Ärsyttää aivan sairaan paljon sellaiset naiset jotka
kaatavat päälleen hajuvettä pullokaupalla. Ällöttävää!
- ärsyttää myös sellaiset ihmiset jotka jauhavat purkaa suu auki ja mässyttävät ja maiskuttavat
- sekin ärsyttää kun kaupan / kioskin tms kassalle jäädään jauhamaan ja jankkaamaan ja jono senkun kasvaa
- tuo jatkuva vesisade ärsyttää niiiin paljon, missä se talvi on, kysyn vaan?
- ärsyttää sellaiset autoilijat jotka kiilaavat kaiken uhalla mahdollisimman pieneen väliin ja sitten on taas peltiä rutussa ja liikennne entisestään sekaisin
- ärsyttää sellaiset äidit jotka ei osaa puhua MISTÄÄN muusta kuin siitä, mitä se meiden Jarno-Petteri on sanonut tai tehnyt. Joo, saa lapsista puhua, mutta rajansa kaikella
-ärsyttää kun jouluun on vain 2 viikkoa. Lahjan lahjaa ei ole hankittu, mitään en ole saanut tehdyksi
- ärsyttää se että mua ärsyttää noin niinku kaikki
Että semmoinen päivä täällä, mites siellä?
Kommentit (5)
Kiva kun joku toinenkin on ärsyyntynyt.
Minua ärsyttää junttisuomalaiset kaupan kassajonossa jotka tuijottaa totisina ja otse kurtussa meitä jos hymyilemme tai juttelemme hieman äänekkäämmin emmekä suostu patsastelemaan myrtsinä kassalle jonottaessa kuten muut.
Ärsyttää myös ihmiset joilla ei ole tapoja, ei pyydetä anteeksi tai ei osata kysellä toisen kuulumisia.
Ärsyttää ystäväni jotka unohtivat synttärini, vain yksi laittoi tekstarin (!) vaikka itse lähetän useimmiten kortin kavereille.
Mutta tuo tuijottelu on niiin ÄRRRSYTTÄVÄÄÄ!!! t. ap
Vierailija:
Minua ärsyttää junttisuomalaiset kaupan kassajonossa jotka tuijottaa totisina ja otse kurtussa meitä jos hymyilemme tai juttelemme hieman äänekkäämmin emmekä suostu patsastelemaan myrtsinä kassalle jonottaessa kuten muut.
Ärsyttää myös ihmiset joilla ei ole tapoja, ei pyydetä anteeksi tai ei osata kysellä toisen kuulumisia.
ärsyttää ihmiset jotka ei voi ilmoittaa tuleeko juhliin vai ei.
ärsyttää mies joka ei anna.
ärsyttää kun painoa on taas tullu pari kiloa.
Vierailija:
ärsyttää ihmiset jotka ei voi ilmoittaa tuleeko juhliin vai ei.
Vierailija: