Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deitti mies hiljeni kun sai seksiä

Vierailija
17.06.2023 |

Ehdimme nähdä kaksi kertaa, vaikutti potentiaaliselta poikaystävämateriaalina mutta ainoa miinus oli että koitti saada molempina iltoina luokseen käymään lopuksi. Se onnistui nyt toisilla deiteillä ja sen jälkeen mies on alkanut vastailemaan hitaammin. Tällä hetkellä hiljentynyt ja ei näy whatsappissa, tulee olo onko tämä nyt se kuuluisa ghostaus mikä on tulossa. MIten tämä aina vaan toistuu ja tuntuu että onko tuolla enään kunnollisia miehiä ollenkaan? Miten aina törmään näihin samanlaisiin tapauksiin?

Kommentit (206)

Vierailija
121/206 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matthew25V kirjoitti:

No näin miehenä voin sanoa että jos nainen noin helposti piparia jakaa niin ei minua kyllä mikään vakava seurustelu hänen kaltaisensa kanssaan kiinnosta. Toki voin jättää kyseisen naisen roikkumaan ja joskus käydä polkemassa jos nainen edelleen antaa mutta parisuhdetta teidän välille ei synny. Tarkoitukseni ei ole pahoittaa kenenkään mieltä, kerron vain miehen näkökulman asiaan.

Toivottavasti mahdollisimman moni nainen lukee tämän tekstin ja miettii, haluaako olla enää missän tekemisissä miesten kanssa.

Toivottavasti mahdollisimman moni nainen tajuaa myös että tuo ei edusta kaikkien miesten ajattelua.

Useimmat tajuaa ja etsii suosiolla kumppaninsa niiden miesten joukosta jotka ei ajattele noin. Eipä estänyt ekana iltana harrastettu seksi taluttamasta alttarille. Monella tutulla sama tarina.

Vierailija
122/206 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Post nut clarity.

Tuo pieni aikaikkuna jolloin todellisuus piirtyy täysin selkeänä ja totuudet valkenee miehelle. Halut ei sumutakkaan mieltä. Tuo on se hetki kun mies näkee maailman ja oman paikkansa siinä selkeästi. Mies näyttää tuolloin myös todellisen autentttisen minänsä.

Laukeamisenjälkeinen mielen kirkkaus auttoi miestä ymmärtämään, että et ollutkaan parisuhdekelpoinen.

Pippeli sanoi kyllä, sielu sanoi ei.

Harmittaahan se mutta näin on molemmille parempi.

Joo siis tämä on ihan hirveä tunne, kun näet että toiselle käy näin. Yhtäkkiä kaikki ihastumisen tunne pyyhitty pois. Pelkkä tyhjyys ja katumus toisen silmissä. Ja sitten olet itse mennyt rakastumaan... Tämän takia en ajatellut sotkeentua miehiin enää koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/206 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matthew25V kirjoitti:

No näin miehenä voin sanoa että jos nainen noin helposti piparia jakaa niin ei minua kyllä mikään vakava seurustelu hänen kaltaisensa kanssaan kiinnosta. Toki voin jättää kyseisen naisen roikkumaan ja joskus käydä polkemassa jos nainen edelleen antaa mutta parisuhdetta teidän välille ei synny. Tarkoitukseni ei ole pahoittaa kenenkään mieltä, kerron vain miehen näkökulman asiaan.

Toivottavasti mahdollisimman moni nainen lukee tämän tekstin ja miettii, haluaako olla enää missän tekemisissä miesten kanssa.

Toivottavasti mahdollisimman moni nainen tajuaa myös että tuo ei edusta kaikkien miesten ajattelua.

Useimmat tajuaa ja etsii suosiolla kumppaninsa niiden miesten joukosta jotka ei ajattele noin. Eipä estänyt ekana iltana harrastettu seksi taluttamasta alttarille. Monella tutulla sama tarina.

Varmaan tässä on se iso ero siinä millaisista ihmisistä puhutaan. Varmaan se pelimies ajattelee että sen joskus sitten tulevan parisuhdekumppanin pitäisi olla jotenkin erilainen kuin muut ja ihan erityinen.

Mutta kun puhutaan tavismiehestä niin ei se seksiin päätyminen ole mitenkään niin itsestäänselvää joten jos siihen pikaisesti päädytään niin se tuntuu vain mairittelevalta ja siltä että se nainen on ihan oikeasti kiinnostunut sinusta.

Vierailija
124/206 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matthew25V kirjoitti:

Miehet voivat panna kaikkea, mikä liikkuu. Nainen on valikoiva. Vaikka nainen jo ekana iltana harrastaisi seksiä miehen kanssa, sitä on voinut edeltää jopa vuosien selibaatti. Voi olla, että harva mies sytyttää seksuaalisesti.

Kun mies valitsee seksiä alussa panttaavan naisen, hän luulee valitsevansa siveän. Oikeasti hän valitsee naisen, joka ei syty hänestä seksuaalisesti. Sellainen kannattaa valita, jos seksutön tai vain vähän seksiä sisältävä suhde on ok

Vierailija
125/206 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matthew25V kirjoitti:

Ohiksena täytyy esittää huomio, että toisin kuin naiset, miehet eivät juuri koskaan kuitenkaan sanoudu noista puheista irti. He sanovat, että ei kaikki ajattele noin, mutta eivät koskaan sano tuollaisia puhuvalle tai haitallisesti toimivalle, että hänen käytöksensä ei ole hyväksyttävää. Klassisena esimerkkinä se, että yksi ahdistelee ja sikailee baarissa ja kaverit ympärillä antavat sikailijan toimille hiljaisen hyväksynnän.

Vierailija
126/206 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sul oli vissii löysä pi llu. jos sul on ylipainoo niin todennäköstä

Vierailija
127/206 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matthew25V kirjoitti:

Eikös se mieskin ole vastaavasti sen kaltainen, ettei kelpaa suhteeseen. Olen jättänyt aika monen miehen treffaamisen pariin kertaan, kun on selvinnyt,, että on yhden illan juttujen harrastaja.

Vierailija
128/206 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa etsiä kommenttia lainatakseni, mutta tässä joku mies sanoi, että jos nainen noin helposti menee sänkyyn, ei ole parisuhdemateriaalia.

Itse kilttinä ja ujona en osaa sanoa ei. Kun mies ehdottaa toisia treffejä asunnolle, ruuan laittoon tai leffaa katsomaan, en välttämättä edes heti tajua että kyseessä on seksi. Pitäisikö minun kieltäytyä ja ehdottaa esimerkiksi leffateatteri?

Kotona en osaa kieltäytyä. Olen oikeasti sairaalloisen ujo. Osaisin sanoi jotain tyyliin haha ei nyt... pelkään, että se kuulostaisi lapselliselta. En vain tiedä mitä tehdä, ehkä pitäisi lopettaa treffailu kokonaan. Haaveilen lapsista ja elämän kumppanista, mutta seksi ei varsinaisesti kiinnosta. Olin 27v neitsyt kun uskalsin edes ladata tinderin. Kerroin vain tämän ujon ja kiltin naisen näkökulman.

Vierailija
129/206 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIEHET.

Jos näin käy, onko kyseessä se, että sai seksiä eikä enää kiinnosta, vai se, että nainen oli alasti/seksissä epämieluinen?

Vierailija
130/206 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa etsiä kommenttia lainatakseni, mutta tässä joku mies sanoi, että jos nainen noin helposti menee sänkyyn, ei ole parisuhdemateriaalia.

Itse kilttinä ja ujona en osaa sanoa ei. Kun mies ehdottaa toisia treffejä asunnolle, ruuan laittoon tai leffaa katsomaan, en välttämättä edes heti tajua että kyseessä on seksi. Pitäisikö minun kieltäytyä ja ehdottaa esimerkiksi leffateatteri?

Kotona en osaa kieltäytyä. Olen oikeasti sairaalloisen ujo. Osaisin sanoi jotain tyyliin haha ei nyt... pelkään, että se kuulostaisi lapselliselta. En vain tiedä mitä tehdä, ehkä pitäisi lopettaa treffailu kokonaan. Haaveilen lapsista ja elämän kumppanista, mutta seksi ei varsinaisesti kiinnosta. Olin 27v neitsyt kun uskalsin edes ladata tinderin. Kerroin vain tämän ujon ja kiltin naisen näkökulman.

Voit sanoa että juu voin tulla syömään/katsomaan leffaa, kunhan oletuksena ei ole se että päädytään nyt jo sänkyyn. Jos mies vetää herneen nenään tässä kohtaa ja lakkaa viestittelemästä tai vaihtoehtoisesti mennessäsi paikan päälle vonkaa koko illan niin tiedät että ei kannata haaskata aikaa siihen. Toki mikään ei estä sinua harrastamasta seksiä, jos siltä ihan oikeasti tuntuu, mutta koskaan, ikinä, milloinkaan ei tarvitse painostuksen takia suostua sellaiseen.

Vierailija
131/206 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matthew25V kirjoitti:

Okei! Mikä olisi hyvä aika mennä sänkyyn, missä vaiheessa tapailua?

Vierailija
132/206 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastikko joku vielä nykyään luulee että kun naiset lopulta avaavat reitensä niin he tekevät sen vastentahtoisesti miehen mieliksi? Ei nyt eletä 50lukua! Naisillakin on halunsa. Monilla on seksilelujen laatikko sängyn alla ja moni nainen myös katsoo aikuisviidettä.

Mies joka ajattelee että nopeasti  seksiin suostuva  nainen on "pilalla ja "paha" jää lopulta yksin. Ellei sitten päädy naimisiin aseksuaalisen naisen kanssa (kuvitellen kenties että naisella on fetissi pyssyistä vaikka todellisuudessa termi tarkoittaa,ettei seksuaalisia haluja ole lainkaan) ja  hakkaa hanskaan loppuelämäänsä.

Jos pihtaa alussa pihtaa myös myöhemmin.

Ei tuo muutu joten vapaasti vaan haaveilemaan naisesta joka tosiaan ei anna.

Ei pidä paikkaansa. Minä tarvitsen tutustumisajan ja tunteita seksiin. Suhteessa olen hyvin aktiivinen.

Vierailija
133/206 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit huono sängyssä.

Tämä se varmaan on. Tai ehkä mies vaan löysi jonkun kiinnostavamman.

Ei vaan mies sai mitä halusi. Naisenkin kannattaa suunnata katse jo seuraavaan

Toki voi myös olla, että mies nimenomaan ei saanut mitä halusi, jos seksi AP:n kanssa olikin iso pettymys.

Totuuden tietää vain tämä kyseinen mies itse.

Kokeneempi mies (tai nainen) tietää myös, että ensimmäinen kerta uuden ihmisen kanssa ei ole se paras seksikerta.

Ei se nyt ihan yksinkertaista ole.

On ekoja kertoja jotka menevät vähän huonosti kun molemmat jännittävät, ja sitten on ekoja kertoja jotka menee niin penkin alle että tapailu syytä lopettaa siihen.

No ei se nyt ihan noin monimutkaista ole.

Ennen seksiä on tutustuttu jo sen verran, että seksi ei tuo mitään crying games tyyppisiä ylläreitä.

No ei se nyt ihan noinkaan ole.

Aiempana tässä ketjussakin on kuvattu montakin esimerkkiä ekoista kerroista, joiden jälkeen tapailu onkin syytä lopettaa heti (se täysin impotentti mies, sekä se esileikkiä täysin ymmärtämätön mies).

Itsellänikin on käynyt tapaus, jossa naisen kroppa näytti vaatteet päällä aika pirun hyvältä, mutta kun hän otti vaatteet pois niin...näky oli sellainen että sain kyllä jotenkin hampaat irvessä suoritettua aktin, mutta päätin tapailun tekstiviestillä seuraavana päivänä.

Olisi ollut kohteliaampaa jättää akti suorittamatta.

Pahemmat traumat sille naiselle olisi jäänyt, jos olisin kävellyt ulos makuuhuoneesta heti sen jälkeen kun hän riisuutui.

Kun jätin hänet, koitin keksiä mahdollisimman uskottavan tekosyyn joka ei liittynyt hänen vartaloonsa.

Miten ihmeessä voi näyttää vaatteet päällä hyvältä, mutta ilman vaatteita ei. Vartaloa peittäviä vaatteita ei oikeasti ole tai siis ei meidän kulttuurissa.

Vierailija
134/206 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matthew25V kirjoitti:

Ohiksena täytyy esittää huomio, että toisin kuin naiset, miehet eivät juuri koskaan kuitenkaan sanoudu noista puheista irti. He sanovat, että ei kaikki ajattele noin, mutta eivät koskaan sano tuollaisia puhuvalle tai haitallisesti toimivalle, että hänen käytöksensä ei ole hyväksyttävää. Klassisena esimerkkinä se, että yksi ahdistelee ja sikailee baarissa ja kaverit ympärillä antavat sikailijan toimille hiljaisen hyväksynnän.

Miksi sanoutuisivat? Miehille se on vaan eduksi, kun muut miehet munaavat itsensä laukomalla naisia karkottavia typeryyksiä, vähentää kilpailua.

Vierailija
135/206 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se syy, miksi naiset eivät saa "kuin vain seksiä", johtuu siitä kun he kelpuuttavat vain 20 % parhaimmat miehet. Tämän takia näillä 20 % miehillä on vientiä ihan hirveä määrä ja muut saavat mitä saavat. Tämän viennin vuoksi heillä ei ole edes aikaa tutustua noihin naisiin, vaan seksiinhän se menee. Jos tutustuisivat muihinkin miehiin, niin saisivat sitten muutakin kuin pelkkää seksiä.

Vierailija
136/206 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matthew25V kirjoitti:

Mun on kyllä sanottava ettet sinä ole mikään mies vaan poika.

Vierailija
137/206 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matthew25V kirjoitti:

No minun kaverini eivät puhu tuollaisia tai käyttäydy törkeästi joten ei minulla ole mitään mistä irtisanoutua. Kannattaa valita kaverinsa oikein niin ei tarvitse pyydellä ääliöiden toilailuja anteeksi.

Vierailija
138/206 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matthew25V kirjoitti:

Älä tule laittamaan sanoja minun suuhuni. Minä olen mies. Toisin kun sinä.Minun itsetuntoni ei ole kiinni naisen mies seikkailuista ja pidä naisista jotka tykkää seksistä. Siksi treffi pihtarit ei pääse toisillekkaan treffeille.

Vierailija
139/206 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastikko joku vielä nykyään luulee että kun naiset lopulta avaavat reitensä niin he tekevät sen vastentahtoisesti miehen mieliksi? Ei nyt eletä 50lukua! Naisillakin on halunsa. Monilla on seksilelujen laatikko sängyn alla ja moni nainen myös katsoo aikuisviidettä.

Mies joka ajattelee että nopeasti  seksiin suostuva  nainen on "pilalla ja "paha" jää lopulta yksin. Ellei sitten päädy naimisiin aseksuaalisen naisen kanssa (kuvitellen kenties että naisella on fetissi pyssyistä vaikka todellisuudessa termi tarkoittaa,ettei seksuaalisia haluja ole lainkaan) ja  hakkaa hanskaan loppuelämäänsä.

Jos pihtaa alussa pihtaa myös myöhemmin.

Ei tuo muutu joten vapaasti vaan haaveilemaan naisesta joka tosiaan ei anna.

Ei pidä paikkaansa. Minä tarvitsen tutustumisajan ja tunteita seksiin. Suhteessa olen hyvin aktiivinen.

Varmaan aluksi joo. Mutta löydätkö niitä tunteita enää samalla tavalla kun kotona on pari pientä lasta ja arki ja työelämä on yhtä hulabaloota? 

Oman kokemukseni mukaan pitkässä suhteessa parhaiten onnistuu sellaisen naisen kanssa joka suhtautuu seksiin mutkattomasti ja ilman että se tarvitsee mitään erityisiä "kuorrutuksia" ympärilleen.

Vierailija
140/206 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se syy, miksi naiset eivät saa "kuin vain seksiä", johtuu siitä kun he kelpuuttavat vain 20 % parhaimmat miehet. Tämän takia näillä 20 % miehillä on vientiä ihan hirveä määrä ja muut saavat mitä saavat. Tämän viennin vuoksi heillä ei ole edes aikaa tutustua noihin naisiin, vaan seksiinhän se menee. Jos tutustuisivat muihinkin miehiin, niin saisivat sitten muutakin kuin pelkkää seksiä.

No melkoinen osa taviksista on kuitenkin parisuhteessa joten ehkä ongelma onkin vain se että eivät jostain syystä kelpuuta juuri sinua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan