äitini mukaanlukien. Itsenäistyin aikaisin ja mennyt aina omia polkuja, mutta vaimoni täyttänyt sisälleni jääneen tyhjän tilan ja tehnyt minusta kokonaisen. Vaimoni on ollut peilikuvani. Uskonnolla ei ole tässä mitään tekemistä. Ihan puhtaasti sielujen symppaniaa.
Lisään vielä, että tästä syystä olen lukenut vaimoni seksuaalisuutta, pillua ja orgasmejakin kuin avointa kirjaa tietäen miten saanut hänet halukkaaksi ja saamaan aina orgasmit kun ollut seksiä. Näin ollut jo heti seurustelusta alkaen.
Tiennyt ja osannut aina tyydyttää, kun pystynyt lukemaan hänen reaktioistaan ja pillun käyttäytymisestä. Kuten olen kirjoittanut ennenkin, vaimon pillu ollut hyvä kaveri ja keskusteltu aina samaa kieltä. Pillu on aina raskastanut minua ja kaluani. Tie naisen sydämmeen vie pillun kautta.