Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hämmennyin rannalla uimapukujen takapuolista

Vierailija
18.06.2023 |

En ole muutamiin vuosiin käynyt rannalla ja nyt kun kävin niin mitä ihmettä! Selluliitit tytisten housuosa persvaossa ihmiset patsastelivat. Nuoretkin! Ja vanhemmat! Oman selluliittiperseeni pyrin piilottamaan kokonaan uikkareihin, eik tulisi mieleenkään vetäistä niitä persvakoon ja antaa valkoisen kuoppahanurin loistaa. On tämä joku uusi normaali?

Kommentit (1091)

Vierailija
81/1091 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On uusi normi. Valtavat, valkoiset persepuolikkaat paljaana heilutaan. Kangas survotaan vakoon

Se menee sinne survomattakin, koska nykyuikkarimuoti on sellaista, että pakaroita ei piiloon saa jos ei pukeudu burkhaan. Ehkä kokouimapukuja vielä löytyy, jotka peittää enemmänkin, mutta bikineitä ei ellei erikseen lähde netistä etsimään ja tilaamaan.

Joten minunkin valkoiset pakarani vilkkuvat biitsillä.

t. mamma 33v

Täältä löytyy

https://www.cellbes.fi/search?q=bikinin%20alaosa

Liikaa vaadittu näiltä prvoilta, esitellä pitää itsensä,mielummin niin että kaikki kuultaa läpi sitten voi itkeä ja draamailla kun miehet huutelee, ahdistelee ja lääppii😭😭

Ei kai se nyt ahdistelua ja lääppimistä sentään oikeuta jos pukeutuu paljastavasti. Haloo nyt taas!

Vierailija
82/1091 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme aika isokokoista väkeä nykyään. Kyllä sen rannalla huomaa. Aivan nuorillakin vyötärö kateissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1091 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mauttoman näköistä. Itse olen nuori ja ihan timmissä kunnossa, mutta en silti halua esitellä persettäni kaikelle kansalle.

Tietäisitpä vain kuinka paljon peräsi kerää katseita, vaikka et pakaroitasi julkisesti esittelisikään. 

No eri asia farkuissa kuin paljaana.

Vierailija
84/1091 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selluliittiä ilmaantui mulla ekan kerran elämässä kroppaan alkuraskaudesta (nyt viimeisellä kolmanneksella.) Joillain tulee e-pillereistä, jotenkin se liittyy selvästi hormonitasapainoihin. Ylipainoa ei mullakaan ole. Todella sairasta kauhistella jotain selluliittia kun joillekin huippu-urheilijoillekin tulee sitä, ihmiset on ihan aivopesty kaikella photoshoppauksella sun muulla paskalla.

Mullakin on selluliittia ja hoikka olen. Silti nyt en näe mitään tarvetta yleiselle uimarannalle mennä peffan paljastavassa uima-asussa. En menisi vaikka ei olisi mitään selluliittiakaan.

Vierailija
85/1091 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh jos joku aikuinen toisen valkoisesta selluperäsimestä järkyttyy niin... noh, ei tarvitse varmaan ainakaan julkiselle rannalle lähteä. Hui kauhia..

Vierailija
86/1091 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle erilaiset vartalot on ihan ok. Jokainen saa ottaa aurinkoa myös takamukselleen ja valtaosalla synnyttäneistä naisista on normaali, muodokas, arpinen vartalo. Se on elämää, normaalia.

Jos jotakuta kauhistuttaa minä bikineissä, sulkekoon silmänsä tai pysykööt pois yleisiltä rannoilta. Ne on KAIKILLE. :D

Miksei miehillä ole näitä pakarauimshousuja?

Tasa-arvon nimissä myös miehillä pitäisi olla uikkarit persvaossa.

Vierailija
87/1091 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni miesten uimashortsit, kun alkoi ärsyttää uikkarivalikoima ja oletus siitä, että kaikki naiset haluaa heilua hanuri paljaana rannalla.

Vierailija
88/1091 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kakan määrä niissä kankaanriekaleissa, jotka on siellä pyllyvaossa. Se ei ole seksikästä, vaikka pyllyään paljastavat luulee ettei miehet tajua... kuunnellut muutamankin kerran rannalla tänä kesänä lähellä olevien miesten keskustelua aiheesta.

Liikkuuks tiktokissa tai jossain nyt tämä kakkatietous, oon nimittäin itsekin tänä kesänä kuullut samoja juttuja rannalla, sekä miesten että naisten puhumana.

Oletko kurkannut jonkun uikkarin sisään jos tiedät että siellä on kakkaa?

Vierailija
89/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kakan määrä niissä kankaanriekaleissa, jotka on siellä pyllyvaossa. Se ei ole seksikästä, vaikka pyllyään paljastavat luulee ettei miehet tajua... kuunnellut muutamankin kerran rannalla tänä kesänä lähellä olevien miesten keskustelua aiheesta.

Liikkuuks tiktokissa tai jossain nyt tämä kakkatietous, oon nimittäin itsekin tänä kesänä kuullut samoja juttuja rannalla, sekä miesten että naisten puhumana.

Oletko kurkannut jonkun uikkarin sisään jos tiedät että siellä on kakkaa?

Minkä uikkarin? Varmasti ei tarvitse kurkistella minkään uikkarin sisään kun eihän osa naisista pidä mitään oikeata uikkaria vaan narua persvaon päällä.

Vierailija
90/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä niin tykkään tästä uudesta uljaasta maailmasta missä biitsillä bikinit ovat pulkannaruja joiden takaa peräreiästä näkyy puolet, ja kaduilla kävellään legginseissä jotka on kuin alaston alapää olisi spreijattu vaan eri väriseksi.

t. setämies

PS laittakaa ihan rauhassa jotain "joo mä tykkään kävellä legginseissäni t. Jorma" vastauksia, ihan sama X-D

Ne persleggingsit ovat joillakin vielä ihonväriset, eli näyttää kuin kävelisi kokonaan ilman housuja.

Eikö ihmisillä ole nykyisin peilejä kotona.

Vierailija
91/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin tän saman maauimalassa. Kaikki nuoret naisoletetut kannikat esissä. Täytyy kyllä sanoa että ihan hirveän näköistä!

Vierailija
92/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alastomuus, hui. Kehtasitte itsekin syntyä alasti, kyllä silloin lääkäriä hävetti katsoa perskannikoitanne.

Alastomuus on ihan ok ja jos olisin halunnut nudistirannalle mennä niin valkoiset selluliittiperseet olisi ollut täysin fine, mutta kun kyseessä ei ollut nudistiranta niin jotenkin tuntui omituiselta nähdä ihan liikaa persettä. 

-ap

Ja samaan aikaan vilkaisukin sinne kannikoiden suuntaan väärältä tyypiltä voi olla ahdistelua.

Vierailija
93/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa...

Silmä kyllä lepää kannikoissa.

Jatkakaa!

Vierailija
94/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alastomuus, hui. Kehtasitte itsekin syntyä alasti, kyllä silloin lääkäriä hävetti katsoa perskannikoitanne.

Syntyessä ei ole lihava selluperse. Vähän voisi jengi miettiä, että onko vartalo siinä kunnossa että voi mennä esittelemään sitä julkisille paikoille.

Vähän voisi myös miettiä, että onko pää siinä kunnossa että voi mennä julkisille paikoille, joissa kuitenkin voi laajojakin paljaita ihoalueita näkyä nyt kun on lämmintä ja aurinkoista. Minusta aivan hyvä asia, että tyypit paljastaa mahdollisimman paljon ihoa ja hyödyntää d-vitamiinit nyt kun sitä saa, estetiikasta viis.

D-vitamiini ei varastoidu, joten yli kymmenen minuutin auringossa olo on haitallista.

Mitä? Puoliintumisaikahan on nimenomaan kuukausia. Siksihän niitä pillereitäkin vedetään pitkin talvea, että kerrytetään tasoja varastoon.

Vierailija
95/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä niin tykkään tästä uudesta uljaasta maailmasta missä biitsillä bikinit ovat pulkannaruja joiden takaa peräreiästä näkyy puolet, ja kaduilla kävellään legginseissä jotka on kuin alaston alapää olisi spreijattu vaan eri väriseksi.

t. setämies

PS laittakaa ihan rauhassa jotain "joo mä tykkään kävellä legginseissäni t. Jorma" vastauksia, ihan sama X-D

Ne persleggingsit ovat joillakin vielä ihonväriset, eli näyttää kuin kävelisi kokonaan ilman housuja.

Eikö ihmisillä ole nykyisin peilejä kotona.

Onhan noilla. Suurimman osan aikaa peilin edessä viettävät per se sinne peiliin päin ja kännykkä esissä.

Vierailija
96/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alastomuus on ihan ok ja jos olisin halunnut nudistirannalle mennä niin valkoiset selluliittiperseet olisi ollut täysin fine, mutta kun kyseessä ei ollut nudistiranta niin jotenkin tuntui omituiselta nähdä ihan liikaa persettä. 

-ap

Ja samaan aikaan vilkaisukin sinne kannikoiden suuntaan väärältä tyypiltä voi olla ahdistelua.

Paitsi jos maksaa siitä onlyfansin kautta.

Vierailija
97/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä rannalle jos noin paljon häiritsee nähdä paljasta ihoa. Antaa ihmisten pukeutua miten tykkäävät. Ei ne persvakouikkarit minustakaan hienot ole, mutta aivan sama jos joku niitä haluaa käyttää.

Vierailija
98/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On uusi normi. Valtavat, valkoiset persepuolikkaat paljaana heilutaan. Kangas survotaan vakoon

Se menee sinne survomattakin, koska nykyuikkarimuoti on sellaista, että pakaroita ei piiloon saa jos ei pukeudu burkhaan. Ehkä kokouimapukuja vielä löytyy, jotka peittää enemmänkin, mutta bikineitä ei ellei erikseen lähde netistä etsimään ja tilaamaan.

Joten minunkin valkoiset pakarani vilkkuvat biitsillä.

t. mamma 33v

Täältä löytyy

https://www.cellbes.fi/search?q=bikinin%20alaosa

Tuollaiset sporttimalliset pöksyt on hienot.

Sama se on urheilussa. Osalla on peittävät housut ja osalla vilkkuu pakarat. En halua nähdä pakaraa

Kyllähän urheilupakara on aivan eri asia.

Vierailija
99/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sitten selvisi syy miksi en löydä bikineihin alaosia! Kaikki on jotain stringejä tai jotain brasiliamalleja. En todellakaan halua kuljeskella bikinit pyllyvaossa pitkin uimarantoja! Löysin sitten valtavat mummobikiniuikkarit ja olen niissä. Järjetön muoti. En paheksu niitä jotka pylly paljaana vilkkuen menee rannalla mutta olisi ihan hyvä jos tavallisiakin olisi jossain.

Vierailija
100/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just just. Selluliittiä on jokaisella naisella, toisilla se on näkyvämpää kuin toisilla. Itse en vaan pääse niistä kuopista eroon millään, reisissä ollut sitä jo 10-vuotiaasta asti, enkä ole silloinkaan ollut lihava. Joten en voi sille mitään! Tosin, enpä niiden takia ole rannalla ollutkaan 20 vuoteen, koska ajatus siitä että joku tulee nettiin oksentamaan mun selluliiteistä ahdistaa liikaa. Pysyn piilotettuna :)

Ei ole jokaisella. Ei ole ollut kummallakaan tyttöystävälläni, enkä yleisurheilijanaisillakaan ole nähnyt, ellei lasketa massalajeja kuten kuulantyöntö.