Hämmennyin rannalla uimapukujen takapuolista
En ole muutamiin vuosiin käynyt rannalla ja nyt kun kävin niin mitä ihmettä! Selluliitit tytisten housuosa persvaossa ihmiset patsastelivat. Nuoretkin! Ja vanhemmat! Oman selluliittiperseeni pyrin piilottamaan kokonaan uikkareihin, eik tulisi mieleenkään vetäistä niitä persvakoon ja antaa valkoisen kuoppahanurin loistaa. On tämä joku uusi normaali?
Kommentit (1091)
Kynitty broileri tarvitsee auringonvaloa.
Mielestäni kamala katsella muiden takapuolia enkä nyt tarkoita, että niissä olisi mitään vikaa eikä haittaa selluliitit muuten missään saunoissa jne, mutta uimarannoilla vakohousut nolottaa vaan kaikkien puolesta.
Mä tykkään normaalivartaloisesta naisesta mutta ne on harvinaisuuksia. Käyttäkää naiset kunnollisia bikineitä tai uimapukuja.
Vierailija kirjoitti:
Ihan jo ihosyöpäriskin takia kannattais käyttää kunnollisia uimaasuja. Missä naisten järki?
Tuskin se vaikuttaa paljonkaan melanoomariskiin, että onko uimapuku vai bikinit. Paras tekniikka sen riskin kannalta on, ettei mene ulos ollenkaan klo 10-17.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On uusi normi. Valtavat, valkoiset persepuolikkaat paljaana heilutaan. Kangas survotaan vakoon
Kontillaan ollessa narun takaa tuijottaa....ruskea silmä
Noniin, pidetään nämä kiihottelu- ja seksipuheet seksipalstan puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun rannalla lapsia,Hyi hitto hävetkää puolialastomat keikistelijät! Ai ettekö? Menkää sinne hemmetin nudistirannalle!!
Suojelemaan lapsia miltä? Ihmisen pyllyltä?
Toivottavasti et kasvata lapsiasi kehohäpeään. Jotkut ovat vieraantuneet täysin siitä faktasta, millainen on tavallinen ihmiskeho alasti. Minulla siihen on aina kuulunut selluliittiä, olin sitten se treenatun timmi ja lapseton 20v tai treenaamaton ja lapsellinen 30v itseni.
Suostutteko todella miesten sanelemaan, täysin absurdiin mainoskuvaan täydellisestä naiskehosta? Häpeään siitä, että todellisuudessa olette kaukana sellaisesta moskasta? Valinta on teidän. Ihmekään, kun moni kulkee rannallakin meikit päällä, koska muutenhan sitä paljastaisi "rumat" kasvonsa...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä on kunnonkin uimaasuja. Noi perspuolikkaat paljastavat ovat törkeet. Mutten vanhemmilla ihmisillä ole niitä nähnyt. Miehillä on uimashortsit ja naisilla mauttomat bikinit. Kukahan ton muodin keksi.
Sulla taisi mennä virsikirja sekaisin järkytyksestä.
Nyt joku roti tähän muotiin. En halua katsella tuollaisia uikkareita. Varsinkin kun ihmiset on ylipainoisia.
Minunkin mielestä perseen vilauttelu on typerä trendi. Mutta mitä me suomalaiset valkoisuudellemme mahdetaan? Tai mitä naiset mahtaa selluliitille? Luonnollisia juttuja.
Amishin tai hartaan uskovan järkytyksen ymmärrän. Mutta en ymmärrä miksi vapaata länsimaalaista häiritsee pukeutumisen vapaus (tai seksuaalisuus).
Ei naiset halua käyttää kunnollisia uimaasuja. Peukutuksista näkee. Ne haluaa voimaantua persvaoistaan ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun rannalla lapsia,Hyi hitto hävetkää puolialastomat keikistelijät! Ai ettekö? Menkää sinne hemmetin nudistirannalle!!
Suojelemaan lapsia miltä? Ihmisen pyllyltä?
Toivottavasti et kasvata lapsiasi kehohäpeään. Jotkut ovat vieraantuneet täysin siitä faktasta, millainen on tavallinen ihmiskeho alasti. Minulla siihen on aina kuulunut selluliittiä, olin sitten se treenatun timmi ja lapseton 20v tai treenaamaton ja lapsellinen 30v itseni.
Suostutteko todella miesten sanelemaan, täysin absurdiin mainoskuvaan täydellisestä naiskehosta? Häpeään siitä, että todellisuudessa olette kaukana sellaisesta moskasta? Valinta on teidän. Ihmekään, kun moni kulkee rannallakin meikit päällä, koska muutenhan sitä paljastaisi "rumat" kasvonsa...
Tyylitaju puuttuu nykyisin isolta ihmisjoukolta.
Täytän tänä vuonna 41 vuotta. Vieläkään en ymmärrä, miksi jotkut ihmiset liikkuvat julkisilla paikoilla hämmästelemässä kun kaikki ovat erilaisia?
Tämäkin, että istut rannalla kuumana kesäpäivänä ja ainoa asia, josta jälkeenpäin raportoit, on muiden ihmisten vartalot.
Jos maailma toimisi sinun ja kaltaistesi mukaan, rannalla käyskentelisi vain valmiiksi ruskettuneita nuoria ihmisiä ja muutama kauniina säilynyt vanhempi nainen ja yksi timmi vanha herra. Kaikki muut sellulliset, vitivalkoiset vääränlaisiin uima-asuihin pukeutuneet olisi jossain muualla, mutta ei herran jestas sinua kiusaamassa.
Ajatteleeko toiset tosiaan, että muut on olemassa heitä varten? Ja että jos ei täytä kauneusihanteita, ei saa tulla uimaan? Jos ei pukeudu täsmälleen kuten sinä, pitää pysyä kotona?
Toki tulette tähän vastaamaan että "mitä se mulle kuuluu" ja "jokainen tehkööt niin kuin haluaa", mutta ette te oikeasti ajattele niin. Te istutte rannalla paheksumassa ja halveksumassa, kun muut nauttii kesäpäivästä.
Hävytön sika! Lopeta toisten perseiden tuijotus ja arvostelu!
Mun mielestä se näyttää vaan koomiselta, koska toi bikinit persvaossa -tyyli ei sovi kenellekään, olit sitten lihava tai laiha :D Ja siis miten se on oikeasti edes mukavaa - ne hiertää. On varmaan kiva ku helteellä tulee hiertymähaavat persvakoon. Musta on ihana mennä rannalle ja uimaan ku ei tartte kaivella bikineitä perseestä ja asetella niitä uudestaan. Katsookohan nää ihmiset kuvia itsestään joskus 20v päästä ja miettii mitäköhän tuli ajateltua ku persposket paljaana tuli oltua niissä järkkybikineissä :D.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin mielestä perseen vilauttelu on typerä trendi. Mutta mitä me suomalaiset valkoisuudellemme mahdetaan? Tai mitä naiset mahtaa selluliitille? Luonnollisia juttuja.
Pitäisikö meidän valkopeppuisten tunkea itseemme jotain itseruskettavaa ennen kuin saadaan mennä rannalle? En minä halua sellaista kemikaalikuormaa ottaa. Muutenkin pysyn enemmän poissa auringosta kuin makaan suorassa paisteessa, mutta ihmiset sheimaa sitten siitäkin (kun ei ole ruskettunut).
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se näyttää vaan koomiselta, koska toi bikinit persvaossa -tyyli ei sovi kenellekään, olit sitten lihava tai laiha :D Ja siis miten se on oikeasti edes mukavaa - ne hiertää. On varmaan kiva ku helteellä tulee hiertymähaavat persvakoon. Musta on ihana mennä rannalle ja uimaan ku ei tartte kaivella bikineitä perseestä ja asetella niitä uudestaan. Katsookohan nää ihmiset kuvia itsestään joskus 20v päästä ja miettii mitäköhän tuli ajateltua ku persposket paljaana tuli oltua niissä järkkybikineissä :D.
Ihmetyttää myös, eivätkö pienten lasten kanssa rannalla olevat äiti-ihmiset koe noita tamineita hankaliksi. Eihän lasten kanssa voi vain maata rannalla ottamassa aurinkoa.
Tunnen muutaman maalla asujan. Näitä kiinnostaa melkeinpä vain tai ainakin pääasiassa kotikylän asiat ja vanhat hyvät ajat.
Olisiko tänne kirjoittajissakin sitten tällaisia käpertyneitä syrjemmällä asujia. Ymmärrän sikäli, että erilaisuus pelottaa. Se on kuitenkin todellisuutta, elämme jo vuotta 2023.
Varmaan on kaunis ja komea kroppaista Hietsulla. Kannattaa naisten mennä sinne arvostelemaan. Miehet ihailee.
Ei se synnyttäjänkään lantioinen ole kaunis kuten toi malli. Lanteet kuin ladonovet. Ja älyttömät bikinit.