Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan huor*tellut teitä koskaan?

Vierailija
16.06.2023 |

Miesystävä sanoi eilen riidassa mua huor*ksi. Pyysi anteeksi, mutta oon pöyristynyt vieläkin.

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Juoppo naisia vihaava isäni huoritteli minua jo ennen kuin kuukautiset alkoivat. Äitiä hakkasi ja huoritteli niin pitkään kuin jaksan muistaa. Äidillä ei saanut koskaan olla meikkiä, piti vaan kulkea työn ja kodin väliä väsyneen näköisenä. Meitä lapsia isä terrorisoi, poikia pieksi ja tytöt teljettiin kotiin väkivallan uhalla. Hirvittävä lapsuusmuistoja.

Onneksi isä kuoli nuorena ja löysin hyvän aviopuolison. Äiti on elänyt leskenä vuosikymmeniä.

Vierailija
102/112 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako huorítella, jos on tehnyt huorìn?

Naisia huoritellaan niin paljon ilman mitään syytä että siitä on mennyt teho. Jos pettävää miestä kutsuu mieshuoraksi niin se sentään vielä kuulostaa joltain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshuo*a on meriitti ja saavutus miehille.

Vierailija
104/112 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. T: M65+

Vierailija
105/112 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On haukuttu huoraksi kun en antanut pillua! :D Miesten logiikka!!! :D :D

Miksi et antanut?

En halunnut! :D Ei siihen muuta syytä tarvitse :)

Vierailija
106/112 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On haukuttu huoraksi kun en antanut pillua! :D Miesten logiikka!!! :D :D

Miksi et antanut?

En halunnut! :D Ei siihen muuta syytä tarvitse :)

Tulee mieleen se Foodoran Koska minä haluan -mainos. :D Tulisi hyvä mainos naisten oikeuksien puolesta!

Vierailija
107/112 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni kerran seurusteluaikoinamme. Sanoin hänelle, että tuo oli viimeinen kerta, kun kuuntelen tuollaista kielenkäyttöä häneltä. Mies tajusi onneksi itsekin kuinka vastenmielistä kieltä tuli käyttäneeksi. Olimme tuolloin vielä teinejä, joten annoin anteeksi.

Vierailija
108/112 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Juoppo naisia vihaava isäni huoritteli minua jo ennen kuin kuukautiset alkoivat. Äitiä hakkasi ja huoritteli niin pitkään kuin jaksan muistaa. Äidillä ei saanut koskaan olla meikkiä, piti vaan kulkea työn ja kodin väliä väsyneen näköisenä. Meitä lapsia isä terrorisoi, poikia pieksi ja tytöt teljettiin kotiin väkivallan uhalla. Hirvittävä lapsuusmuistoja.

Onneksi isä kuoli nuorena ja löysin hyvän aviopuolison. Äiti on elänyt leskenä vuosikymmeniä.

Luulin, ettei minua ole huoriteltu, mutta kommenttisi muistutti nuoruudestani, kun humalainen isäni haukkui sekä äitiäni että minua huoraksi. Kaikkea sitä tuleekin unohdettua.

Vierailija
109/112 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni haukkui minua lapsena pikkuhuoraksi. Menee lapsen kypsymättömyyden piikkiin. Kukaan aikuinen ei ole ainakaan päin naamaa kehdannut huoritella, ja kumppani olisi saman tien ex jos päästäisi suustaan jotain noin rumaa ja alistavaa.

Vierailija
110/112 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun joo, exäni sedän känninen naisystävä epäsuorasti kutsui minua hulluksi huoraksi. Laadukas ja hieno ihminen kerrassaan.

Vierailija
111/112 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on huoriteltu kun en ollut kiinnostunut miehestä. Mikä sotii kaikkea logiikkaa vastaan. Kun nainen ei anna seksiä, niin miten se siitä muuttuu huoraksi?

Naiset ovat huoritellut kun julkaisin kokovartalokuvan salilta Facen sinkkupalstalla. Miehet kehui ja naiset haukkui. :D

Vierailija
112/112 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai moneen kertaan. Eniten varmaan silloin kun olin vielä neitsyt. Ei kyllä kukaan kenen kanssa olen seurustellut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan