Tuleekohan Purrasta Marinia suositumpi?
Aika ronskit päätökset, ainakin vetoaa johonkin kansan osaan.
Kommentit (103)
Sillä ei liene merkitystä,asioilla on.
Marin osti kansansuosion ottamalla miljardi euroa lainaa kuukaudessa. Eivät vasemmistolaiset sitä tiedä ja ymmärrä. Nyt Purra ja muu hallitus joutuu siivoamaan edeltäjiensä sotkut, joten kannatus tulee romahtamaan.
Varmasti täysi empatiakyvyttömyys vetoaa kaikenlaisiin insinööri setämiehiin.
Vasenlaita kitisee ja narisee, kun ei voi enää kupata verorahaa sohvan pohjalla kaljoittelua varten. Nyt pakotetaan työttömät töihin!
Minä olen erittäin tyytyväinen uuteen suuntaan, vaikka palkkani on vain 14€/h.
Mitä merkitystä suosituimmuudella on?
Vierailija kirjoitti:
Marin osti kansansuosion ottamalla miljardi euroa lainaa kuukaudessa. Eivät vasemmistolaiset sitä tiedä ja ymmärrä. Nyt Purra ja muu hallitus joutuu siivoamaan edeltäjiensä sotkut, joten kannatus tulee romahtamaan.
Kaikilla valtioilla on velkaa.
Pelkkä tekosyy ihmisvihalle ja maassa makaavien potkimisille.
Ei tule, puhumattakaan maailman laajuisesti... On vielä persukin..
Purra on tyhmä ja väritön ja mauton.
Ei, koska ei jaa rahaa holtittomasti kaikille.
Sehän on jo suositumpi, oli äänikuningatar, voitti reilusti sannamannan.
Purrasta tulee valtiovarainministeri.
He ovat harvoin suosisittuja, kun he vartioivat kuin haukat, valtakunnan rahoja.
Valtiovarainministeri johtaa valtiovarain ministerötä, jossa on mieletön määrä virkamiehiä, ja talousalan asiantuntijoita töissä.
Ei käy kateeksi Purra tuleva duuni, näinä niukkuuden aikoina.
Purra ei taitaisi maailmalla purra.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule, puhumattakaan maailman laajuisesti... On vielä persukin..
Purra ei ole pääministeri, joka johtaa maata, ja jonka on pakko matkustella, ympäri maailmaa.
Purrasta tulee valtiovarainminsteri, joka valvoo politiikkona, miten ja mihin valtion rahoja käytetään.
Odotan Purralta tosi paljon, ja minä arvelen, että hänestä tulee hyvä ministeri, kun pääsee alkuun.
Kannustan Riikkaa Purraa ja arvostankin, vaikka muutoin puoleena, en persuja äänestäkään.
Purra on parasta mitä persuille on tapahtunut💪
Ei.
Ei saa ulkomailtakaan tunnustusta.
Saihan se jo vaaleissa enemmän ääniä