Hämmennyin rannalla uimapukujen takapuolista
En ole muutamiin vuosiin käynyt rannalla ja nyt kun kävin niin mitä ihmettä! Selluliitit tytisten housuosa persvaossa ihmiset patsastelivat. Nuoretkin! Ja vanhemmat! Oman selluliittiperseeni pyrin piilottamaan kokonaan uikkareihin, eik tulisi mieleenkään vetäistä niitä persvakoon ja antaa valkoisen kuoppahanurin loistaa. On tämä joku uusi normaali?
Kommentit (1091)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alastomuus, hui. Kehtasitte itsekin syntyä alasti, kyllä silloin lääkäriä hävetti katsoa perskannikoitanne.
Syntyessä ei ole lihava selluperse. Vähän voisi jengi miettiä, että onko vartalo siinä kunnossa että voi mennä esittelemään sitä julkisille paikoille.
Vähän voisi myös miettiä, että onko pää siinä kunnossa että voi mennä julkisille paikoille, joissa kuitenkin voi laajojakin paljaita ihoalueita näkyä nyt kun on lämmintä ja aurinkoista. Minusta aivan hyvä asia, että tyypit paljastaa mahdollisimman paljon ihoa ja hyödyntää d-vitamiinit nyt kun sitä saa, estetiikasta viis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alastomuus, hui. Kehtasitte itsekin syntyä alasti, kyllä silloin lääkäriä hävetti katsoa perskannikoitanne.
Syntyessä ei ole lihava selluperse. Vähän voisi jengi miettiä, että onko vartalo siinä kunnossa että voi mennä esittelemään sitä julkisille paikoille.
Vähän voisi myös miettiä, että onko pää siinä kunnossa että voi mennä julkisille paikoille, joissa kuitenkin voi laajojakin paljaita ihoalueita näkyä nyt kun on lämmintä ja aurinkoista. Minusta aivan hyvä asia, että tyypit paljastaa mahdollisimman paljon ihoa ja hyödyntää d-vitamiinit nyt kun sitä saa, estetiikasta viis.
D-vitamiini ei varastoidu, joten yli kymmenen minuutin auringossa olo on haitallista.
ONpa ihmeellisen positiivista, että isoperse -tyypit voivat olla vapaasti isoperseisiä.
Kerrankin jotain positiivista.
Miehet tykkäävät ja kiihottuvat näkymistä.
Selluliittiä ilmaantui mulla ekan kerran elämässä kroppaan alkuraskaudesta (nyt viimeisellä kolmanneksella.) Joillain tulee e-pillereistä, jotenkin se liittyy selvästi hormonitasapainoihin. Ylipainoa ei mullakaan ole. Todella sairasta kauhistella jotain selluliittia kun joillekin huippu-urheilijoillekin tulee sitä, ihmiset on ihan aivopesty kaikella photoshoppauksella sun muulla paskalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
D-vitamiini ei varastoidu, joten yli kymmenen minuutin auringossa olo on haitallista.
Varmaan yks luonnollisimmista asioista on paljastaa ihoa auringolle.
Perse on nykymuodin keskiössä.
Eläimeksi syntyy, eläimeksi kasvaa ja eläimenä pysyy.
Eläin on yes sir!
Eläin on yes sit!
Oollaan eläimiä!
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkäävät ja kiihottuvat näkymistä.
Ihania, isoja pyllyjä ranta täynnä!
Täytyy kääntyä vatsalleen!
Minulla on ihan normaaleja, pakaran kokonaan peittäviä bikinihousuja. Niitä myydään kyllä. Jotkut vaan luulevat, että nåyttää hyvältä tangoissa. Omituinen tämä perseen näyttely muoti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
D-vitamiini on nimenomaan se vitamiini, joka varastoituu.
Vierailija kirjoitti:
On uusi normi. Valtavat, valkoiset persepuolikkaat paljaana heilutaan. Kangas survotaan vakoon
Buahhhaaahhhhaaaaaa!! Hirveetä.Se on sitä kehopositiivisuutta:D
Sama kuin nämä treenilegginssit,joissa hyllytään menemään.
Vierailija kirjoitti:
Selluliittiä ilmaantui mulla ekan kerran elämässä kroppaan alkuraskaudesta (nyt viimeisellä kolmanneksella.) Joillain tulee e-pillereistä, jotenkin se liittyy selvästi hormonitasapainoihin. Ylipainoa ei mullakaan ole. Todella sairasta kauhistella jotain selluliittia kun joillekin huippu-urheilijoillekin tulee sitä, ihmiset on ihan aivopesty kaikella photoshoppauksella sun muulla paskalla.
Pointti ei tainnut olla se selluliitti. Minulla on selluliittiä ollut jo teinivuosista lähtien enkä edes hoikkana ja kohtalaisella urheilulla pääse siitä eroon. Selluliitti on ihan fine. Mutta olen minäkin niitä stringiuikkareita katsonut rannalla ja ihmetellyt. Ehkä olen vain liian vanha, mutta mielestäni stringejä käytetään, jottei alusvaatteiden rajat näkyisi läpi housuista. En siis ymmärrä niiden funktiota uimarannalla.
Tarjoustavara on kuulemma aina parhaiten esillä.
Muistattehan sheivata!
Ei mulla muuta.
M44
Nuoret ymmärrän, menevät muodinmukaisesti. Mutta näytti tosi pahalta, kun äiti paimensi lapsiaan pylly pitkällä pakarat vilkkuen. Yksi lapsi rannalla sanoikin että äiti, miksi tuon naisen pylly näkyy. Oli siinä naurussa pitelemistä, koska tottahan se oli.
Vierailija kirjoitti:
Muistattehan sheivata!
Ei mulla muuta.
M44
Kiusallanikaan en
On, miehet arvostavat hyllyviä ahtereitaan ja olettavat, että muutkin pitävät niistä.
Olen ihmetellyt samaa. Miksi noin epämukava ja ruma muoti on noin suosittua?? Ikävältähän se tuntuu kun kangas on persvaossa. Ja näyttää härskiltä.
Kun minä olin nuori, piti raottaa uikkareita, että näki pyllyn. Nykyään pitää raottaa pyllyä, että näkee uikkarit.
Ihan parhautta, kun naiset esittelevät peppujaan! Ahdistavia mammoja mielipiteineen täällä! Voisitteko pysyä nyt ihan vaan kotonanne, niin ei tule pahamieli teille, olette oksettavia!