Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni petti tai harrasti seksiä pikkujouluissa.

Vierailija
08.12.2006 |

Itse en pettänyt koska olen sinkku mutta harrastin suuseksiä juhlapaikan narikassa. Nyt vähän hävettää en todellakaan tiedä näkikö kuinka moni ja partneri oli työkaveri ja sillä on vaimo. en voi kännitilaa sanoa puolustukseks mutta niin olin kännissä.

N:27

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin vain sujuvasti mieheni työkavereiden kehuja ja pyyntöjä päästä panolle...huh. Nauroin vain ehdotuksille ja olin imarreltu, ei olis tullu mieleenikään lähtee yhdenkään mukaan, vaikka nuorin oli niistä miehistä 25 ja vanhin mun ikänen eli vähän alle 40 vuotias. Kyllä tuntu p..llun puutetta olevan, vaikka vakuuttelivat haluavansa just mua...no niin varmaan ; )

Vierailija
2/10 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin jopa muutama sata.

Vierailija:

Kuinka moni petti tai harrasti seksiä pikkujouluissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli sekstailtua käsikopelolla, ei pahempaa...

Vierailija
4/10 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. kaikki työntekijät on samaa sukupuolta olevia sukulaisia....

Vierailija
5/10 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

.. kaikki työntekijät on samaa sukupuolta olevia sukulaisia....

Vierailija
6/10 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen kätevämpää kuin oma mies samassa työpaikassa :-)

Vierailija
7/10 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkee touhuta moista

Vierailija
8/10 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimevuonna juu, luulen että se loppujen lopuksi olikin suurin syy siihen että sain ylennyksen.

Vierailija
9/10 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus oli kostaa ja pettää häntä, mutta jostain syystä humalassa aloimme flirttailla toisillemme ja kiehnäsimme kuin teinit taksissa toistemme kimpussa.

Mies siis petti minua muutama kuukausi sitten ja hyvin on kylmää ollut välillämme sen jälkeen. Kenties sitten olen alitajuisesti antanut anteeksi...

Vierailija
10/10 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tarkoitus oli kostaa ja pettää häntä, mutta jostain syystä humalassa aloimme flirttailla toisillemme ja kiehnäsimme kuin teinit taksissa toistemme kimpussa.

Mies siis petti minua muutama kuukausi sitten ja hyvin on kylmää ollut välillämme sen jälkeen. Kenties sitten olen alitajuisesti antanut anteeksi...

Oikein: Mies on luonnostaan moniavioinen ja eihän siitä kukaan kärsi, vaikka mies silloin tällöin käy vierasta piparia maistamassa; Miehelle sivusuhteet ovat yleensä pelkkää himoa ilman rakkautta eikä siinä kärsi edes fiksun naisen itsetunto.