Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan huor*tellut teitä koskaan?

Vierailija
16.06.2023 |

Miesystävä sanoi eilen riidassa mua huor*ksi. Pyysi anteeksi, mutta oon pöyristynyt vieläkin.

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynaisilla kovaa tuo kielenkäyttö. Puhuvat pil lun antamisesta ja kiroilevat pahemmin kuin miehet. Kukaan mies ei tykkää rääväsuisista naisista.

Vierailija
42/112 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka monta kertaa. Yleensä ristiriitaisesti juuri silloin, kun näille surkimusmiehille ei olekaan petipuuhia tarjolla :D

Eihän h u o r a mikään ilmaiseksi jakaja olekaan. L u t k a ksi haukkuminen olisi ristiriitaista.

Miksi joku alapeukutti tätä? Eikö suomalainen mies saa tykätä sekä naisista että transnaisista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynaisilla kovaa tuo kielenkäyttö. Puhuvat pil lun antamisesta ja kiroilevat pahemmin kuin miehet. Kukaan mies ei tykkää rääväsuisista naisista.

H*ritteleva mies tässä ilmeisesti uhriutuu, kun naiset eivät etsi syytä h*ritteluun itsestään :D

Vierailija
44/112 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kerran olen kadulla todistanut kun joku nistikuikelo huusi puhelimeensa v*tunh**raa.

Vierailija
45/112 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka monta kertaa. Yleensä ristiriitaisesti juuri silloin, kun näille surkimusmiehille ei olekaan petipuuhia tarjolla :D

Eihän h u o r a mikään ilmaiseksi jakaja olekaan. L u t k a ksi haukkuminen olisi ristiriitaista.

Miksi joku alapeukutti tätä? Eikö suomalainen mies saa tykätä sekä naisista että transnaisista?

Meni väärään, siis se kommentti missä mies kävi maksullisella latino shemalella.

Vierailija
46/112 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eilen: Kävelin kauppakeskuksen käytävää, kun penkillä istuvat "metsien miehet" huusivat minulle: "vi tun venäläinen hu ora". Ihan olen perinteinen Suomi-mamma, enkä tiedä mikä tuon huudon aiheutti.

Huoh. Suomi-miehet 🤷🏼

Vierailija
47/112 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että onko! 😂 Oma isä ihan lapsuudesta asti. Koulukiusaajat. Entiset kaverit joiden kanssa tuli riitaa peruskoulussa. Useampi mies joiden seksuaalisen ahdistelun olen torjunut. Netissä poliittiset vastustajat tai muutoin eri mieltä olevat, yleensä miehet. Todella yleinen haukkumasana jolla yritetään mitätöidä nainen. Tyyliin olet oikeassa, mutta en halua myöntää sitä, joten haukun sinut huorraksi ettei minun tarvitse välittää siitä mitä sanot.

Vierailija
48/112 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
49/112 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että onko! 😂 Oma isä ihan lapsuudesta asti. Koulukiusaajat. Entiset kaverit joiden kanssa tuli riitaa peruskoulussa. Useampi mies joiden seksuaalisen ahdistelun olen torjunut. Netissä poliittiset vastustajat tai muutoin eri mieltä olevat, yleensä miehet. Todella yleinen haukkumasana jolla yritetään mitätöidä nainen. Tyyliin olet oikeassa, mutta en halua myöntää sitä, joten haukun sinut huorraksi ettei minun tarvitse välittää siitä mitä sanot.

Kai olet käynyt sen takia terapiassa viim 20 vuotta?

Vierailija
50/112 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen h-tteli minua. Olen lähes kuusikymppinen, parimetrinen heteromies 🤔

Vierailija
51/112 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi eilen: Kävelin kauppakeskuksen käytävää, kun penkillä istuvat "metsien miehet" huusivat minulle: "vi tun venäläinen hu ora". Ihan olen perinteinen Suomi-mamma, enkä tiedä mikä tuon huudon aiheutti.

Huoh. Suomi-miehet 🤷🏼

Siis hyi että, vaikka kuinka tollaset ois aivonsa juoneet ja äititraumaisia niin olisin varmaan käynyt vähän puhuttamassa. Äärimmäisen ällöttävää käytöstä

Vierailija
52/112 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauruterapiassa ehkä. Naisen nauru, se mikä tappaa miehen.

Vierailija
53/112 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H*ritteleva mies tässä ilmeisesti uhriutuu, kun naiset eivät etsi syytä h*ritteluun itsestään :D

Pidä sinä halpa narttulutca pieni pääsi kiinni. Sinun aivosi eivät tajua.

Loogisena ajattelijana en saa sekavan tunnepurkauksesi punaisesta langasta kiinni. Onko sinulla kovakin hämmennystila?

Vierailija
54/112 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, oma äiti.

Ja mun seksielämä on verrattavissa nunnaan.

Vierailija
55/112 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, etteivät naiset puolestaan ole koskaan haukkuneet miehiä luusereiksi. Se on yhtä alentavaa miestä kohtaan, kuin h u o r a naista. Eli täydellinen kunnioituksen puutteen osoitus.

Vierailija
56/112 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös hulluksi haukkuminen menee samaan kategoriaan. Et halua myöntää että toinen puhuu asiaa, koska se kolahtaa sinussa johonkin arkaan kohtaan, joten mitätöit kaiken sanotun ja koko henkilön kyselemällä terapioista, lääkitysestä, mt-ongelmista jne..

Vierailija
57/112 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista on lorttoja jotka jakavat pilluaan ilmaiseksi haarat levällään jalat kohti kattoa. Tuo huorittelu on vähän väärä termi.

Puhuuko siellä sukupuoli, jonka takia maailman vanhin ammatti naisille on seksityö? 

Vierailija
58/112 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari deittiä, joiden kanssa en halunnut jatkaa ensimmäisten tapaamisten jälkeen ovat ilmaisseet mielipiteensä tähän sävyyn. Joitain kertoja potilaalta olen myös tällaista kuullut.

Vierailija
59/112 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle olisi tullut tarpeeseen mutta nyt on liian myöhäistä. Tuollainen sinusta sitten tuli, alkoholisoitunut anonyyminä interwebsissä ölisevä nysvä. Aika kurjaa

-ohis

Vierailija
60/112 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan töissä jotkut päihteissä tai muistisairauden syövereissä olevat aggressiiviset potilaat ja muutama varmaan ihan puhtaasti persoonallisuushäiriöinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä