Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen kansa äänesti itselleen kurjistamisen vuodet

Vierailija
18.06.2023 |

Onnittelu teille kaikille, älkää valittako kun työolot huononevat ja hinnat nousevat. Ollos hyvät!

Kommentit (224)

Vierailija
21/224 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te punikit sitten jaksatte itkeä. Aamusta iltaan pelkkää saatanan avutonta vässykkärutinaa koko palsta täynnä.

Te nassukat olette globalistien talutusnuorassa viemässä teidän omia tuhkia pesästä. Turha sitten 4 vuoden kuluttua valittaa.

Älä ole huolissasi, en valita ja inise kuten sinä vässykkä paska teet.

Vierailija
22/224 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punikit ovat liittoutuneet Turtiaisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/224 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te punikit sitten jaksatte itkeä. Aamusta iltaan pelkkää saatanan avutonta vässykkärutinaa koko palsta täynnä.

Te nassukat olette globalistien talutusnuorassa viemässä teidän omia tuhkia pesästä. Turha sitten 4 vuoden kuluttua valittaa.

Globalisteista puhuu Turtiainenkin. Kuulutteko te punikit nykyään Anon leiriin? Onko maa litteä?

Otitkin sitten sen kaikista suurimman älykön verrokiksi 🤣

Vierailija
24/224 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille valkoisille toivon 1918 uusintaa, tällä kertaa on paremmat vehkeet ja terävämmät puukot.

Vierailija
25/224 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos punikit kerran ovat Turtiaisen globalismin vastaisessa sodassa mukana niin tarkoittaako se punikkien palaamista myös venäjän talutusnuoraan? Vai ovatko punikit todellisuudesta venäjäihailustaan luopuneetkaan vai olikö kyseessä vain näytteleminen äänien toivossa?

Vierailija
26/224 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teille valkoisille toivon 1918 uusintaa, tällä kertaa on paremmat vehkeet ja terävämmät puukot.

Sen kuin alatte punakapinan. Minä tulen tukahduttamaan sitä puolustusvoimien rk kädessäni.

Vierailija
27/224 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Globalisteista puhuu Turtiainenkin. Kuulutteko te punikit nykyään Anon leiriin? Onko maa litteä?

Otitkin sitten sen kaikista suurimman älykön verrokiksi 🤣

Samat tuntuu olevan teillä puheenaiheet.

Vierailija
28/224 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Velat täytyy maksaa vähemmäksi. Jotain täytyy tehdä nuorisorikollisuudelle. Maatalous täytyy nostaa kurimuksesta. Jne.

Nuorisorikollisuutta pitää siis lisätä hallitusohjelmasta päätellen.

Vierailija
29/224 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että sinä ja nistitoverisi voisitte mitään Suomen puolustusvoimille? Siinä ei puukolla tee mitään kun RK laulaa.

Vierailija
30/224 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kuin alatte punakapinan. Minä tulen tukahduttamaan sitä puolustusvoimien rk kädessäni.

Minä olen ensimmäinen rivissä jossa kohtaan valkoisen silmästä silmään ja molemmat silmät lähtee, sen vannon.

Vierailija
31/224 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmisto taistelee yhteisessä rintamassa Turtiaisen kanssa vuoden 1918 valkoisia vastaan! Eläköön vallankumous ja veriset vaatteet!

Vierailija
32/224 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ensimmäinen rivissä jossa kohtaan valkoisen silmästä silmään ja molemmat silmät lähtee, sen vannon.

Punikki uhoaa. Tiesitkö että sodassa ei mennä mihinkään silmästä silmään kontaktiin. Sinut on ammuttu jo ennen kuin tulet hieltä haisemaan kenenkään eteen.

Vierailija
33/224 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL! Ei vttu mikä spede!

Vierailija
34/224 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rilluvuodet on ohi. Tätä uutta kutsutaan vastuunkannoksi. Lakkaa valittamasta.

Vastuunkantoa köyhien selkänahasta.

Vierailija
35/224 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punikit jälleen kerran uhoamassa kapinalla. Ette te saa syttymään muuta kuin jointtejanne.

Vierailija
36/224 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa. Kansa on äänestänyt.

Huom. vain vähän yli puolet äänesti heitä. Koko kansa ei ole samaa mieltä.

Vierailija
37/224 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari sairaanhoitaja 2500 palkalla luulee olevansa nettomaksaja ja äänestää kokoomusta. Ja näitä Sareja on paljon.

Vierailija
38/224 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat maailman masokistisin kansa, esimerkiksi hirmuhelteet ovat ihania silloin nautitaan.

Vierailija
39/224 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sitä kurjistamista 4v kateltiin kun tää teini-ikään jämähtänyt bilettäjä kuppas suomalaisten veromarkat kankkulankaivoon. Hyvä kun nyt tulee muutosta, hyvä näin.

Vierailija
40/224 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL! Ei vttu mikä spede!

LOL, ei vttu mikä Pirkko-Pekka olet, painu töihin äläkä inise!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän