Suomen kansa äänesti itselleen kurjistamisen vuodet
Onnittelu teille kaikille, älkää valittako kun työolot huononevat ja hinnat nousevat. Ollos hyvät!
Kommentit (224)
Sitä saa mitä tilaa. Kansa on äänestänyt.
Vierailija kirjoitti:
Muutamme havumajoihin ja itse aion sterilisoida itseni ennen itsemurhaa.
Kuka hautaa kuolleet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hautaa kuolleet?
Ei kukaan, koska olemme kaikki lakossa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse? Eiköhän nuo hoidu sitten samalla kertaa?
Vierailija kirjoitti:
Onnellisin kansa on myös tyhmin.
No mutta, sinähän totuuden visersit, kyllä pitää paikkansa ja vielä helvetin tyhmä sittenkin.
Syntyvyys laskee kun ei edes ulkomaiset osaajat halua tulla tänne tuomaan veroäyrejä. Muuttavat mieluummin muuhun pohjoismaahan.
Itkekää, itkekää, olisitte äänestänyt. Lähes puolet jätti äänestämättä.
Enemmistön tahtoon on tyydyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Syntyvyys laskee kun ei edes ulkomaiset osaajat halua tulla tänne tuomaan veroäyrejä. Muuttavat mieluummin muuhun pohjoismaahan.
Kuka tänne perkeleen Idioottilaan haluaa tulla, perinteiset marjanpoimijatkaan eivät enää tule kun joutuvat suomalaisen työnantajan gusetettaviksi.
Te punikit sitten jaksatte itkeä. Aamusta iltaan pelkkää saatanan avutonta vässykkärutinaa koko palsta täynnä.
Bilehallituksen pikavipit kilahti maksuun.
Vierailija kirjoitti:
Rilluvuodet on ohi. Tätä uutta kutsutaan vastuunkannoksi. Lakkaa valittamasta.
Olet väärässä: Nyt alkoi tulonsiirrot caymansaarille veronmaksajien piikkiin.
Jos edelliset 4v oli rilluvuosia, niin nämä ovat bieleiden jatkot joissa varastetaan kaikki mitä ei lle pultattu lattiaan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Te punikit sitten jaksatte itkeä. Aamusta iltaan pelkkää saatanan avutonta vässykkärutinaa koko palsta täynnä.
Te nassukat olette globalistien talutusnuorassa viemässä teidän omia tuhkia pesästä. Turha sitten 4 vuoden kuluttua valittaa.
Tyttöjen bileet on pidetty. Get over it.
Minähän sanoin että älkää äänestäkö kokoomusta. Ei passannut uskoa.
Velat täytyy maksaa vähemmäksi. Jotain täytyy tehdä nuorisorikollisuudelle. Maatalous täytyy nostaa kurimuksesta. Jne.
Eläkeläiset ovat kokkareiden suurin äänestäjäryhmä heiltä ei leikata mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te nassukat olette globalistien talutusnuorassa viemässä teidän omia tuhkia pesästä. Turha sitten 4 vuoden kuluttua valittaa.
Globalisteista puhuu Turtiainenkin. Kuulutteko te punikit nykyään Anon leiriin? Onko maa litteä?
Kyllä myötätuntoa tunnen kanssaihmisiä kohtaan!