Tyttöystävä näyttää samalta kuin 10 vuotta sitten.
Tavattiin 17v. Nyt ollaan 27 ja hän on vieläkin tismalleen samannäköinen. Hieman ehkä pyöreyttä lähtenyt kasvoista, muttei muuta eroa. Itselle tullut ryppyjä ja muuta.
Kommentit (38)
Kuka sitä samaa naamaa jaksaa 10-vuotta katsella ja samaa
reikää hoonata
Ei muuta kuin baanalle uutta römpsää katteleen
Vierailija kirjoitti:
Onko tyttöystäväsi tälläinen puhallettava barbara seksinukke? Puhalla siihen lisää ilmaa, niin rypytkin oikenee!
Pylly pyöristyy ja rinnat terhakoituu.
10 vuotta yhdessä ja vieläkin pelkkä tyttöystävä? Ei avovaimo tai edes kihlattu? Hidasta toimintaa. Voi tytsy etsiä nuorekkaalla ulkonäöllä toisen miehen jos et suhde etene.
rakastaja nylkynen kirjoitti:
reikää hoonata
Wau, miten kunnioittavasti suhtaudut naisiin! Olet oikea unelmavävy.
Multakin kysyttiin tuossa iässä vielä joja paikassa paperit. Ei kysytä enää.
T. N39
Tainnut saada mällit naamalle säännöllisesti?
Määkin oon 36 ja jengi luulee mua koko ajan joksikin 17 vee. Alkossakin aina kysellään paprut. Sit mää oon aina vaan silleen että apua "taas mua luultiin ikäistäni nuoremman näköiseksi". Sit just baaris ja kaikkialla porukka on vaan silleen, ettei ikinä uskois, et mää oon jo 36. Mää saan myös jatkuvasti tosi huonoa palvelua kaikkialla, kun kaikki luulee, mua joskux teiniksi eikä aikuiseks. Siis koko ajan. Sit kaikki asiakaspalvelijat on tosi pahoillaan,l kun mä kerron et oon jo 36!
(iltaehti ota muhun yhteyttä, niin tehdää musta sellainen "ikäistään nuremman näköinen"-juttu)
Vierailija kirjoitti:
10 vuotta yhdessä ja vieläkin pelkkä tyttöystävä? Ei avovaimo tai edes kihlattu? Hidasta toimintaa. Voi tytsy etsiä nuorekkaalla ulkonäöllä toisen miehen jos et suhde etene.
C' moon, vasta 27 vuotias! Siinä ehtii vielä vaikka mihin. Mistä me sitäpaitsi tiedetään haluaako ko. tyttöystävä edes naimisiin, lapsia jne. Ei kannata syöttää omia konservatiivisia arvoja sinne missä niitä ei kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei ole näitä jotka ovat jääneet nuoruudenheilan kanssa yhteen kun ei uskalla yksinkään olla ja itsenäistymistä ei ole tapahtunut. Pahimmillaan päättyy aika rumasti kun siinä kolmekymppisenä toinen tai jopa molemmat pettävät.
Ihan normaaliahan se on, ettei vielä noin nuorena näytä mitenkään eriltä kuin kymmenisen vuotta aikaisemmin. Nimenomaan sitä "lapsenpyöreyttä" vain lähtenyt jos jotain.
Kuten on myös normaalia, että on tullut jotain "ryppyä" naamaan, esim. otsan juonteet on yleisiä 25-30v ihmisillä. Samoin osalla miehistä alkaa tukka harventua jo tuossa vaiheessa, normaalia sekin.
Olen 54 ja mies ihmettelee miten en ollenkaan vanhene. Mies katsoo rakkaudentäyttämät lasit silmillään eikä näe totuutta. On se niin ihana🥰
Jotka eivät tupakoi, läträä alkolla pahemmin ja säännöllisellä treenaamiselle pitävät kropastaan huolta, eivät vanhene kovin nopeasti. Toisin ku perus suomimursut jokka lihoo muutamas vuodes jokinorsuiks eivätkä vahingossakaan edes ajattelle liikuntaharrastuksen aloittamista.
reikää hoonata
Ilmeisesti tyttiksellä on riittävän hyvä reikä, jota osaa lisäksi tarjoilla hyvin ja usein. Silloin se ei vaihtamisesta parane. Tiedä minkä hullun sattuu kaatamaan, jos baanalle lähtee.
Vierailija kirjoitti:
reikää hoonata
Wau, miten kunnioittavasti suhtaudut naisiin! Olet oikea unelmavävy.
No eihän kukaan onneksi jotain palstareppanaa kelpuuta parisuhteeseen 😅Tuokin panee korkeintaan jotain 3% kännissä olevia pubiruusuja
mua luullaa koko ajan sata vuotiaaksi koska oon ruma ja tylsä
Hyväkroppaset näyttää nuoremmilta yleensä. Läskit taas paljon vanhemmilta.
Alkossa kysytään vieläkin paperit vaikka olen pian 50v.
Oletko kuullut ikänäöstä. monilla parikymppisellä alkaa näkö huononemaan.