Tyttöystävä näyttää samalta kuin 10 vuotta sitten.
Tavattiin 17v. Nyt ollaan 27 ja hän on vieläkin tismalleen samannäköinen. Hieman ehkä pyöreyttä lähtenyt kasvoista, muttei muuta eroa. Itselle tullut ryppyjä ja muuta.
Kommentit (38)
Sulle on käynyt hyvin. Toivottavasti et odota, että seuraavan kymmenen, saati kahdenkymmenen vuoden päästä tilanne on sama.
Itsehän näytin kuulemma 24-vuotiaana 34-vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin vaan on hyvät geenit
Ja jotkut ovat parempaa muovia.
Vierailija kirjoitti:
Sulle on käynyt hyvin. Toivottavasti et odota, että seuraavan kymmenen, saati kahdenkymmenen vuoden päästä tilanne on sama.
En tietenkään. Ihmettelen vain, miten hän ei ole muuttunut ollenkaan vieläkään. -ap
Onko tyttöystäväsi tälläinen puhallettava barbara seksinukke? Puhalla siihen lisää ilmaa, niin rypytkin oikenee!
No ei tuossa vielä mitään, se vanheneminen alkaa kolmenkympin jälkeen vasta.
Vilkaiset sen äitiä niin tiedät miltä se tulee sit näyttämään
Olettepa olleet pitkään yhdessä. Noin nuoriksi, tässä nykyelämässä.
No eihän moni nyt vanhene ulkoisesti paljoa mitään vielä 17-27v ellei tule sairauksia tai esim. ylipainoa. Lapsenpyöreys just lähtee, ei muuta
Vierailija kirjoitti:
No ei tuossa vielä mitään, se vanheneminen alkaa kolmenkympin jälkeen vasta.
Yleensä se alkaa 20 tienoilla, joillain ei silloinkaan.
Ap on täytättänyt tyttöystävänsä. "Näin se näyttää ikuisesti nuorelta".
Ulkonäkö romahtaa eriaikoina eri ihmisillä. 27 on niin nuori, että voi ulkonäöllisesti mennä helposti alaikäisestä, jos elintavat kunnossa. Geenit ja elämäntavat vaikuttaa. Odota kun hän on 37 tai 47.
Onneksi eutanasiaa ei vielä ole laillistettu. Ei ehkä työtön uskaltaisi lääkäriin silloin.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi eutanasiaa ei vielä ole laillistettu. Ei ehkä työtön uskaltaisi lääkäriin silloin.
Kommentti muuten meni vahingossa väärään paikkaan, mutta sattuuhan sitä.
Geeneistä on kiinni, niitä ei itse valita. Terveillä elintavoilla voi ehkä vaikuttaa.
Täytän seuraavaksi 37 ja en näytä enää samalta kuin 27v. Olen aika hyvin saanut ylläpidettyä ulkonäköä, mutta se on vaatinut paljon työtä.
miksi huolit 17-vuotiaana niin vanhan näköisen naisen?
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö romahtaa eriaikoina eri ihmisillä. 27 on niin nuori, että voi ulkonäöllisesti mennä helposti alaikäisestä, jos elintavat kunnossa. Geenit ja elämäntavat vaikuttaa. Odota kun hän on 37 tai 47.
Kyllä se on niistä geeneistä lähinnä kiinnii. Mulla oli ihan järkyt elintavat 18-29v kun alkoholisoiduin mutta tosi nuorelta ja freesiltä näytin silti, vähän meikkailin tummia silmänalusia piiloon vaan! Ensimmäiset hienoiset rypyt silmien alla huomaa nyt 36-vuotiaana ja couperosa on hieman pahentunut poskissa
Sama täällä. Oon 28 ja luullaan vieläkin 18-20v 😂