Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te naimisissa olevat miehet. Rakastatteko te aidosti?

Kissa-täti
16.06.2023 |

Kysymys löytyy kokonaisuudessaan otsikosta, koska naisena menetin taas jälleen kerran uskoni ihmiskuntaan.

https://www.vauva.fi/keskustelu/5155301/21-vuotias-kuoli-traagisesti-pr…

Syy sille miksi kysyin tätä on se, että vaikka tuon artikkelin osapuolet olivat entuudestaan tuntemattomia turisteja suositulla turistinähtävyydellä, rikoksen uhrista tehdään helposti syyllinen. Joten vaikka tuo artikkeli ei liittynytkään millään tavalla rakkauteen, on ketjun viestit kuitenkin sen verran sairaita, että on pakko kysyä teiltä hetero suhteissa eläviltä, että rakastatteko aidosti.

T: kissa-täti

Te naimisissa olevat miehet. Rakastatteko te aidosti?

Vaihtoehdot

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vaimo on epäesteettisen ruma eikä kiinnosta yhtään seksuaalisessa mielessä. En yhtään ymmärrä, miksi menin hänen kanssaan naimisiin. En edes tykkää tuonnäköisistä naisista

Vierailija
22/55 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rakastaa tasan sen verran joka palvelee miehen omia tarpeita.

Eli niin kauan kun seksiä on riittävästi, koti pysyy kunnossa vaimon toimesta ja vaimo maksaa vähintään puolet menoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä. Olen naimisissa (nainen)

30.7%"

Näin vastaa suurin osa kirjoittajista. Tästä voi päätellä, että valtaosa vauvalla kävijöistä on naisia, jotka kuvittelevat liittonsa olevan onnellista. Kun katsoo toista ääripäätä, näyttäisi miehet olevan eri mieltä rakkaudestaan.

Valitettavasti. Sen takia laitoin vastaus vaihtoehdot molempien osapuolien näkökulmasta. Ja koska vauva-palstan enemmistö on oletettavasti naisia, toivon, että tämä vääristäisi jonkun verran tuloksia.

Mutta toisaalta, rakkaus voi olla myös yksipuolista mikä on todella epäreilua rakastavalle osapuolelle.

Ainoastaan onnellinen parisuhde on molemminpuolinen aito rakkaus

-Ap

Vierailija
24/55 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitän että rakkauselokuvat on vääristäny naisten ajatusmaailman rakkaudesta. Todellisessa elämässä mitään rakkautta ei edes ole siinä muodossa mikä saa ihmisiä parisuhteisiin.

Rakkaudella on tapana haihtua aika pian, kun arki astuu kuvioihin. Minun elämäni on helpottanut tosi paljon, kun luovuin koko rakkaushönpötyksestä. Ei ole sydän jatkuvasti vereslihalla, kun rakkaus ei kertakaikkiaan kuulu elämääni. Tai sen verran korjaan, että rakastan aina ja ikuisesti vain omia lapsiani. Se on tosirakkautta.

Vierailija
25/55 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan tuo rakas vaimo kuorsaa vieressä.

33 olemme olleet yhdessä.

Vierailija
26/55 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa-täti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

et yhtään epäselvempää aloitusta sitten saanut aikaan. No ei naisilta paljoa voi kyllä odottaakkaan.

Mikä siinä oli epäselvää? Se, että esiin kysymyksen aidosta rakkaudesta? Vai se, että maailma suhtautuu naisiin helvetin vihamielisesti minkä vuoksi kysymykseni oli kohdistettu ensisijaisesti miehille? Vai etkö sinä tiedä mitä aito rakkaus tarkoittaa?

Vai hämääkö vastaus vaihtoehdoissa naisille tarkoitetut vaihtoehdot jotka ovat siellä käytännönsyistä

Ap

"Kysymys: Miehet, no miten on?

Vastausvaihtoehdot:

a)      Olen nainen ja sitä

b)     Olen nainen ja tätä

c)      Olen nainen ja sitätätä”

Vierailija
27/55 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenteista päätellen kaikilla keskusteluun osallistuneilla ei ole edes käsitystä, mitä rakkaus on. Minulle rakkaus on sitä, että haluaa toiselle parasta silloinkin, kun toisen paras on kulkea eri suuntaan. Rakkaus itseä kohtaan on kulkea toiseen suuntaan silloin, kun rakastaa ja tietää, ettei toinen ole itselle parasta. Rakkaus on sitä, että näkee keskeneräisyyden itsessä ja toisessa ja rakastaa silti. 

Vierailija
28/55 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenteista päätellen kaikilla keskusteluun osallistuneilla ei ole edes käsitystä, mitä rakkaus on. Minulle rakkaus on sitä, että haluaa toiselle parasta silloinkin, kun toisen paras on kulkea eri suuntaan. Rakkaus itseä kohtaan on kulkea toiseen suuntaan silloin, kun rakastaa ja tietää, ettei toinen ole itselle parasta. Rakkaus on sitä, että näkee keskeneräisyyden itsessä ja toisessa ja rakastaa silti. 

Kuulostat ihan muijalta vaikka kysymys oli miehille esitetty.

Vierailija
29/55 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, meidän avioliitto on ollut alusta asti pelkkä käytännön pila. Tässä sarkasmitutkan voi ottaa pois päältä.

Vierailija
30/55 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyll,ä rakastan vaimoani ja meidän suhteemme on pyhä. Ja niin...teen paljon enemmän kotitöitä kuin vaimo jonka palkkatyö on mun työtä raskaampi.

Vierailija
31/55 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta päätellen, sinun rakkauskäsityksesi on erittäin ristiriitainen ja selkiytymätön. Kerrot, että rakkaus on keskeneröisyyden näkemistä ja rakastamista silti, mutta samaan hengenvetoon olet itserakkaasti menossa toiseen suuntaan heti kun ihminen ei miellytä sinua?!?

Olet aivan kujalla siitä, mitä ns. toiselle haluamasi hyvä oikeasti on. Hylkäät heti kun, narsistinen puolesi plokkaa jotain toisessa ihmisessä.

Et kykene kehittymään eikä toiselle jää mahdollisuutta kehittyä, koska rakkaus ei ole sinulle keskeneräisyyden hyväksymistä ja mahdollisuutta oppia ja kasvaa.

Vierailija
32/55 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitän että rakkauselokuvat on vääristäny naisten ajatusmaailman rakkaudesta. Todellisessa elämässä mitään rakkautta ei edes ole siinä muodossa mikä saa ihmisiä parisuhteisiin.

Niin karua kun se onkin, avioliitot ovat olleet koko ihmiskunnan historiassa ns "järkiliittoja"

Avioliitot ovat edelleenkin kolmannen maailman valtioissa edelleenkin järjestettyjä "järkiliittoja"

Näitä järjestettyjä avioliittoja perustellaan sillä, että suvun vanhemmat mukamas tietävät paremmin ketkä ovat parhaat parit keskenään ja avioerot ovatkin harvinaisempia. Tosin avioero on kehitysmaissa moninkertaisesti suurempi häpeä.

Avioliitoista yli puolet päätyy eroon ja joskus alle 40 vuotiaana melkein jokainen hyppii parisuhteesta toiseen ja sit monet on vaan yksin.

Jos rakkaus on syynä parisuhteelle niin aika huonosti toimii rakkaussuhteet ja sitten kun joku osaisi selittää mitä se rakkaus on?

Se miksi ihmiset menevät parisuhteeseen on varmasti pääosin kulttuurin luoma normi ja siitä hyötyy myös taloudellisesti ihmiset, toki maailma sekä kulttuuri muuttuu paljon eikä enää parisuhteet ole samanlaisia kuin ennen.

Joskus 50 vuoden päästä meillä voi olla moniavioinen yhteiskunta tai vaikka että lähes kaikki on sinkkuja.

Alkuhuuma kestää ensimmäiset 3v. Sen biologinen tarkoitus on saada naaras astutettua. Tyypillisesti tällöin naaraalle herää ajatus naimisiinmenosta ja sikiämisestä ja hän aloittaa niistä mankumisen.

Keski-iässä on avioeropiikki, jolloin vaihdetaan nuorempaan pumpattavaan ne ketkä voivat. Lisääntyvien miesten määrä on pienempi kuin lisääntyvien naisten määrä.

Vierailija
33/55 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen rakastaa monia ihmisiä samaan aikaan, rakkaus on sitä että välittää toisesta yms.

Rakastan varmaan 10 ihmistä nyt tällä hetkellä kuten vanhempiani,siskonia,hyviä ystäviäni...

Moniavioisuus ois mun juttu.

T:ikisinkkumies

Sekoitat ns. pyyteettömän rakkauden ja seksuaalisen rakkauden. Luetun ymmärtäminen?

Parisuhteessa aidosti rakastaminen pitää sisällään myös em. rakkauskäsitykset, mutta samalla oikeasti syvällinen seksuaalinen rakkaus rajautuu vain yhteen puolisoon. Lojaliteetti on se idea!

Se mitä kutsut moniavioisuudeksi, on vain sinun kykenemättömyyttäsi sitoutua yhteen ihmiseen, koska moniavioisuus on vain peitenimi ja itse annettu lupa hyppiä suhteesta toiseen. Lapsellista, henkisesti kehittymätöntä ja historiallisesti miesten luoma naisten alistamisen keino.

Parempi kun et mene koskaan naimisiin/ parisuhteeseen, koska olet pettäjä persoonaltasi. Et kykene olemaan aidosti uskollinen ja rehellinen.

Vierailija
34/55 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta päätellen, sinun rakkauskäsityksesi on erittäin ristiriitainen ja selkiytymätön. Kerrot, että rakkaus on keskeneröisyyden näkemistä ja rakastamista silti, mutta samaan hengenvetoon olet itserakkaasti menossa toiseen suuntaan heti kun ihminen ei miellytä sinua?!?

Olet aivan kujalla siitä, mitä ns. toiselle haluamasi hyvä oikeasti on. Hylkäät heti kun, narsistinen puolesi plokkaa jotain toisessa ihmisessä.

Et kykene kehittymään eikä toiselle jää mahdollisuutta kehittyä, koska rakkaus ei ole sinulle keskeneräisyyden hyväksymistä ja mahdollisuutta oppia ja kasvaa.

Oletko koskaan törmännyt ihmissuhteisiin, joissa toinen ihminen vahingoittaa toista ja toinen ihminen antaa kaiken anteeksi, koska rakastaa, mutta ei kykene rakastamaan itseään tai asettamaan rajoja? Tässäkin ketjussa moni tuo esiin, miten ihmiset pitävät toista vain omien tarpeiden tyydyttämisen välineenä. Se ei ole rakkautta vaan toisen ihmisen esineellistämistä. Todellinen rakkaus on sen ymmärtämistä, että toinen ihminen on vapaa lähtemään, ketään ei voi omistaa ja vangita.

Vierailija
35/55 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa-täti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

et yhtään epäselvempää aloitusta sitten saanut aikaan. No ei naisilta paljoa voi kyllä odottaakkaan.

Mikä siinä oli epäselvää? Se, että esiin kysymyksen aidosta rakkaudesta? Vai se, että maailma suhtautuu naisiin helvetin vihamielisesti minkä vuoksi kysymykseni oli kohdistettu ensisijaisesti miehille? Vai etkö sinä tiedä mitä aito rakkaus tarkoittaa?

Vai hämääkö vastaus vaihtoehdoissa naisille tarkoitetut vaihtoehdot jotka ovat siellä käytännönsyistä

Ap

"Kysymys: Miehet, no miten on?

Vastausvaihtoehdot:

a)      Olen nainen ja sitä

b)     Olen nainen ja tätä

c)      Olen nainen ja sitätätä”

Naiset, mitä mieltä olette rakkaushömpästä?

a)     Olen mies ja mielestäni se on inceleille

b)     Olen nainen ja mielestäni se on inceleille

c)     Mielestäni koirat ja lapset pitäisi kieltää ympäristörikoksena

d)     Olen mies ja katson pokee

Vierailija
36/55 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Vaimo on epäesteettisen ruma eikä kiinnosta yhtään seksuaalisessa mielessä. En yhtään ymmärrä, miksi menin hänen kanssaan naimisiin. En edes tykkää tuonnäköisistä naisista

Ja sinun ulkonäkösi ja esteettisyytesi on priimaa?!😂 Katsohan sinne peiliin, näkyykö esteettisesti kaunis kaljamaha, kalju, risuhampaat, kierot sääret, lättänä takapuoli, hörökorvat, pieni pili??

Reppana raukka, kun ihan itse meni naimisiin😂

Vierailija
37/55 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja en rakasta. Toki tässä on sanottava, että en ole rakastanut ketään edellistäkään kumppaniani.

Jotkut eivät sitten vain koe rakastavansa ketään, tai sitten eivät ole tavanneet sitä oikeaa.

Vierailija
38/55 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on epävakaa.

1. sekava aloitus

2. kinuaa vastauksia muutaman minuutin jälkeen

3. Huomioi vain tietyntyyppiset vastaukset

4. Ei osaa huomioida sitä, että aktiivisimpia palstalla ovat erilaiset häiriköt, varsinkin parisuhdeasioissa ja siten vastaukset eivät ole kovin kattava otos kyseenä olevasta ihmisryhmästä

5. Johtopäätökset vedetään nopeasti, ellei niitä olevtehty jo etukäteen

Vierailija
39/55 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs täällä on hiljaista

Ei niitä kiinnosta rakastaako vai ei, kunhan nainen tekee ruokaa, siivoaa, hoitaa mukulat,käy kaupassa ja pyllistää joskus että pääsee tyhjentämään kassit siinä se, ei sitä rakastaa tarvitse sitä varten.

Vierailija
40/55 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja en rakasta. Toki tässä on sanottava, että en ole rakastanut ketään edellistäkään kumppaniani.

Jotkut eivät sitten vain koe rakastavansa ketään, tai sitten eivät ole tavanneet sitä oikeaa.

Miksi sitten leikit avioliittoa? Päästä hyvä mies naisesi vapaaksi löytämään oikea rehellinen mies itselleen!!!