Mammat, odotatteko jo kauhulla juhannusta?
Kertokaa juhannuskauhutarinoita. Taasko ukko juo? Appivanhemmat pitää ilmaisena mökkipalvelijana?
Kommentit (31)
Weetee-ongelmat tosiaan puuttuvat meiltä. Sori siitä.
Jouluna ja juhannuksena perusmamma saa seksiä 😋
Sä taidat nyt sekoittaa Halloweenin vieton ja juhannuksen jotenkin?
Kyllä. Appiukko ja anoppi laittavat minut piikomaan koko suvun juhannuksen ja sen jälkeen telttaan nukkumaan kalliolle yöksi. Mies juo kaatokännit ja lapsilla on itkuntuhruiset silmät, kun ei ole varaa savukalaan.
Ei ole tarvinnut kärsiä lähes 10 vuoteen miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Jouluna ja juhannuksena perusmamma saa seksiä 😋
Tai saisi, muttei anna.
Eka ukoton juhannus 20 vuoteen joten tulee ihanan rento juhla. Saan tehdä kaiken niinkuin itse haluan ilman että joku pätee ja valittaa vieressä. Tai voin vaikka jättää jotain tekemättä jos siltä tuntuu. I-ha-naa :)
Vierailija kirjoitti:
Vein uuden naisystäväni perheen mökille juhannuksena. Sain naama punaisena nolostella, kun hän ei tajunnut ottaa osaa ruuan valmistukseen/tiskaamiseen. Koitin vähän vinkata, että siellä taitaa aikamoinen torni olla likaisia lautasia, mutta ei ottanut kuuloonkaan. Istui meidän miesten kanssa terassilla kittaamassa kaljaa. Toivottavasti ei toistu tänä vuonna.
Mies
Juhannuksena ei tiskata vaan nautitaan
Itsehän minä juon kalsarikännejä.
Juhannus pitää ymmärtää ennakoida. Miehen suku juo alkoholia ja riitelee keskenään toisella puolella Suomea, meidän perhe on kylpylässä toisella puolella Suomea. Lähetellään vaan juhannusterveisiä ja järvimaisemakuvia, tämä riittää hyvin. Onneksi tämä sopii miehelleni myös, kunhan minä järjestän ja maksan reissun. Teineille kelpaa missä vaan juhannus kunhan saa pizzaa ja kokista sekä pääsee suppailemaan. Monta juhannusta meni pilalle suvun talolla kun pahoitin mieleni riitelystä ja liiasta alkoholinkäytöstä lasten nähden, nyt ongelma on ratkaistu!
Kalastus ole edes mikään homma vaan täydellinen rentoutumiskeino.