Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka vaikeaa on löytyä mies kenen kanssa seksi oikeasti toimii?

Vierailija
18.06.2023 |

Onko mahdotonta että on myös henkisesti samalla aaltopituudella? Pohdin tätä koska tapailen miestä joka on sängyssä täysi 10 mutta muuten ollaan ns mahdoton pari.

Minä sensuelli ja pohdiskeleva älykkö ja hän autoja rassaava insinööri, fiksu kyllä omalla tavallaan mutta myös auttamaton törppö.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin kai samassa paketissa kaikki. seksi vain yksi osa suurta pakettia. ei kovin merkittävä asia. 

Vierailija
2/44 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan älykkö ei kutsu itseään älyköksi...

Sensuelli taas on kovin subjektiivista.

Nukkumatti Porvooseen kiitos tai uudelleenkalibrointia älykölle insinöörimäisittäin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle seksi on erittäin merkittävä asia.

-ap

Vierailija
4/44 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle seksi on erittäin merkittävä asia.

-ap

Kerro lisää, te sensuelli älykkö, foorumi polvistuu viisaiden sanojenne edessä. Insinöörit ei tajua mitään, hemmetsin rasvanäpit.

Mutta tottahan on, että Tractatus Logicus Philosophicus teoksena kiteyttää viimeisessä lausessaan dilemman, jota ehkä haet, kun olet kätkenyt ajatuksesi sydämeesi ja tutkit niitä siellä.

Vierailija
5/44 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N44

Olen miettinyt tätä samaa. Voi hyvin olla, että yhdessä ihmisessä ei vaan ole sitä kaikkea, mitä haluaisit olevan. Mulla on ollut vuoden verran jonkun verran nuorempi, aivan ihana, fuckbuddy. Seksi on täydellistä, parasta ikinä. Haluaisin parisuhteen, mutta tämän ihmisen kanssa se ei vaan tule kyseeseen. Samaan aikaan pelottaa menettää tämä mieletön seksi, joka tuntuu vaan paranevan koko ajan. Eli tavallaan ymmärrän AP:n pointin.

Vierailija
6/44 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä vaikeaa kun löytää nainen, joka uskaltaa puhua seksistä. Joten tunnen tuskasi.

Vierailija
7/44 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi naisissa on kaikki aina kohdallaan ja miehissä vain vikoja. Jos ei ole lyhyt muna niin sitten on juntti ammatti ja harrastukset. Huoh

Vierailija
8/44 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton sattuma...kohtalo ...mutta myös rohkeutta, avoimuutta ja heittäytymistä...rauhassa toisen seksuaalisuuteen tutustumista....fantasioiden jakamista...

Vierailija
9/44 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ainakin naisista on todella vaikea löytää ns täydellistä pakettia. Nykyinen hyvin lähellä, en lähde vaihtamaan koska tämän lähemmäksi täydellisyyttä tuskin pääsee. 

Vierailija
10/44 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tuhannen taalan vinkki: kannattaa etsiä seksipositiivisesta yhteisöstä.

Sinne ovat päätyneet miehet jotka elävät, tuntevat ja kokevat ajassamme.

M48

Vierailija
11/44 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä vaikeata kuin miehen löytää nainen jonka kanssa seksi oikeasti toimii, ja on muiltakin ominaisuuksiltaan sopiva. Eri asteisia kompromisseja on ihmissuhteet, niin kuin on arkielämä yleensäkin. Muistan kuinka oli aikoinaan sutinaa erään naisen kanssa, seksi oli tosi hyvää. Paria meistä ei koskaan tullut, molemmat arvelimme että naisen aviomies ei ilahtuisi asiasta, joten pidimme juttumme ei- julkisena. Naimisiin päädyin myöhemmin, seksiä oli vähän ja varsin kehnoa.

Vastaus kysymykseen on että vaikeaa on, olipa sitten nainen tai mies.

Vierailija
12/44 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnelisena ilmoitan, että mulla on sellainen mies että oksat pois! Hän myös sanoo, että seksi täydellistä kanssanim ja sitä on molemmilla ain kun vähänkin haluttaa, ja meitä haluttaa! vuoskymmenet ei ole vieneet rakkautta eikä himoa minnekkään.

Toivottavasti kukaan ei vedä herneitä tästä, kaiken valituksen keskellä on joitakin joilla natsaa.

Vierailija
13/44 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N44

Olen miettinyt tätä samaa. Voi hyvin olla, että yhdessä ihmisessä ei vaan ole sitä kaikkea, mitä haluaisit olevan. Mulla on ollut vuoden verran jonkun verran nuorempi, aivan ihana, fuckbuddy. Seksi on täydellistä, parasta ikinä. Haluaisin parisuhteen, mutta tämän ihmisen kanssa se ei vaan tule kyseeseen. Samaan aikaan pelottaa menettää tämä mieletön seksi, joka tuntuu vaan paranevan koko ajan. Eli tavallaan ymmärrän AP:n pointin.

Kerro nyt meillekin mikä tekee seksistä parasta ikinä

Vierailija
14/44 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa jos ei ole perinteinen suomalainen nainen.. joka olettaa että mies osaa lukea ajatuksia.

Kertokaa mitä haluatte niin todennäköisesti saatte sen.

Vierailija
15/44 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fkfkfk kirjoitti:

Helppoa jos ei ole perinteinen suomalainen nainen.. joka olettaa että mies osaa lukea ajatuksia.

Entä kun mies on estottomin vähän ottaneena, eikä silloin kuuntele?

Vierailija
16/44 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fkfkfk kirjoitti:

Opasta sitä selvinpäin.. laita se tekemään mitä haluat...

Tässä on selkeä kansallisuus ero mun tutkimuksen mukaan. Oon

Paneskellut brassi muijien ja suomalaisten kanssa.

Ero on siinä et brassi kertoo sulle just mitä haluaa. Jos se haluaa et sä työnnät sormen perseeseen ja nuolet sen korvaa. Se sanoo sen.. Oli sit kuinka kinky juttu tahansa.

Suomalaiset tuppaa makaamaan jalat levällään ja kun kysyt mitä se haluaa, en tiiä..

Brassien

Vierailija
17/44 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkasi edellinen.

Brassi muija ei harrasta sun kanssa seksiä jos ei saa mitä haluaa.

suomalaista sä voit polkea vuosikausia ennenkuin hän saa suun auki ja kerrottua et ei tykkää jostain mitä oot tehnyt aina..

Ehkä tää on just sitä et me suomalaiset ollaan niin estyneitä

18/44 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helvetin vaikeeta löytää mies joka oikeasti tykkää seksistä,alussa kyllä vaan kun on nainen koukussa niin siihen lopahtaa.

Vierailija
19/44 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ffjfj kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fkfkfk kirjoitti:

Opasta sitä selvinpäin.. laita se tekemään mitä haluat...

Tässä on selkeä kansallisuus ero mun tutkimuksen mukaan. Oon

Paneskellut brassi muijien ja suomalaisten kanssa.

Ero on siinä et brassi kertoo sulle just mitä haluaa. Jos se haluaa et sä työnnät sormen perseeseen ja nuolet sen korvaa. Se sanoo sen.. Oli sit kuinka kinky juttu tahansa.

Suomalaiset tuppaa makaamaan jalat levällään ja kun kysyt mitä se haluaa, en tiiä..

Brassien

Mitä kirjoitin tuossa? Ei kuuntele. Ihan sama miten opastaa.

Vierailija
20/44 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eo.

ei.

ole, saitko?