Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole köyhän ruokaa puuro

Vierailija
16.06.2023 |

Mulla on puuropäivä. Olen keliaakikko ja teen tattaripuuroa. Tattarihiutaleet maksoivat 7 euroa paketti. Ei siis ole köyhän ruokaa puuron syöminen.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohrapuuro vinettosilmällä heti  aamusta niin lähtee koneet käyntiin !

Vierailija
2/49 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tattarihiutalepaketista keittää kyllä aika monta kertaa puuron.

Mutta matematiikka ei tunnetusti ole valiksen vahvuusalue.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuro on edullista ja sopii myös keliaakikolle. Se on luontaisesti gluteenitonta. Kauralle allergiset sitä eivät tietty voi syödä.

Syön joka aamu kaurapuuroa, enkä ole edes köyhä. Vatsakin voi paremmin puuron ansiosta.

Vierailija
4/49 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity jauhojengiin saat tukkualennusta. Muita vaihtoehtoja munakokkeli ja Kokkelpiimä.

Vierailija
5/49 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaurapuuro on edullista ja sopii myös keliaakikolle. Se on luontaisesti gluteenitonta. Kauralle allergiset sitä eivät tietty voi syödä.

Syön joka aamu kaurapuuroa, enkä ole edes köyhä. Vatsakin voi paremmin puuron ansiosta.

Tiedän että puhtaasta kaurasta voi keliaakikko tehdä kaurapuuroa. Minulle vaan ei kaurakaan sovi.

Vierailija
6/49 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että puhtaasta kaurasta voi keliaakikko tehdä kaurapuuroa. Minulle vaan ei kaurakaan sovi.

Ikävää. Olisi se lottovoitto jos teini hyväksyisi jonkun halvemman. Oletko koskaan harkinnut puuropäivästä luopumista kun se ei sinulle näytä sopivan? Minulle taas puutopäivä sopii hyvin, koska se iphone oli niin kallis. Niin me ollaan erilaisia. Eri

Vierailija
7/49 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on taas sellainen Itse diAGaNosoiTu KeLiaKia😆🤣

Vierailija
8/49 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää. Olisi se lottovoitto jos teini hyväksyisi jonkun halvemman. Oletko koskaan harkinnut puuropäivästä luopumista kun se ei sinulle näytä sopivan? Minulle taas puutopäivä sopii hyvin, koska se iphone oli niin kallis. Niin me ollaan erilaisia. Eri

Kuka tässä on teinistä tai muusta perheestä mitään puhunut? Puuropäivä on ainoastaan minulla.

Vierailija
9/49 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Kyllä se on ihan lääkärissä todettu. Ja tehty kaksi eri kertaa varsantähystys.

Vierailija
10/49 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata omat tattarisi niin pääset halvemmalla.

Vierailija
11/49 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja etenkin köyhyys. Köyhyys voi olla myös itseaiheutettua.

Vierailija
12/49 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvata omat tattarisi niin pääset halvemmalla.

Liikaa vaivaa. Paljon helpompi valittaa täällä.

Vierailija
13/49 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein kuulet sokaean ihmisen valittavan ettei mykkäelokuvat ole ihmistä varten?

Vierailija
14/49 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaiden ruokaa ei ole pähkinät. Olen pähkinöille todella allerginen ja kun syön niitä viikatemies vaanii kulman takana. Eli ei ole rikkaiden ruokaa pähkinät.

Vierailija
15/49 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tänään syntymäpäivä. Olen syntynyt joulukuussa, ja kaikki sanoo ettei minun syntymäpäiväni ole tänään. Eli joulukuussa syntyneillä ei ole syntymäpäivää ollenkaan!!

Vierailija
16/49 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gluteenittomat tuotteet ovat kalliita mutta eikö Kelasta saa jtn korvausta?

Vierailija
17/49 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaura ei sisällä gluteenia, mutta monet keliakiaa sairastavat ihmiset välttävät sen syömistä, koska kaura voi 'saastua' muiden gluteenia sisältävien viljojen kanssa.

Vierailija
18/49 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tässä on teinistä tai muusta perheestä mitään puhunut? Puuropäivä on ainoastaan minulla.

Minä puhuin, koska ymmärrän miltä tuntuu olla köyhä. Ostin siis teinille iphonen ja vaimolle keittiön ja itselleni vesijetin. Nyt minulla on puuropäivä ja se sopii tosi hyvin budjettiimme. Eikö minulla saisi olla puuropäivää? Ehdotin sinun harkitsemaan puuropäivästä luopumista koska se ei näytä sopivan sinulle. Me luovuttiin Dubaipäivästä kun se ei sopinut meille ja tilalle otettiin nyt sitten tämä puuropäivä.

19/49 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus kaurapuuro on hyvää ja sopii kaikkien lompakolle. Keliakia on sitten asia erikseen jos ei edes gluteiinittomat kaurahiutaleetkaan kelpaa

20/49 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus kaurapuuro on hyvää ja sopii kaikkien lompakolle. Keliakia on sitten asia erikseen jos ei edes gluteiinittomat kaurahiutaleetkaan kelpaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi