Lue keskustelun säännöt.
Meillä on ollut tänä vuonna 2 kertaa seksiä. Parisuhde sen takia nyt ongelmissa
18.06.2023 |
Olen täyttänyt 40 alkuvuodesta ja jotenkin vain ne halut ovat tässä vuosien varrella vähenneet. Viikolla ei jaksa kun pitää käydä töissä ja viikonloppuisin on kiva huilata tai nähdä ystäviä. Seksi jää siinä taka-alalle.
Miestä tämä on alkanut ärsyttää niin, että hän mököttää aina 2 päivää sen jälkeen kun olen kieltäytynyt. Salaa toivon, että hän ei ehdottaisi, jotta hänelle ei tulisi paha mieli, mutta aina se vain tulee siihen pisteeseen.
Tässä nelikymppisenä sitä haluaisi nauttia elämästä, mutta tuo aiheuttaa sen, että olen usein ärsyyntynyt. Onko jollekin käynyt samoin nelikymppisenä?
Kommentit (141)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei tuo tuollainen ongelma ole mitään 'onkelmaa' edes nähnytkään!
mietitäänpä nyt vähän ensin niitä jokaelämän ja jokaisen faktoja:
-max.lapsentekokiihkeys(nais.puol.) ihmisellä kun jo siinä 25-vuotiaana loppuu/alkaa aina laskea aivan expontiaalisesti kohti loppuaan (obs.ei koske kyllä mies.puol. aina) ihmisellä kuin ihmisellä.
-niin mitä ikäluokkaa tässä kerroitte olevanne: 5:sta kohti? no se se kyllä pitäisi! kertoa jo Teillekin jotai..
-aika jota olette luultavasti (tähän tuohon ko.ikään mennessä jo tuhlanneet siihen täysin turhaan vonkaamiseenne!) olisi voinut käyttää elämässä niin paljon ja niin parempaan joka on valtava menetys ja surku. Teille (nais.puol. ja mies.puol.ihmisille;obs.ei koske kaikkia miehiä!) ja se on kyllä valitettavaa.
ei tuo tuollainen ongelma ole edes mikään 'onkelma' kun ko.asiaa katsotaan näin: realistisesti. oikeasti
ja vain ko.ikäluokkien ihmisten normaalien faktojen läpi.
-
vai voitteko katsoa elämäänne 'sormienne lävitse'?