Joutuuko rikkaat näihin talkoisiin?
Kommentit (50)
Olen pienituloinen yksinhuoltaja, palkka just sen verran etten ole koskaan saanut mitään tukia, joten en myöskään menetä tässä ruletissa mitään. Suosittelen hankkimaan sen työpaikan.
Kun tuloveroa alennetaan, rikkaiden progressio laskee todella paljon. Siksi ei kosketa suhteellisiin veroihin, koska ne kohtelevat kaikkia tasapuolisesti (paitsi että köyhiltä menee kaikki kulutukseen, rikkailta vain osa).
mehän tämä lysti ollaan tähänkin saakka maksettu. Että ihan turha mussuttaa.
T: "rikas".
Ei joudu. Rikkaille on ihan ok saada vastikkeetonta rahaa, perusteettomia etuja, lisää rahaa ja kaikenlaista jänskää.
Ei rikkaiden koskaan tarvi osallistua talkoisii. Vaikka rikkaat on ne jotka täällä on hommat k u s s u t
Kokoajan ne maksaa veroja, mutta en tiedä tuliko niille nyt mitään ekstraa niinku köyhille. No, maksetaanhan nyt kiltisti vaan bilderbergin salakokoukset ja velat mitä neiti järjesti.
no eihän köyhät mihinkään maksumieheksi joudu, eiväthän he maksa lähellekään omaa osuuttaan julkishallinnon menoista.
Veroprosenttia ei voi nostaa 100% asti. Maksan nyt tuloistani 48% veroja ja lähes 9% muita pakollisia maksuja eli 57% lähtee brutosta. Sitä ei voi enää kiristää.
Vierailija kirjoitti:
Olen pienituloinen yksinhuoltaja, palkka just sen verran etten ole koskaan saanut mitään tukia, joten en myöskään menetä tässä ruletissa mitään. Suosittelen hankkimaan sen työpaikan.
No kerropas mistä työkyvytön 60 vee hankkii sen työpaikan? No??
Vierailija kirjoitti:
Olen ap ja ollut samassa työpaikassa yli 20 vuotta, joten ihan turha urputtaa siellä. Katsos, kun minua kiinnostaa muidenkin napa eikä vain oma.
Vierailija kirjoitti:
Ei joudu. Rikkaille on ihan ok saada vastikkeetonta rahaa, perusteettomia etuja, lisää rahaa ja kaikenlaista jänskää.
Ei rikkaiden koskaan tarvi osallistua talkoisii. Vaikka rikkaat on ne jotka täällä on hommat k u s s u t
Mitkä vastikkeettomat rahat? mistä voin omani noutaa.
T:rikas
Vierailija kirjoitti:
Veroprosenttia ei voi nostaa 100% asti. Maksan nyt tuloistani 48% veroja ja lähes 9% muita pakollisia maksuja eli 57% lähtee brutosta. Sitä ei voi enää kiristää.
Joo joo 50 000€ kuussa tienaavat maukuu täällä palstalla. Haista pitkä pa5ka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä vastikkeettomat rahat? mistä voin omani noutaa.
T:rikas
Esimerkiksi sopeutumisrahat joita mm Sipilä nostelee
Vierailija kirjoitti:
mehän tämä lysti ollaan tähänkin saakka maksettu. Että ihan turha mussuttaa.
T: "rikas".
Noni, meehän ihastelemaan omaa napaas peilin eteen ja syö vähän lisää hanhenmaksapalleroita. Kiillottele korujasi tai uutta autoa nyt kun sulla ne on. Älä hukkaa kallista ja lyhyttä aikaa täällä köyhien seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaat korjaa sadon, kuten aina.
Ja niin se pitää ollakkin, me olemme sen ansainneet ja olemme nettomaksajia.
Ei tietenkään rikkaat, koska kokoomus. Mutta keskiluokka voi joutua maksamaan kokoomuksen sikailuja.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuossa vielä varaa kiristää, paljonkin. Köyhiltäkin viedään jopa satasia eli käytännössä kuukauden ruokarahat. Älä valita jos vielä saat syödäksesi. Ihminen ei tarvitse ruokaa joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerropas mistä työkyvytön 60 vee hankkii sen työpaikan? No??
Minä aloitin koodaamaan 63 vuotiaana, tienaan noin 3500-4500€/kk.
No, mitä luulet. Listaamattomat yritykset ja säätiöt jatkavat kevyillä veroilla. Itse nostan perheyrityksestä vuodessa n. 950 000 e osinkoja, vaikka en ole siellä töissä. Teen harrastusluontoisesti töitä silloin tällöin toisella alalla, ihan vaan virkistyksen vuoksi.
Mitäpä lottoat?