Hämmennyin rannalla uimapukujen takapuolista
En ole muutamiin vuosiin käynyt rannalla ja nyt kun kävin niin mitä ihmettä! Selluliitit tytisten housuosa persvaossa ihmiset patsastelivat. Nuoretkin! Ja vanhemmat! Oman selluliittiperseeni pyrin piilottamaan kokonaan uikkareihin, eik tulisi mieleenkään vetäistä niitä persvakoon ja antaa valkoisen kuoppahanurin loistaa. On tämä joku uusi normaali?
Kommentit (1091)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuijotat toisten perseitä?
Rannalla ne näkee pakostakim, halusi tai ei.
Munkin mielestä ne olisi parempi pitää omana tietona.
No miksi menet rannalle? Ja pitäisit sinäkin oman ruman perseesi omana tietonasi ja poissa rannoilta.
Cellbes - sieltä löytyy peittäviä pöksyjä
Mulla on jo vuosia ollut lahkeellinen uimapuku. Enkä mä käy yleisillä rannoilla. Haluan nauttia uimisesta yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alastomuus, hui. Kehtasitte itsekin syntyä alasti, kyllä silloin lääkäriä hävetti katsoa perskannikoitanne.
Syntyessä ei ole lihava selluperse. Vähän voisi jengi miettiä, että onko vartalo siinä kunnossa että voi mennä esittelemään sitä julkisille paikoille.
Ai on vauvat syntyessään timmejä ja lihaksikkaita? Älä viitti...
Etkö oo nähny vauvan suloista peppua? Se on söpöintä maailmassa ja sä vertaat sitä aikuisen selluperseeseen?
Häpeä!
Just just. Selluliittiä on jokaisella naisella, toisilla se on näkyvämpää kuin toisilla. Itse en vaan pääse niistä kuopista eroon millään, reisissä ollut sitä jo 10-vuotiaasta asti, enkä ole silloinkaan ollut lihava. Joten en voi sille mitään! Tosin, enpä niiden takia ole rannalla ollutkaan 20 vuoteen, koska ajatus siitä että joku tulee nettiin oksentamaan mun selluliiteistä ahdistaa liikaa. Pysyn piilotettuna :)
Vierailija kirjoitti:
Alastomuus, hui. Kehtasitte itsekin syntyä alasti, kyllä silloin lääkäriä hävetti katsoa perskannikoitanne.
Aika harvoin lääkärit vastansyntyneiden perskannikoita katselee. Kätilöt enempi, lääkäri vain, jos äidin tai lapsen voinnissa on jotain häikkää, tai maailmaan tullaan keisarinleikkauksella.
Vierailija kirjoitti:
No siis se oli vähän sama kuin jos ajaa onnettomuuspaikan ohi niin katsoo vaikkei oikeastaan edes haluaisi. Ne platinanvalkoiset kannikat vaan pakottaa katsomaan. En voinut sille mitään. Yhdelläkin oli perse ihan palanut, melkein sanoin että laita nyt hyvä tyttö hanuriisi rasvaa!
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mulle erilaiset vartalot on ihan ok. Jokainen saa ottaa aurinkoa myös takamukselleen ja valtaosalla synnyttäneistä naisista on normaali, muodokas, arpinen vartalo. Se on elämää, normaalia.
Jos jotakuta kauhistuttaa minä bikineissä, sulkekoon silmänsä tai pysykööt pois yleisiltä rannoilta. Ne on KAIKILLE. :D
Miksei miehillä ole näitä pakarauimshousuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On uusi normi. Valtavat, valkoiset persepuolikkaat paljaana heilutaan. Kangas survotaan vakoon
Se menee sinne survomattakin, koska nykyuikkarimuoti on sellaista, että pakaroita ei piiloon saa jos ei pukeudu burkhaan. Ehkä kokouimapukuja vielä löytyy, jotka peittää enemmänkin, mutta bikineitä ei ellei erikseen lähde netistä etsimään ja tilaamaan.
Joten minunkin valkoiset pakarani vilkkuvat biitsillä.
t. mamma 33v
Elloksella on pakarat peittäviä bikinihousuja, eikä ole edes kauhean kalliita.
Siitä olen kyllä aapeen kanssa samaa mieltä, että nykymuoti on ällöä. Vaikka olisi kuinka kiinteä peba, se vaan kärsii totaalisesti inflaatiosta, kun kaikilla näkyy nykyison pakrat. Ei se ole kaunista, ei edes seksikästä, se on vain äklöä.
Se kakan määrä niissä kankaanriekaleissa, jotka on siellä pyllyvaossa. Se ei ole seksikästä, vaikka pyllyään paljastavat luulee ettei miehet tajua... kuunnellut muutamankin kerran rannalla tänä kesänä lähellä olevien miesten keskustelua aiheesta.
Kuhan taas puhut puppua .Uimarantaa et ole edes Nähnyt .
Lääh puuh! Kyllä alkaa heikottamaan käydä päivittäin rannalla kauhistelemassa tätä näkyä tuntikausia 🥵
Toivon että vanhemmat katsoo alaikäisten tyttöjen uimapuvut ja bikinit etteivät päästä näitä rihmauikkareita päällään rannalle. Näin talvella uimahallissa nuorilla tytöillä ja oli kyllä järkytys!
Vierailija kirjoitti:
Jos selluliitit ahdistaa niin kannattaa käydä vain Hietsun rannalla. Siellä on timmit ihmiset takapuoliaan esittelemässä.
No kävin siellä tänään ja ei tuo ihan nyt vastaa näkymiä..
Rumalta näyttää kun läskipe rseet heilahtelee kävelyn tahdissa. Vaikka olisi normipainonen, niin ei hyvältä näytä kun kireä kangas johon kaikki pieriliemet imeytyy kulkee virtsaelinten etupuolelle.
Tuossa edelläolevassa cellbesin esitteessä oli asiallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntyessä ei ole lihava selluperse. Vähän voisi jengi miettiä, että onko vartalo siinä kunnossa että voi mennä esittelemään sitä julkisille paikoille.
Ai on vauvat syntyessään timmejä ja lihaksikkaita? Älä viitti...
Etkö oo nähny vauvan suloista peppua? Se on söpöintä maailmassa ja sä vertaat sitä aikuisen selluperseeseen?
Häpeä!
En häpeä sitä, etten kuolaa vauvojen pepuille, senkin pedo.
Vierailija kirjoitti:
Se kakan määrä niissä kankaanriekaleissa, jotka on siellä pyllyvaossa. Se ei ole seksikästä, vaikka pyllyään paljastavat luulee ettei miehet tajua... kuunnellut muutamankin kerran rannalla tänä kesänä lähellä olevien miesten keskustelua aiheesta.
Liikkuuks tiktokissa tai jossain nyt tämä kakkatietous, oon nimittäin itsekin tänä kesänä kuullut samoja juttuja rannalla, sekä miesten että naisten puhumana.
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset, heinäpaalin kokoiset tutisevat perskannikat sokaisee näkökentän joka puolella. Vaikeaa on luovia ilman, että väkisinkin niitä on kulkureitillä. Järkyttävän ruman näköistä. Kilometrin päähän näkyy miten kantajansa kuvittelee olevansa kuuma ilmestys perä paljaana. Myötähäpeä on suurta.
Suomalainen ihminen ei kyllä ole kovin tyylikäs olento. Kilot tursuaa liian pienissä ja paljastavissa vaatteissa, on vaalennusta, tatskaa, lävistystä, kumihuulia, silikonitissejä ja viiltelyarvet ylpeästi esillä hihattomissa topeissa. Voi voi. Kukin tavallaan, mutta estetiikka on kyllä toooosi kaukana.
Mulle erilaiset vartalot on ihan ok. Jokainen saa ottaa aurinkoa myös takamukselleen ja valtaosalla synnyttäneistä naisista on normaali, muodokas, arpinen vartalo. Se on elämää, normaalia.
Jos jotakuta kauhistuttaa minä bikineissä, sulkekoon silmänsä tai pysykööt pois yleisiltä rannoilta. Ne on KAIKILLE. :D