Hämmennyin rannalla uimapukujen takapuolista
En ole muutamiin vuosiin käynyt rannalla ja nyt kun kävin niin mitä ihmettä! Selluliitit tytisten housuosa persvaossa ihmiset patsastelivat. Nuoretkin! Ja vanhemmat! Oman selluliittiperseeni pyrin piilottamaan kokonaan uikkareihin, eik tulisi mieleenkään vetäistä niitä persvakoon ja antaa valkoisen kuoppahanurin loistaa. On tämä joku uusi normaali?
Kommentit (1091)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle erilaiset vartalot on ihan ok. Jokainen saa ottaa aurinkoa myös takamukselleen ja valtaosalla synnyttäneistä naisista on normaali, muodokas, arpinen vartalo. Se on elämää, normaalia.
Jos jotakuta kauhistuttaa minä bikineissä, sulkekoon silmänsä tai pysykööt pois yleisiltä rannoilta. Ne on KAIKILLE. :D
Miksei miehillä ole näitä pakarauimshousuja?
On niitä joillain. Onneksi ei monilla.
Mauttoman näköistä. Itse olen nuori ja ihan timmissä kunnossa, mutta en silti halua esitellä persettäni kaikelle kansalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuijotat toisten perseitä?
Valkoiset, heinäpaalin kokoiset tutisevat perskannikat sokaisee näkökentän joka puolella. Vaikeaa on luovia ilman, että väkisinkin niitä on kulkureitillä. Järkyttävän ruman näköistä. Kilometrin päähän näkyy miten kantajansa kuvittelee olevansa kuuma ilmestys perä paljaana. Myötähäpeä on suurta.
Apua, niin tämä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuijotat toisten perseitä?
Valkoiset, heinäpaalin kokoiset tutisevat perskannikat sokaisee näkökentän joka puolella. Vaikeaa on luovia ilman, että väkisinkin niitä on kulkureitillä. Järkyttävän ruman näköistä. Kilometrin päähän näkyy miten kantajansa kuvittelee olevansa kuuma ilmestys perä paljaana. Myötähäpeä on suurta.
En voi enää mennä rannalle ilman, että ajattelen heinäpaaleja stringeillä.
Mua ei haittaa niinkään se, että valkoiset perseet vilkkuu rannalla mutta kaipaan tasapuolisuutta. Eipä siellä näe miesten persvakostringejä ja valkoisia persepakaroita vaan heillä on ihan kunnon uikkarit alapään peittona. Ihmettelen muutenkin tätä naisten "halua" näytellä itseään joka paikassa puolialasti. Miehillä tällaista halua ei näyttäisi olevan. Olisi oikein toivottavaa että miehetkin pukeutuisivat johonkin vähän tyylikkäämpään boratuikkariin esim. Oscar-gaalaan kun siellä naisetkin nykyään ovat lähes ilman rihmankiertämää :)
Nuo ei oikeasti pue ihan ketään, edes hoikkia. Perinteinen matala bikini hoikalle paljon pukevampi. Ja muhkeammalle tuollaiset cellbesin mallit.
Järkyttävää muotia.
Vierailija kirjoitti:
Se on se kehopositiivisuus tai peräpositiivisuus vai sellupositiivisuus vai mikä tullut rannallekin.
Aivan mahtavaa, saanko mennä siis esittelemään omiani sinne nyt?
Kyllä saat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alastomuus, hui. Kehtasitte itsekin syntyä alasti, kyllä silloin lääkäriä hävetti katsoa perskannikoitanne.
Syntyessä ei ole lihava selluperse. Vähän voisi jengi miettiä, että onko vartalo siinä kunnossa että voi mennä esittelemään sitä julkisille paikoille.
Se on sama missä kunnossa on. En halua nähdä kenenkään persettä yleisellä rannalla. Kiitos!
Uimahallissa näitä takapuolen paljastelijoita näkyi talvella. Ja olivat tyyliin jotain vitos-kutosluokkalaisia tyttöjä koululuokkansa kanssa. Ei vanha vaan tajua. Kaikki pitää panna tiskille 😖
Vierailija kirjoitti:
Mauttoman näköistä. Itse olen nuori ja ihan timmissä kunnossa, mutta en silti halua esitellä persettäni kaikelle kansalle.
Tietäisitpä vain kuinka paljon peräsi kerää katseita, vaikka et pakaroitasi julkisesti esittelisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alastomuus, hui. Kehtasitte itsekin syntyä alasti, kyllä silloin lääkäriä hävetti katsoa perskannikoitanne.
Syntyessä ei ole lihava selluperse. Vähän voisi jengi miettiä, että onko vartalo siinä kunnossa että voi mennä esittelemään sitä julkisille paikoille.
Ai on vauvat syntyessään timmejä ja lihaksikkaita? Älä viitti...
Etkö oo nähny vauvan suloista peppua? Se on söpöintä maailmassa ja sä vertaat sitä aikuisen selluperseeseen?
Häpeä!
Suomi elää sellusta!
Muistiko ap ottaa lääkkeensä ennen tämän ketjun tekemistä vai onko hiekkaa väärässä paikassa ? Ihmettelen päivä päivältä vaan enemmän mitä tänne kirjotellaan ja tämä palsta on selkeesti se uusi normi AVOHOITOLA
Kohta on tiktok pullollaan pakarakuvia. Siellä voivat nämä paljastelijat sitten käydä ihailemassa hyllyviä persposkiaan. Julkisilla paikoilla on aina niitä, jotka kuvaavat.
Joo, mutta kun Ilta-Sanomissa luki että ne persvakobikinit sopii kaikille.
Jos vaaleaihoiset, selluliittia pursuavat ihmiset noin paljon ärsyttää teitä, niin varmaan kaikkien kannalta parempi, että ette mene sinne rannalle pahoittamaan mieltänne tämän enempää.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta kun Ilta-Sanomissa luki että ne persvakobikinit sopii kaikille.
Varmasti fyysisesti sopivatkin kun ei tarvitse miettiä sitä pakaroiden peittymistä :D. Riittää kun takakappale solahtaa vakoseen
Onko ihmiset niin tyhmiä että laitetaan housut perseeseen kun muillakin on?
Eikö mitään itsekriitiikkiä ole?
Peittää koko auringon ne valtavat takamukset😆😂😄
Kieltämättä hämmentää ihmisten kesäpukeutuminen myös kaupungilla. Jo ekojen lämpimien kelien aikaan vastaan tallusteli enemmän paljasta ihoa kuin peitettyä. Eikä se näky niin kovin kaunista ollut. Mielestäni kyllä edes kaupungille voisi pukea vähän peittävämpää vaatetusta ja jättää ne selluliitteja pursuilevat pikkutopit ja minishortsit rannalle.
Sitten vaan vahvistamaan päänkääntäjälihaksia. Mulla on sen verran niissä hallintaa ettei oo pakko tuijottaa ja katsoa jollen tahdo. Ei imettäjiä, ei onnettomuuspaikkaa eikä sitä mikä uikkari sattuu kylläkin olemaan.