Uimahalleihin pitää perustaa naisten vuoro.
Haluan harrastaa uimista, mutta ilman miesten katseita, koska on todella kiusallista olla uimahallissa, kun jotkut miehet tuijottavat sinua. Ja eräskin mies lähti seuraamaan minua altaalta toiselle tai haluaa puhua kanssani. Minä haluan vain uida rauhassa ja yksin ilman miesten katseita ym. Se uiminen on minulle harrastus, ei mikään isku paikka.
Kommentit (52)
Kuinka paljon enemmän suostuisit maksamaan naisten vuorosta?
Eipä naisten vuorolla väliä ku entinen Pena voi olla nykyään Marjatta.
Vain jos tasapuolisuuden nimissä on erillisiä miesvuoroja.
Ei kaksoisstandardeja ja yksipuolisia erioikeuksia kiitos.
Meidän uimahallissa on jopa mies siivoja naisten suhkutiloissa. Pitää katseensa niin maassa että tuntuu että hänellä itsellään on vaivaantuneempi olo kun naisilla.
Jakomäessä on jo naisten vuoro, mee sinne.
Pitäisikö naisille olla sitten erilliset uimarannatkin että eivät edes vahingossa joutuisi kohtaamaan miehiä?
Naisten vuoroa käyttäisi eniten uudet "trans naiset".
Jos on noin vaikeeta niin kannattaa rakenuttaa oma allas.
Eikö joissain ole jo omat vuorot musliminaisille? Mene sinne, tuskin alkavat inttämään vastaan.
Joo, mennään vaan lähi-idän opeilla täälläkin. Muista laittaa huivi päähän kun lähdet uimahallilta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö joissain ole jo omat vuorot musliminaisille? Mene sinne, tuskin alkavat inttämään vastaan.
Ihan varmasti alkavat itkemään että vääräuskoiset ja täten arvottomat kuffarit yrittävät tulla paremman väen vuorolle.
Helsingissä Yrjönkadun uimahallissa on erikseen naisten ja miesten päivät. Ihan parasta, kun voi saunoa ja uida vain naisten kesken, eikä uimapukuakaan tarvitse kantaa mukana. Tosin työntekijät voivat olla naisten vuoroilla myös miehiä tai miesten vuoroilla naisia.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mennään vaan lähi-idän opeilla täälläkin. Muista laittaa huivi päähän kun lähdet uimahallilta.
Zalandosta voi tilata burkini seuraavaa uimakertaa varten.
https://www.zalando.fi/modanisa-verryttelypuku-multi-coloured-mhr21d02w…
Järkkäreille heti ilmoitusta jos joku ei jätä rauhaan!
Näin uimahallissa Antti ja Louna Kasvion.
Etäältä ihailin heidän yhteistyötään.
Lopulta mieleni rohkaisin
Molemmilta nimmarit sain
Mielessäin Lounaa mä nain..
Jännää, että naisten vuorojen vaatijat ovat suurimpia sukupuolen moninaisuuden kannattajia. Ja kun unisex-unelma muuttuu unisex-painajaiseksi, niin penikset halutaankin ulos naisten pukkarista.
Onko ap ahdasmielinen kullifoobikko?
Kyllä kyllä! Tämä on inhottava ongelma. Yleensä nuo tuijottajat ja seuraan änkeytyjät ovat vanhempia miehiä. Espoon uimahallissa valvoja näki tilanteeni ja puuttui siihen ja huomasivat että mies häiriköi muitakin.
Kävin uudessa uimahallissa toisella puolella suomea, siellä julistettiin uimahallirauha. Mutta ei sanaakaan siitä että ei saa tuijottaa irstaasti muita!!!!