Mies kuoli viikko sitten
Olen kuin unessa. Itken kun olen yksin. Kaikki on niin auki.
Kommentit (27)
Emma K. kirjoitti:
Ihmiset kieroon kasvaneita ja mieleltÀÀn epÀvakaita kun tÀlle palstalle avautuvat henkilökohtaisesta menetyksestÀ. Kieroonkasvaneita korkkiruuveja joka lÀhtöön.
Vaikutat empatiakyvyttömÀltÀ narsistilta joka vain kerjÀÀ huomiota provosoimalla. Ajattele asiaa niin, ettÀ kukaan ei kaipaa sinua kun kuolet. Ei vauva-palstalla eikÀ muuallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todella pahoillani.
Kun lÀheiseni kuoli yllÀttÀen, olin vihainen linnuille, jotka lauloivat, vaikka hÀn oli kuollut.
Aika on ainoa, joka helpottaa tuskaa.
Milloin alkaa helpottaa ja helpottaako joskusoikeasti? Nyt tuntuu siltÀ ettÀ oma loppuelÀmÀ tulee olemaan mustaa, kaikenlaiset asiat muistuttaa menetyksestÀ ja itku voi alkaa vaikka ruokakaupassa.
Minulla tulee tÀnÀÀn kk tÀyteen elÀmÀnkumppanin menetyksestÀ.
KyllÀ se helpottaa. Kuukausi on tosi lyhyt aika menetyksestÀ. Nyt on mustaa ja tuntuu loputtomalle, jonain pÀivÀnÀ huomaat muutakin. Kukaan ei voi sanoa aikaa toisen surulle ja kÀsittelylle, mutta se tapahtuu. Oppii elÀmÀÀn surun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Emma K. kirjoitti:
Ihmiset kieroon kasvaneita ja mieleltÀÀn epÀvakaita kun tÀlle palstalle avautuvat henkilökohtaisesta menetyksestÀ. Kieroonkasvaneita korkkiruuveja joka lÀhtöön.
Vaikutat empatiakyvyttömÀltÀ narsistilta joka vain kerjÀÀ huomiota provosoimalla. Ajattele asiaa niin, ettÀ kukaan ei kaipaa sinua kun kuolet. Ei vauva-palstalla eikÀ muuallakaan.
Olen samaa mieltÀ, mutta tuskinpa sinuakaan kovasti kaivataan. Vaikutat hankalalta ja kaiken helposti itseensÀ ottavalta henkilöltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma K. kirjoitti:
Olen samaa mieltÀ, mutta tuskinpa sinuakaan kovasti kaivataan. Vaikutat hankalalta ja kaiken helposti itseensÀ ottavalta henkilöltÀ.
MOT
Suuren surun ja hÀmmenyksen kohdatessa miehen siirryttyÀ pois ajasta, tahdon olla kantamassa kaipauksen taakkaa
Ăitini kuoli toissa pĂ€ivĂ€nĂ€ Olen kaivannut hĂ€ntĂ€ đ„ ja toisaalta myös ollut kiitollinen, ettĂ€ hĂ€n pÀÀsi Jeesuksen luo.
Voimia kovasti
Vierailija kirjoitti:
Suuren surun ja hÀmmenyksen kohdatessa miehen siirryttyÀ pois ajasta, tahdon olla kantamassa kaipauksen taakkaa
Ăitini kuoli toissa pĂ€ivĂ€nĂ€ Olen kaivannut hĂ€ntĂ€ đ„ ja toisaalta myös ollut kiitollinen, ettĂ€ hĂ€n pÀÀsi Jeesuksen luo.
Voimia kovasti
Punaiset đ eivĂ€t tulleet lĂ€pi.
NÀinhÀn se on. LÀheiseni kuoli vÀhÀn yli 2v sitten ja ekat kuukaudet olivat ne vaikeimmat. VielÀkin hyökyy vÀlillÀ ikÀvÀ. Tuska on muuttunut kaipaukseksi ja muistoiksi. IkÀvÀ pysyy aina. Ota vaan tunteet vastaan ja elÀ ne lÀpi. Itse alkuun kuuntelin paljon musiikkia ja kirjoitan pÀivÀkirjaa kÀsittelyn apuna.