Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiersin tänään tuntikausia kaupoissa että löytäisin itselleni kesäpaitoja. Tulos: nolla

Vierailija
16.06.2023 |

En vaan osaa ostaa itselleni yläosia, ei vaikka mikä olis. Kaikki näyttää ihan kauhealta mun päällä :(
Alaosia vielä jotenkuten löytää (hameita) mutta mulla ei ole mitään mitä niiden kanssa käyttää. Samat trikoo t-paidat aina. Muilla samanlaisia ongelmia?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisu itselleni: A-linjainen mekko, väriä, kuvioita, sopivan ohutta kangasta. Ei ole teltta, vaan laskeutuu hyvin ja kuvio/väri/leikkaus luo hyvän siluetin.

Mä näytän taas niin a-linjaisessa kuin empiressäkin ainoastaan ja vain raskaana olevalta. Tai no, nyt tässä iässä toki varmaan ennemminkin joltain alkoholisoituneelta pubilissulta jolla on kaljamaha eli ehken enää ei tulisi ihastuneita kyselyjä, että oi, ihanaa koska sulla on laskettu aika..

Kiva kun en ole sen enempää juoppo (olen absolutisti) kuin ikinä ollut raskaanakaan.

Vierailija
42/52 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis rintavien ei kannata mistään ns. nuorisokaupoista etsiä vaatteita. Ei niiden leikkaukset oo rintaville sopivia. Stockalta ja Sokokselta vois löytyä vaatteita, joissa vähän leikkauksiakin. Ja sieltä vois myyjältä kysyä josko hyvällä säkällä osaisi suositella jotain tiettyä merkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta, se auttaa henkisen paineen lisäksi fyysisesti.

Haista pers reikäs, jos tampio yletät!

Oiwau, lihavat on sitten niin leppoisia.

Vierailija
44/52 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja siis rintavien ei kannata mistään ns. nuorisokaupoista etsiä vaatteita. Ei niiden leikkaukset oo rintaville sopivia. Stockalta ja Sokokselta vois löytyä vaatteita, joissa vähän leikkauksiakin. Ja sieltä vois myyjältä kysyä josko hyvällä säkällä osaisi suositella jotain tiettyä merkkiä.

Mutta nepä sitten onkin useimmiten tosi tätimäisiä niin leikkauksiltaan kuin kuoseiltaankin eli ei toimi sekään kun peilikuvassa onkin tätimonika 65vee. Toki ei toimi nuo teinikaupatkaan joissa kaiken lisäksi suurin osa vaatteista on jotain keinokuitua.

Ja marketeissa on tosiaan ihme sirkuskaapuja joko tönkkövärjättynä tai sitten ihan lirua viskoositrikoota. En enää ihmettele yhtään miksi niin moni keski-ikää lähestyvä nainen pukee ne tokmannin reisitasku-caprit ja jonkun miesten t-paidan.

Vierailija
45/52 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäpaitojen ostaminen on kyllä vaikeaa. Olen ryhtynyt ompelemaan suurimman osan itse, koska kaupoista ei oikein löydy muita sopivia kuin urheilupaitoja. Itselläni täytyy olla paidassa väriä, enkä halua käyttää läpinäkyviä vaatteita. Gudrun Sjödeniltä löytyy joskus kivoja paitoja.

Vierailija
46/52 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita tilata netistä. Oon kyllä itsekin sitä mieltä, että kivempi olis ostaa kaupasta siinä heti kokeillen. Mutta jos ei löydy niin ei löydy.

Voisiko joku tämäntapainen vois olla hyvä?

https://www.boozt.com/fi/fi/in-wear/rindaiw-top_21217812/225606921?loca…

Tuossa mallissa käy niin, että väljä kangas roikkuu rinnoista suoraan alaspäin telttamaisesti hävittäen kaikki kuodot, yläosasta tulee iso ja laatikkomainen. Ap

Vierailija
47/52 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandolta löytyy hyvin paitoja ja tietysti muutakin. Voit laittaa hakuun paidan värin, pituuden, koon, materiaalin ja jopa kauluksen mallin. Itselläni sama ongelma mittasuhteiden kanssa, joten tilaan paidat zalandolta ja palautan ne, mitkä ei päällä näytä hyvältä.

Vierailija
48/52 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kirppikseltä hakemaan sortseja ja ostin lisäksi pari hametta. Piti olla kuuma, että tuli ostettua hameita. Muuten sitä ei olisi tapahtunut.

Vierailija
49/52 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zalandolta löytyy hyvin paitoja ja tietysti muutakin. Voit laittaa hakuun paidan värin, pituuden, koon, materiaalin ja jopa kauluksen mallin. Itselläni sama ongelma mittasuhteiden kanssa, joten tilaan paidat zalandolta ja palautan ne, mitkä ei päällä näytä hyvältä.

Juu, teen vaateostokset pääasiassa netistä. Just zalandoa kahlasin toista tuntia. Alaosia olisi löytynyt taas vaikka millä mitalla, yläosia ei niinkään. Montakohan kertaa olen tilannut useammalla satasella vaatetta vain laittaakseni kaikki takaisin. Ap

Vierailija
50/52 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, teen vaateostokset pääasiassa netistä. Just zalandoa kahlasin toista tuntia. Alaosia olisi löytynyt taas vaikka millä mitalla, yläosia ei niinkään. Montakohan kertaa olen tilannut useammalla satasella vaatetta vain laittaakseni kaikki takaisin. Ap

Ulla Popkenilla on aika kivoja paitoja mielestäni. 

Vierailija
51/52 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ennemmin mekko, kuin hame ja t-paita, isorintaiselle.

Jos välttämättä haluta t-paitoja, niin esim. Cos:lla on hyviä.

Vierailija
52/52 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti ennemmin mekko, kuin hame ja t-paita, isorintaiselle.

Jos välttämättä haluta t-paitoja, niin esim. Cos:lla on hyviä.

Mekkoja mulla on. Välillä haluaisin hame + paita comboakin käyttää. Ap