Tupakan verotusta voisi kyllä kiristää vaikka kuinka paljon vielä
On niin turha tuote kuin olla ja voi. Alkoholia työssäkäyvä nyt muutenkin juo harvakseltaa. Sitäkin voi verottaa huolella.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Sama bensalle, saastuttaa vaan
Sitä en lähtisi verottamaan isommin. Autot mahdollistaa monen työssäkäymisen.
Hmmh. Suomi ON JO NYT kiremipiä kokonaisverottajia koko maailmassa...
3: kireimpiä...
Ja jengi haluaa vain, että verokarhu vie heiltä lisää omia rahojaan pohjattomaan kitaansa...
Bensaan voisi lisätä veroa. Saastuttaa ja on idioottimaista autoilla.
Eipä se korotus missään tuntuisi, ainakaan minulla.
Ettekö te onnettomat edelleenkään tajua, että kun polttoaineet kallistuvat, kaikki kuljetukset kallistuvat, kaikki hinnat nousevat jne.
Miten ette tajua kun tämä juuri nähtiin?
Nekin yrittäjät tässä nostohuumassa nostivat hintojaan, joiden ei tarvinnut. Koska he voivat. Heillä oli pelin paikka siinä.
Jos haluatte maksaa kaikesta vieläkin enemmän, ajakaa vain polttoaineiden hintaa ylös.
Tämä asia koskettaa jokaista suomalaista, ei tältä välty vain sillä, että hyvien joukkoliikenneyhteyksien ja lyhyiden välimatkojen alueella asuvat sopulit öyhöttävät, että "Mutta kun minä-minä-minä olen autoton."
Entä sitten?
Bensaa, dieseliä, alkoholia, tupakkaa ja mättöruokaa ei tarvitsisi verottaa lainkaan: pois vain kaikki verot näiltä elämän perusedellytyksiltä.
Kaupunkilaisten sinkkunaisten ilmainen (verovaroista tarjottava) ehkäisy voitaisiin poistaa, yh:itten lelliminen lopettaa, yh:itten pennut laittaa töihin, sinkkutyttösten koiria pitäisi verottaa 1000 / kk ja elinikäiset ikipsykoterapiat lopettaa julkisista varoista.
Naiset pariutumaan ja perheitä perustamaan miesten kanssa (jokainen tietysti yhden kanssa) ja kevytmieliselle sekä hedonistiselle kaupunkilaiselämäntavalle sekä karusellihurlumheille loppu (kun yhteiskuntahan sen kuitenkin viimekädessä on aina maksanut siitä aiheutuvia mielenterveysongelmahoitoja myöten).
Parikymppiä aski voisi ihan hyvin maksaa.
"Elinikäiset ikipsykoterapiat tulisi lopettaa julkisista varoista."
Samaa mieltä.
Terapioiden toimivuudesta ei ole olemassa kunnollista tieteellistä näyttöä.
Sokeria ja sokerituotteita sitä pitäisi oikein kunnolla verottaa. Kaikki ovat haitallisia.
Kyllä ne sen hengitysveronkin vielä laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne sen hengitysveronkin vielä laittaa.
VARO. Orpo the destroyer lukee tämän.
Olen eri mieltä asiasta. Tupakka Espanjan tyyliin puoleen hintaan nykyisestä ja myynti keskitettäköön erityisiin tupakkakauppoihin.
Näin saadaan runsaasti työpaikkoja ja halpa hinta pitää ostovirran tasaisena.
Sama bensalle, saastuttaa vaan