Hämmennyin rannalla uimapukujen takapuolista
En ole muutamiin vuosiin käynyt rannalla ja nyt kun kävin niin mitä ihmettä! Selluliitit tytisten housuosa persvaossa ihmiset patsastelivat. Nuoretkin! Ja vanhemmat! Oman selluliittiperseeni pyrin piilottamaan kokonaan uikkareihin, eik tulisi mieleenkään vetäistä niitä persvakoon ja antaa valkoisen kuoppahanurin loistaa. On tämä joku uusi normaali?
Kommentit (1091)
Vierailija kirjoitti:
Selluliittiä ilmaantui mulla ekan kerran elämässä kroppaan alkuraskaudesta (nyt viimeisellä kolmanneksella.) Joillain tulee e-pillereistä, jotenkin se liittyy selvästi hormonitasapainoihin. Ylipainoa ei mullakaan ole. Todella sairasta kauhistella jotain selluliittia kun joillekin huippu-urheilijoillekin tulee sitä, ihmiset on ihan aivopesty kaikella photoshoppauksella sun muulla paskalla.
Eikös tässä kauhistella selluliitin esittelyä eikä varsinaisesti itse selluliittia?
Vierailija kirjoitti:
On uusi normi. Valtavat, valkoiset persepuolikkaat paljaana heilutaan. Kangas survotaan vakoon
Kontillaan ollessa narun takaa tuijottaa....ruskea silmä
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen ihminen ei kyllä ole kovin tyylikäs olento. Kilot tursuaa liian pienissä ja paljastavissa vaatteissa, on vaalennusta, tatskaa, lävistystä, kumihuulia, silikonitissejä ja viiltelyarvet ylpeästi esillä hihattomissa topeissa. Voi voi. Kukin tavallaan, mutta estetiikka on kyllä toooosi kaukana.
Muutoin samaa mieltä mutta voidaanko osoittaa viiltelyarville hieman ymmärrystä. Niissä arvissa on pahaa oloa taustalla.
Mua hämmentää, että ihmisiä häiritsee toisten pukeutuminen noin paljon. Jos ei kestä nykyistä uikkarimuotia, on ehkä parempi pysyä kotona.
En käy rannoilla joilla on muitakin ihmisiä mutta jos kävisin, menisin mahdollisimman niukissa vaatteissa. Siinää olisi katseltavaa sitten T: N44v, 160cm, 80 kg.
Vierailija kirjoitti:
Mulle erilaiset vartalot on ihan ok. Jokainen saa ottaa aurinkoa myös takamukselleen ja valtaosalla synnyttäneistä naisista on normaali, muodokas, arpinen vartalo. Se on elämää, normaalia.
Jos jotakuta kauhistuttaa minä bikineissä, sulkekoon silmänsä tai pysykööt pois yleisiltä rannoilta. Ne on KAIKILLE. :D
Juurikin näin, täysin samaa mieltä. Se on ranta ja nyt on kesä. Ei kaikki ole niin vakavaa, eikä kaikesta kannata mieltään pahoittaa.
Mikäs sen mukavampaa näin ikärouvana kuin mennä muiden kauhisteltavana vähissä vaatteissa. Olin nuorena nätti ja upea, ja nyt maksan potut pottuina paljastamalla mahdolllisimman paljon "ällöttävää" kehoani.
Vierailija kirjoitti:
Heh, olisikin suomimuijat tätä vartalotyyppiä... Luulevat varmaan näyttävän tuolta. Ja toki tuokin näyttäisi kuumemmalta 10 kg laihdutettuaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, olisikin suomimuijat tätä vartalotyyppiä... Luulevat varmaan näyttävän tuolta. Ja toki tuokin näyttäisi kuumemmalta 10 kg laihdutettuaan.
En katso mitään linkkejä, mutta tulen silmiesi eteen selluliitteineni, ihroineni ja ihosairauksineni ja nautin siitä kun joudut katsomaan. pus.
Vierailija kirjoitti:
Muistattehan sheivata!
Ei mulla muuta.
M44
Entistä kiimaisempaa se vaan on, jos karvat tursuavat stringien välistä.
M41
Hävetkää tänne kirjoittelijat.
Tule mummo pois. Jätä tilaa kuumiksille 😉🥵
Kyllä niitä on kunnonkin uimaasuja. Noi perspuolikkaat paljastavat ovat törkeet. Mutten vanhemmilla ihmisillä ole niitä nähnyt. Miehillä on uimashortsit ja naisilla mauttomat bikinit. Kukahan ton muodin keksi.
Miksipä ei, en voi kuin voittaa! On mahtavaa kun joku oikein inhottuu vartalostani ja tekee pahaa. Jos taas joku tykkää vartalostani, niin aina vain parempi!
Ihan jo ihosyöpäriskin takia kannattais käyttää kunnollisia uimaasuja. Missä naisten järki?
Heh, joka hellekesäinen pyllybikini-ketju. Täytyypä itsekin lähteä rannoille tarkastamaan tilanne empiirisen tutkimuksen nimissä 😅
(Ei sillä, on tämä vähän outo muoti - nimenomaan ihan kaikilla, ennen stringejä pitivät vain muutamat uskaliaimmat)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuijotat toisten perseitä?
Valkoiset, heinäpaalin kokoiset tutisevat perskannikat sokaisee näkökentän joka puolella. Vaikeaa on luovia ilman, että väkisinkin niitä on kulkureitillä. Järkyttävän ruman näköistä. Kilometrin päähän näkyy miten kantajansa kuvittelee olevansa kuuma ilmestys perä paljaana. Myötähäpeä on suurta.
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Ihan jo ihosyöpäriskin takia kannattais käyttää kunnollisia uimaasuja. Missä naisten järki?
Siellä missä paidattomien miestenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tosi ruma vaatemuoti nyt muissakin vaatteissa vallalla...
Viime lauantaina kaupungilla kaikilla liikakilojaan peittelevillä naisilla päällään ylisuuria muodottomia säkkejä.
Kyllä on joillakin paljon ongelmia. Laittakaa kaihtimet alas ja liikkukaa yöllä.