Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä helteestä

Vierailija
16.06.2023 |

Oksensin ja kokoajan paha olla kun huimaa eikä palaudu missään (

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nesteytystä ja suolaa. Jos jatkuu, lääkäriin.

Vierailija
2/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän koko ajan vesipulloja pakastimessa ja juon jäävettä koko päivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti. Mulla menee ruokahalut, joudun pakottamaan itseni juomaan enemmän mutta sekin tökkii. Lisäksi helteellä moninkertaistuu migreenikohtaukset ja nyt, kun olen vakavasti sairastunut muutoinkin, niin kroppani aineenvaihdunta on mm. persiilleen, joten vaikeaa on.

Suomen kesä on kyllä ihana ja kaunis mutta hellefanaatikoille toivon edelleen ymmärrystä ihmisiä kohtaan, jotka voivat helteillä todella huonosti ja jotka eivät oman kroppansa vaikutuksille voi mitään.

Vierailija
4/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan selvii helteestä. Tai jos menet kylmän suihkun alle vuorokaudeksi niin voit selvitä.

Vierailija
5/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonosti. Mulla menee ruokahalut, joudun pakottamaan itseni juomaan enemmän mutta sekin tökkii. Lisäksi helteellä moninkertaistuu migreenikohtaukset ja nyt, kun olen vakavasti sairastunut muutoinkin, niin kroppani aineenvaihdunta on mm. persiilleen, joten vaikeaa on.

Suomen kesä on kyllä ihana ja kaunis mutta hellefanaatikoille toivon edelleen ymmärrystä ihmisiä kohtaan, jotka voivat helteillä todella huonosti ja jotka eivät oman kroppansa vaikutuksille voi mitään.

"hellefanaatikoille toivon edelleen ymmärrystä ihmisiä kohtaan, jotka voivat helteillä todella huonosti ja jotka eivät oman kroppansa vaikutuksille voi mitään."

Toivot ymmärrystä joiltain vauvapalstan pöllöpäiltä? Vai törmäätkö siis muutoin elämässäsi ihmisiin jotka tuomitsevat ja ihmettelevät kun et nauti helteistä?

Vierailija
6/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla et saa kuin kurkun kipeäksi. Paljon parempi vaihtoehto on huoneenlämpöinen hapettunut vesi. Itse teen myös kylmää teetä eli teepusseja likoamaan kylmään veteen, juon sitäkin sitten huoneenlämpöisenä.

Vierailija
7/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla et saa kuin kurkun kipeäksi. Paljon parempi vaihtoehto on huoneenlämpöinen hapettunut vesi. Itse teen myös kylmää teetä eli teepusseja likoamaan kylmään veteen, juon sitäkin sitten huoneenlämpöisenä.

Ei ole tullut kurkku kipeäksi koskaan. Onkohan sinulla kaikki Ok!?

Vierailija
8/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa valittaa :) Suomen kesä on niin lyhyt. Ei muuta kun nestettä vaan ja tuuletin viilennykseen! Kannattaa myös pulahtaa vedessä jos on mahdollista, mukavasti viilentää.

Vierailija
9/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis paljonko teillä on sisälämpötila jos noin rajut oireet? Täällä +26c ja tuuletin pienimmällä nopeudella nurkassa, ei mitään valittamista. Sitten kun menee +28 asteeseen tai yli on jo vähän tukalaa jos pitää kovasti touhuta jotain mutta suihkuun vaan välillä tai kastelee vaikka hiukset

Vierailija
10/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla nimenomaan on ok. Sen sijaan epäilen, että omat kiputuntemuksesi ovat täysin sekaisin.

Vierailija
11/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilppi pelastaa, myötätuntoni niille ketkä ei pysty hankkimaan.. Pari viime kesää oli tuskaa ilman sitä.

Vierailija
12/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä sit koko ensi vuoden varaudut tuleviin helteisiin. Ratkaisuja on maailma täynnä.

Vierailija
13/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole terveys ihan kunnossa, jos nyt päivän, parin helteen jälkeen vointi on tuollainen. Öisinkin on vielä lämpötila pudonnut selvästi alle 20 asteen, joten tuulettamalla on saanut hyvin viilennettyä asuntoaan. Mutta kunhan nyt pitää taas vaan turhasta kitistä j dramatisoida 🥱

Vierailija
14/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältetään nyt ainakin auringossa olemista. Kyllä se helle lämpimissäkin maissa tappaa, miksei täälläkin?

Vierailija
15/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan iisisti, ei olla auringossa vaan vietetään siestaa keskellä päivää.

Vichyä, vettä ja silliä.

Vierailija
16/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri. Ei ihmisen maha ja suolistokaan jääkylmästä vedestä tykkää yhtään. Kyllä siinä sairastuukin ja hikoilee vielä enemmän kun jääkylmää vettä juo. Ota vähän enemmän selvää asioista niin tuommoinen törttöily loppuu.

Vierailija
17/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ilmastointilaite. Niin minäkin tein. Nyt asunnossa +18. Ulkona +28

18/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt varjossa syömässä, ja jos tuolla kentällä tulee kuuma, meen Kwaihin 💦😃

Vierailija
19/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ilmalämpöpumppua ei vuokrakaksioon saa asentaa, on pärjättävä tuulettimilla. Sisälämpötila nyt 27.

Vierailija
20/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ilmalämpöpumppua ei vuokrakaksioon saa asentaa, on pärjättävä tuulettimilla. Sisälämpötila nyt 27.

Hölmö. On myös siirrettäviä. Itsellä sellainen kerrostaloasunnossa. Sisäilma +18 tosiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi