Miksi miehet pyytävät aina treffeille kahville?
Luulevatko he saavansa high valuea naisen tuolla tavalla? Ravintolaillallinen vähintään. Eikä missään halvassa paikassa vaan huippuravintolassa.
Kommentit (65)
Voit olla varma, että sieltä ei mitään laatudaamia löydy, jos käyttää itsestään termiä "high value"..
He olettavat, etteivät ole niin kiinnostavia, että nainen kahvikupposta pidempään heidän seurassaan jaksaisivat. Suomalaiset tietävät, että kahvikupposen juo 10-15 minuutissa.
Eli haluavat tarjota matalan riman treffeille lähtemiseen. Näin olettavat, että pääsevät useammille treffeille.
Itse ehdotan naisille vain viikonlopputreffejä mun luona. En muista yhdenkään vielä kieltäytyneen.
Köyhät miehet pelkäävät olemattomien rahojensa puolesta. Varakkaat eivät piittaa, he vievät kunnolla syömään ja jos tarjoudut maksamaan oman ruokasi, varakkaat miehet loukkaantuvat ja ajattelevat et ole heistä kiinnostunut.
Pihit miehet kannattaa kiertää kaukaa, he pihtaavat kaikkea, myös tunteita ja intohimoa.
Sen kahvila-ketjun luettuani en muihin treffeihin enää suostukaan. Siinä oli niin pätevät perustelut
Pyysin suoraan kerran naisen luokseni panemaan. Yllätyin koska se suostui. Juteltiin pari tuntia ja juotiin lonkeroa ja sitten pantiin kaksi kertaa illan aikana. Yleensäkin naiset suostuneet pienen viittelyn jälkeen koska ei ne halua seurustella vaan ne haluaa hetken läheissyyttä. Yhden naisen tapasin baarissa ja pyysin sitä luokseni yöksi. Suostui heti ja harrastettiin seksiä paljon 8 kk aikana.
Olen jo selvästi keski-ikäinen ja elämässä paljon saavuttanut mies (ja pidän hyvästä ruoasta ja viinistä), sekä käyn harvoin treffeillä, joten sillon kun käyn, menisin mielelläni oikein fine dining rutiinilla. Valitettavasti vaan siihen ei yleensä olla valmiit, ilmeisesti se koetaan liian suureksi kiitollisuudenvelaksi, tai jotain. Harmi sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Joo joo taas. Sitäpaitsi kahviritvan suihinottotaidot on todennäköisesti paremmat kuin sulla.
Asian vierestä, mutta aka halpaa lystiä jos kahvikupin hinnalla saa. Mutta kahvikupin hintakin taitaa köyhää kirpaista. Ammattilasen hinnoille ei ole täten mitään asiaa.
Minä aikoinaan deittaillessani suosin joko kahville tai kaljalle menemistä. En siksi, että se oli halpaa vaan siksi, että paikalta oli molempien helppo liueta nopeasti, jos homma ei toiminutkaan.
Yleensä jos naisen pyytää syömään niin ne tilaa jonkun hampurilaisen :D . Menee heti maku koko tyypistä.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät miehet pelkäävät olemattomien rahojensa puolesta. Varakkaat eivät piittaa, he vievät kunnolla syömään ja jos tarjoudut maksamaan oman ruokasi, varakkaat miehet loukkaantuvat ja ajattelevat et ole heistä kiinnostunut.
Pihit miehet kannattaa kiertää kaukaa, he pihtaavat kaikkea, myös tunteita ja intohimoa.
Köyhä mies antoi ainoan omaisuutensa.
Rikas mies antoi vaikka mitä, mutta köyhä mies antoi ainoan arvokkaimman lastinsa, naisen naamalle.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo selvästi keski-ikäinen ja elämässä paljon saavuttanut mies (ja pidän hyvästä ruoasta ja viinistä), sekä käyn harvoin treffeillä, joten sillon kun käyn, menisin mielelläni oikein fine dining rutiinilla. Valitettavasti vaan siihen ei yleensä olla valmiit, ilmeisesti se koetaan liian suureksi kiitollisuudenvelaksi, tai jotain. Harmi sinänsä.
Naisilla on niin paljon ikäviä kokemuksia piheistä, hyväksikäyttävistä miehistä, että vilpittömästi tarjoavaa miestä epäillään heti tarkoitusperistä. Jos miehillä on oletus että kahvikupin hinnalla pitäisi saada suikki, ja dinneristä vaakamambo, niin naiset maksavat mieluusti aivan kaiken itse ja usein jatkavat elämääkin itsekseen. Harmillista kyllä.
Pihit, tunneköyhät miehet ovat pilanneet deittiskenen. Naiset käyttäytyvät kuin miehet, eivätkä uskalla tuoda naisellista energiaansa esiin missään vaiheessa. Jopa seurustellessa pitää olla toinen äijistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhä mies antoi ainoan omaisuutensa.
Rikas mies antoi vaikka mitä, mutta köyhä mies antoi ainoan arvokkaimman lastinsa, naisen naamalle.
Rajoitahan ruutuaikaa ja noiden höpöjen katselua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on niin paljon ikäviä kokemuksia piheistä, hyväksikäyttävistä miehistä, että vilpittömästi tarjoavaa miestä epäillään heti tarkoitusperistä. Jos miehillä on oletus että kahvikupin hinnalla pitäisi saada suikki, ja dinneristä vaakamambo, niin naiset maksavat mieluusti aivan kaiken itse ja usein jatkavat elämääkin itsekseen. Harmillista kyllä.
Pihit, tunneköyhät miehet ovat pilanneet deittiskenen. Naiset käyttäytyvät kuin miehet, eivätkä uskalla tuoda naisellista energiaansa esiin missään vaih
Miten sen voisi tuoda esille että ihan aidosti ei ole mitään seksuaalista vailla kun esittää treffikutsun?
Oletko kertonut, mikä sulle parhaiten maistuisi. Mulle kävisi paremmin nykyisellään joku viihtyisä Bubi, mutta vaikeahan tuntemattoman on tietää, pelästyttääkö kaljalle pyyntö sen hetkisen mielitietyn. Moni saattaisi ajatella, että siis aikoo juottaa änkyrään ja sitten kysytään onko jatkot meillä vai teillä. Oli se ennen helpompaa, mikäli joku alkoi vihjailla, niin asuin "aina" vanhempien kanssa, jotka odottelevat jo paluutani.
Lompakkoloinen valittaa.Pitäähän sitä joku kustannustehokkuus olla noissa tarjoiluissa.
Oliko sitten pakko kopioida tämä ketju? https://www.vauva.fi/keskustelu/6212369/miksi-miehet-pyytavat-aina-tyls…
Vierailija kirjoitti:
Oletko kertonut, mikä sulle parhaiten maistuisi. Mulle kävisi paremmin nykyisellään joku viihtyisä Bubi, mutta vaikeahan tuntemattoman on tietää, pelästyttääkö kaljalle pyyntö sen hetkisen mielitietyn. Moni saattaisi ajatella, että siis aikoo juottaa änkyrään ja sitten kysytään onko jatkot meillä vai teillä. Oli se ennen helpompaa, mikäli joku alkoi vihjailla, niin asuin "aina" vanhempien kanssa, jotka odottelevat jo paluutani.
Ootsä mies??? Bubi ja "asuu" vanhempiensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin lähtisin, jos olet kivannäköinen mies ja fiksua seuraa. Ja vois ajatella, että molemmille kiva ilta oikeasti.
Neutraali ja turvallinen tila. Eikös kahvilat tuppaa olemaan sellaisia?Saa rauhassa tutustua toiseen ja jotain hyvää syömistä.
Pitääkö kysyä paljonko treffeille lähteminen maksaa?