Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hämmennyin rannalla uimapukujen takapuolista

Vierailija
18.06.2023 |

En ole muutamiin vuosiin käynyt rannalla ja nyt kun kävin niin mitä ihmettä! Selluliitit tytisten housuosa persvaossa ihmiset patsastelivat. Nuoretkin! Ja vanhemmat! Oman selluliittiperseeni pyrin piilottamaan kokonaan uikkareihin, eik tulisi mieleenkään vetäistä niitä persvakoon ja antaa valkoisen kuoppahanurin loistaa. On tämä joku uusi normaali?

Kommentit (1091)

Vierailija
341/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin aina, että jaksaako tuokin pestä uikkarinsa tai vaihtaako stringinsä joka päivä. Pakkohan sen narun on haista päivänkin jälkeen. Yäk. Minua lähinnä inhotuttaa tuo prseen tuominen ja narun hinkkaaminen kakkareiässä toisten naaman eteen.

Ihan sama millaiset uikkarit on, pitäisi alaosa pestä käytön jälkeen. Oksettava ajatus, että nykäistään päälle monena päivänä samat bikinit ilman, että alaosaa pestään välissä. Sama alushousujen kanssa. Mutta olen kyllä törmännyt ihmisiin, jotka osaa pestä alushousunsa ja vaihtaa ne päivittäin, mutta uikkareita pidetään huoletta monena päivänä putkeen tunteja ja kuivatetaan vaan välissä. Yök!

Vierailija
342/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin kenenkään persvaot mua ihmetyttää uimarannalla maahanmuuttajaperheet eväsleireineen, naiset hunnutettuina pakertaa valtavat määrät eväitä esiin, lapset kieppuu ympärillä ja ukot tunkee ruokaa suuhun ja estottomasti kyyläävät uimaan menevien perseitä. Kuriin ne äijät ja eväsleirit kieltoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä löytyy perän ja mahankin peittäviä uikkareita. Pitäisi vähän katsoa sitä peräänsäkkin ennen kuin alkaa sitä paljastelemaan. Pitäähän ne tissitkin peittää. Persvako naru housut eivät sovi ollenkaan yleisille rannoille. Sittenhän voisi yläosakin olla vain naru rintavaossa.

Jos lähtee rantsulle tällaisilla, niin hienot rajat tulossa...

Auringonotto on epäterveellistä. Kumma, että vielä 2023 osa haluaa tarkoituksella kärventää itseään. Siellä rannallakin olisi fiksua hakeutua varjoon sen lisäksi, että käyttää aurinkovoidetta.

Kumma kyllä minulle tulee rannalla rajat, vaikka olen varjossa ja rasvaan. Uiminen toki varmasti vaikuttaa asiaan... En halua rajoja paksuista olkaimista tai muista röyhelöhöyhelöistä.

Vierailija
344/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa kumpi näyttää pahemmalta, selluliitti, vai valkoiset löysät reidet.

Itse katson vain hyviä pyllyjä, miksi te katsotte jotain mistä ette pidä?

Vierailija
345/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä löytyy perän ja mahankin peittäviä uikkareita. Pitäisi vähän katsoa sitä peräänsäkkin ennen kuin alkaa sitä paljastelemaan. Pitäähän ne tissitkin peittää. Persvako naru housut eivät sovi ollenkaan yleisille rannoille. Sittenhän voisi yläosakin olla vain naru rintavaossa.

Jos lähtee rantsulle tällaisilla, niin hienot rajat tulossa...

Auringonotto on epäterveellistä. Kumma, että vielä 2023 osa haluaa tarkoituksella kärventää itseään. Siellä rannallakin olisi fiksua hakeutua varjoon sen lisäksi, että käyttää aurinkovoidetta.

Ollapa niin vieraantunut luonnosta, että pitäisi olennaisen luonnollista, aina ihmisen kanssa olemassaollutta asiaa epäterveellisenä. Toki rajansa kaikella, mutta aurinko ei ole automaattisesti epäterveellistä.

Vierailija
346/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa kumpi näyttää pahemmalta, selluliitti, vai valkoiset löysät reidet.

Itse katson vain hyviä pyllyjä, miksi te katsotte jotain mistä ette pidä?

Uimaranta on paras paikka tehdä havaintoja siitä, missä iässä peppu muuttuu perseeksi.

Vierailija
347/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, että tässäkin nainen on kivittämässä toisia naisia, kun ahdistuu toisten naisten selluliittipakaroista.

Oletatko anonyymien kirjoittajien sukupuolia?

Sivistynyt arvaus.

Jos sinulla on todisteita muusta niin sopii esittää.

Vierailija
348/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin aina, että jaksaako tuokin pestä uikkarinsa tai vaihtaako stringinsä joka päivä. Pakkohan sen narun on haista päivänkin jälkeen. Yäk. Minua lähinnä inhotuttaa tuo prseen tuominen ja narun hinkkaaminen kakkareiässä toisten naaman eteen.

Ihan sama millaiset uikkarit on, pitäisi alaosa pestä käytön jälkeen. Oksettava ajatus, että nykäistään päälle monena päivänä samat bikinit ilman, että alaosaa pestään välissä. Sama alushousujen kanssa. Mutta olen kyllä törmännyt ihmisiin, jotka osaa pestä alushousunsa ja vaihtaa ne päivittäin, mutta uikkareita pidetään huoletta monena päivänä putkeen tunteja ja kuivatetaan vaan välissä. Yök!

Miten törmäsit?

Kysyitkö ihan, kuinka usein vaihtaa housut? Mitä he tuumasivat kysymyksistäsi

Vierailija
349/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän kuin kenenkään persvaot mua ihmetyttää uimarannalla maahanmuuttajaperheet eväsleireineen, naiset hunnutettuina pakertaa valtavat määrät eväitä esiin, lapset kieppuu ympärillä ja ukot tunkee ruokaa suuhun ja estottomasti kyyläävät uimaan menevien perseitä. Kuriin ne äijät ja eväsleirit kieltoon.

Käykö ukot ja äijät uimassa?

Vierailija
350/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ellei ole taka osaa ollenkaan ! Silloin se selluliittikyllästetty metriperse vahata vilhakka näky on. Ja menee ruokahalu.

Vierailija
351/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi rannalla ei saisi syödä valtava määrä evästä?

Vierailija
352/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ekologinen valinta, säästyy kangasta!

Vierailija
353/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten törmäsit?

Kysyitkö ihan, kuinka usein vaihtaa housut? Mitä he tuumasivat kysymyksistäsi

Olen ollut heidän kanssaan matkoilla tai mökillä. Kun majoittuu samoissa tiloissa, näkee kyllä miten toiset toimii. Ja esim. ihmeteltiin ääneen, kun minulla oli reissun jokaiselle päivälle omat bikinit.

Vierailija
354/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumalta näyttää kun läskipe rseet heilahtelee kävelyn tahdissa. Vaikka olisi normipainonen, niin ei hyvältä näytä kun kireä kangas johon kaikki pieriliemet imeytyy kulkee virtsaelinten etupuolelle.

Tuossa edelläolevassa cellbesin esitteessä oli asiallisia.

Kauheita mummohousuja! Narubiksut ne olla pitää, mä ainakin haluan näyttää miehille vähän paljasta pintaa.

Vierailija
355/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, että tässäkin nainen on kivittämässä toisia naisia, kun ahdistuu toisten naisten selluliittipakaroista.

Oletatko anonyymien kirjoittajien sukupuolia?

Sivistynyt arvaus.

Jos sinulla on todisteita muusta niin sopii esittää.

Miksi lähtisin arvailemaan yhtään mitään ja esittämään sitä ikään kuin asia olis niin?

Vierailija
356/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On uusi normi. Valtavat, valkoiset persepuolikkaat paljaana heilutaan. Kangas survotaan vakoon

Se menee sinne survomattakin, koska nykyuikkarimuoti on sellaista, että pakaroita ei piiloon saa jos ei pukeudu burkhaan. Ehkä kokouimapukuja vielä löytyy, jotka peittää enemmänkin, mutta bikineitä ei ellei erikseen lähde netistä etsimään ja tilaamaan.

Joten minunkin valkoiset pakarani vilkkuvat biitsillä.

t. mamma 33v

Löytyy kyllä, esim. Lindexiltä, kauppa joka on lähes joka pitäjässä. En tiedä toki tässä vaiheessa kesää. Ja netistä sitten varsinkin löytyy. Itse suosin yksivärisiä alaosia (halvempia), joihin yhdistän sitten erilaisia yläosia.

Vierailija
357/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei kaikilla voi olla missin mittoja.

Vierailija
358/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vetää uikkarit persvakoon tahallaan. On kaupoissa muitakin vaihtoehtoja.

Vierailija
359/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vetää uikkarit persvakoon tahallaan. On kaupoissa muitakin vaihtoehtoja.

Tietyn malliset kuroutuu sinne ihan itsekseen. Minäkin luulin ostavani ihan normaalit bikinihousut, mutta niin ne vaan hilautuu kohti persvakoa kun vähänkään liikkuu.

Vierailija
360/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se kehopositiivisuus tai peräpositiivisuus vai sellupositiivisuus vai mikä tullut rannallekin.

Aivan mahtavaa, saanko mennä siis esittelemään omiani sinne nyt?

Jos menet, laita varoituskyltti rannalle menevälle tielle. Tyyliin: Varo! Mursu/Emakko rannalla

Vaihtoehtoisesti käy yöaikaan.