Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä helteestä

Vierailija
16.06.2023 |

Oksensin ja kokoajan paha olla kun huimaa eikä palaudu missään (

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ilmalämpöpumppua ei vuokrakaksioon saa asentaa, on pärjättävä tuulettimilla. Sisälämpötila nyt 27.

Eikä varmaan viilentimiäkään, eikä sieltä ainakaan saa muuttaa pois

Vierailija
22/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa valittaa :) Suomen kesä on niin lyhyt. Ei muuta kun nestettä vaan ja tuuletin viilennykseen! Kannattaa myös pulahtaa vedessä jos on mahdollista, mukavasti viilentää.

Luuletko tosiaan että sinä päätät kuka saa valittaa mistäkin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään valittajia pidän kyllä tyhminä, tekisivät asialle jotain sen kitinän sijaan.

Tuo ihan kaikissa asioissa.

Vierailija
24/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

YHYY YHYY KAMALAN TUKALA OLO ENKÄ VOI AVATA IKKUNOITA KUN KISSAT HYPPÄÄ ULOS YHYY😫😩

Vierailija
25/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kotona pärjään. Syön ja juon sekä nukun ja käyn illalla saunassa. Kotona on viileää kun mihinkään huoneeseen ei paista suoraan aurinko. Myös ikkunat kiinni päivällä niin ei tule kuumaa ilmaa sisään. Töissä on tukalaa kun joutuu olemaan työasussa ja hiki vaan valuu.

Vierailija
26/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkki-tutut on kauhuissaan, kun täällä käydään avannossa. Joku 30 asteen helle ei ole heille edes kovin kuumaa, 

Vierailija
27/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ilmalämpöpumppua ei vuokrakaksioon saa asentaa, on pärjättävä tuulettimilla. Sisälämpötila nyt 27.

Olet mielisairas. 27 on hyvä sisälämpö.

Vierailija
28/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeen helteestä :D. Olin pitkään useaan otteeseen Kaukoidässä, päivällä saattoi olla 38C, mutta normaalilämpö oli 31-34C. Ei siellä mistään helteestä edes puhuttu.  

Vierailija
29/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkekää ja ruikuttakaa talvinoidat! Mitä enemmän itkette, sitå enemmän minä NAUTIN 🌞😎👗👙🌻

Vierailija
30/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkekää ja ruikuttakaa talvinoidat! Mitä enemmän itkette, sitå enemmän minä NAUTIN 🌞😎👗👙🌻

Mitä sä täällä teet? Eikö sun pitäis olla ulkona nauttimassa sitten? :)

Vierailija
31/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeen helteestä :D. Olin pitkään useaan otteeseen Kaukoidässä, päivällä saattoi olla 38C, mutta normaalilämpö oli 31-34C. Ei siellä mistään helteestä edes puhuttu.  

Oli varmaan kuitenkin ilmastoidut autot, ostarit, asunnot jne?

Vierailija
32/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä että miksi te helteistä nauttijat ette osaa keskustella asiallisesti. Miksi olette noin ilkeitä?

Vierailija
33/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä kerro

Vierailija
34/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli varmaan kuitenkin ilmastoidut autot, ostarit, asunnot jne?

Onko tää joku uusi vajaaälyisten argumentti?? Varmaan oli, onhan täälläkin talvella lämmitykset päällä.

Vierailija
35/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla asunnon tuuletus/viilennys. Sitten kaikki verhot kiinni päiväksi, niin ei aurinko polta kämppää vielä lämpimämmäksi. Vichyn juonti( sellaista missä on oikeasti suolaa/kivennäisaineita eikä mitään novellen suolatonta. Pitää muistaa syödä tasaisesti vaikkei kauhea nälkä iskisikään. Vaikka suolakeksejä, kylmiä viinirypäleitä, kurkkutikkuja, juustoa tms. Iltapäivälehtien jutut siitä ettei helteellä tarvita lisää suolaa on ihan puppua, monesti iskenyt heikko olo just siksi kun ei ole syönyt kunnolla..siihen kun kiskot normia enemmän vettä päälle, niin johan on kroppa sekaisin. Lasillinen-pari mehua päivässä ei varmaan myöskään kellekään haitaksi ole, virkistää vain. Tietty jos on joku spessuruokavalio terveyssyistä, voi olla tilanne eri.

Vierailija
36/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuletin pöhää toiseksi kovimmalla teholla, selviäminen ei ole näköpiirissä, sillä lasissa on Jellonaa ja kolaa, ja tärkeä osa - jäitä!

Kyllä näistä helteistä selvitään, maanantaina taas toimistolle, jossa - kiitos ilmastoinnin - palellaan jollei ole pitkähihaista päällä. 👍

Vierailija
37/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä täällä teet? Eikö sun pitäis olla ulkona nauttimassa sitten? :)

Te pöytäkoneella päivystävät läskit ette tiedä sellaisesta kuin älypuhelin!😆

Vierailija
38/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä että miksi te helteistä nauttijat ette osaa keskustella asiallisesti. Miksi olette noin ilkeitä?

yhyy yhyy joku on ilkeä ja tuhma yhyy😫

Vierailija
39/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YHYY YHYY KAMALAN TUKALA OLO ENKÄ VOI AVATA IKKUNOITA KUN KISSAT HYPPÄÄ ULOS YHYY😫😩

Eihän niitä ikkunoita päivällä avatakaan ja sälekaihtimet pidetään kiinni. Ikkunat avataan vasta yöksi, kun ilma viilenee eikä aurinko paista. Tollo olet, jos päästät päivällä huoneenlämpöä lämpimämpää ilmaa sisätiloihisi.

Vierailija
40/42 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri kokeeksi Tokmannilta sellaisen viilentävän pyyhkeen, kun se maksaa tällä viikolla vain kaksi euroa. Kokeilin sitä tänään ensimmäisen kerran ja olen aivan ällistynyt, kuinka tehokas se on. Kun sen kastelee, se todella tuntuu viileältä iholla ja viileys kestää pitkään. Nyt en tarvitse edes tuuletinta.

En olisi uskonut tuollaisen keinokuituisen kangaspalan voivan todella tuntua viileältä ja pitävän kosteutta noin kauan. Pyyhe on huivin mallinen ja viilentää vaikka rintakehän tai reisien päällä todella hyvin.