kämpässä 28 astetta eikä vuokranantaja tee mitään! Voinko haastaa oikeuteen?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Voit haastaa. Ja sitten odottaa 10v, että asiasi päätyy oikeuden käsiteltäväksi.
Tai voit ostaa ILP:lla varustetun omakotitalon.
OSTA TUULETIN.
Mistä vetoa, että ap pitää verhot poissa ikkunoilta ja "tuulettaa" pitämällä ikkunaa auki tällä hetkellä :D
Vinkki vitonen kaikille peruskoulun vitosen keskiarvon ihmisille: verhot kiinni, ikkunat kiinni ja tuuletus vasta myöhään illalla/yöllä.
Et voi haastaa oikeuteen. Voit tehdä tutkintapyynnön poliisille joka vie asian syyteharkintaan. Tällainen asia, etenkään jos et voi mustaa valkoisella osoittaa todellista lämpötilaa, tuskin etenee syyttäjälle.
Ei kuulu tehdä mitään.Itse asun vuokralla pieni asunto.Aurinko paistaa aamusta iltaan kello 19.Kuuma on joka kesä,minkäs sille voi?Ylin lämpötila noin 31 astetta siihen päälle iltasella alakeran tupakan hajut.Talossa jossaa parveketupakointi kielto.Elämää on vaan kestettävä. Ilmalämpö pumppua ei saa asentaa. Ei olisi rahaakaan.Kuten ei kalliiseen vilentimieen.Nytkin Pörää työ pöydälläkin 12 e.tuletin.
Kannattaa palkata varmuuden vuoksi joka tapauksessa asianajaja, kannattaa ottaa kallein mahdollinen niin saat parasta palvelua. Tosin se asianajajan etsiminen vaatisi sinulta omaa viitseliäisyyttä, vaikka toki siinäkin olisi se hyöty että voisit vaatia että asianajaja paapoo sinua kun jotakuta muutahan omasta kurjuudesta on pakko saada syyttää kun ei sinne peiliinkään viitsisi katsoa.
VALITTAKAA TALVIHULLUT NOITA-AKAT!!!
Me normaalit ihmiset nautitaan ja iloitaan kesästä😆🌞👙🌻😎
Kora kirjoitti:
28 astetta on vielä hyväksyttävä sisölämpötila, mutta jos 32 astetta ylittyy olet oikeutettu vuokranalennukseen:
Suomessa ei klo 21-08 ole ikinä ulkona noin kuuma. Avaa ikkunat vammainen!
Voit haastaa tietysti. Mutta kalliiksi tulee, sinulle siis, koska häviät oikeudessa.
Voit tietysti tehdä itse asialle jotain. Kuten hankkia sellaisen asunnon, jossa on ilmalämpöpumppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on 27 astetta sisällä, mutta ei tämä vielä ole tuntunut kestämättömältä. Eikä ole kuin tavallinen pöytätuuletin ja sängyn jalkopäässä tornituuletin. Mulla on vaihdevuosista johtuvien hikipuuskien takia ollut tuulettimet käytössä joka ikinen päivä jo monen vuoden ajan.
Ottaa niin päähän kun mitään apua ei näihin vaihdevuosivaivoihin ole mahdollista saada. On vaan kärsittävä. Viimeksi kun tuli se mustaakin mustempi päivä taas niin olin viittä vaille valmis ripustamaan itseni köyden jatkoksi. Pelkään että joku kerta vielä teen sen.
Lääkäriltä saa hormonikorvaushoitoa, oletko sellaisesta kuullut?
N54Olen kuullut. Minä en sellaista saa, koska ensinnäkin mulla on korkea verenpaine ja toiseksi isän puolelta sukurasitteena rintasyöpä.
Ja naisena mielenterveysongelmia.
Mene ulos. Siellä tuulee ja lämpötila ei missään Suonessa ylitä tällä hetkellä 28.
Vierailija kirjoitti:
voit muuttaa pihalle.
Vuokranantaja voi heittää pihalle.
Ilmanjäähdytin on ainut mikä toimii. Itselläni myös se 27-29 astetta.
Ei voi tehdä mitään. Minulla on tällä hetkellä +30 asunnossa. Asun yksiössä ja auringo paistaa suoraan. Tuulettaa ei oikein voi koska parvekkeen ovi on keittiö komeron seinustalla. Pitäisi avata parvekkeen ovi, asunnon ovi ja rappukäytävän parvekkeen ovi että tulee läpiveto.
Tornituuletin on hyvä. Lisäksi tuo oikea-aikainen tuuletus ja verhot kiinni jos aurinko paistaa ikkunoihin. Lisäviilennystä saat kun kastelet pyyhkeen ja istut se harteillasi. Kun yöt kuumenevat, pidä märkä pyyhe peittonasi. Ja juo, juo ja juo.
Niin paljon on hyviä konsteja, ettei omaa luovuutta tarvitse edes kokeilla.
Työtön mies kirjoitti:
Ei voi tehdä mitään. Minulla on tällä hetkellä +30 asunnossa. Asun yksiössä ja auringo paistaa suoraan. Tuulettaa ei oikein voi koska parvekkeen ovi on keittiö komeron seinustalla. Pitäisi avata parvekkeen ovi, asunnon ovi ja rappukäytävän parvekkeen ovi että tulee läpiveto.
Työtön, tietysti raha tiukilla mutta eikö nykyään saa ostaa tuotteita osamaksulla. Itse aikanaan ostin paljon kaikkea osamaksulla, tietysti siinä tulee kuluja lisää jonkin verran. Aiemmin minulla oli puhallin mutta se oli huono kuivatti silmiä jotka minulla muutenkin kuivat. Viilennin joka on muistaakseni tarkoittettu 60 neliön viilentämiseen on todella hyvä. Illalla ihana menneä nukkumaan viileisiin lakanoihin, en pidä koko aikaa päällä.
Vierailija kirjoitti:
Tornituuletin on hyvä. Lisäksi tuo oikea-aikainen tuuletus ja verhot kiinni jos aurinko paistaa ikkunoihin. Lisäviilennystä saat kun kastelet pyyhkeen ja istut se harteillasi. Kun yöt kuumenevat, pidä märkä pyyhe peittonasi. Ja juo, juo ja juo.
Mikä ihmeen ohje tuo oikein on, että kastele lakanat, kastele pyyhkeitä, johan tuossa koko sänky homehtuu.
Märkä pyyde lämpiää hetkessä, kaikkea sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin paljon on hyviä konsteja, ettei omaa luovuutta tarvitse edes kokeilla.Mikä ihmeen ohje tuo oikein on, että kastele lakanat, kastele pyyhkeitä, johan tuossa koko sänky homehtuu.
Märkä pyyde lämpiää hetkessä, kaikkea sitä.
Samaa tyyliä, kuin ohje kylmissään pissiä housuun että lämmittää.
Vierailija kirjoitti:
Tuo viilentää hetkellisesti, mutta kosteuttaa huoneilmaa ja tekee olon entistä tukalammaksi. Eikä näitä helteitä kauaa kestä, nautitaan nyt.
Itselläni ILP viilentää talon sopivaan 22 asteen lämpöön ja poistaa samalla kosteutta.
Raja on 32 astetta jolloin vuokranantajan pitää joka viilentää asuntoa tai antaa vuokranalennusta.
Osta tuuletin