Valehteleeko mieheni minulle?
Löysin autostani kuitin mieheni jäljiltä. Kuitin mukaan mies on ostanut huoltoasemalta ruokaa usealle henkilölle, vaikka oli kertomansa mukaan yksin liikenteessä.
Kun kysyin asiasta, mies kertoi jonkun tulleen pyytämään, voisiko mieheni tankata ja ostaa ruokaa hänelle ja perheelleen.
Pyysin saada nähdä miehen tilipahatumista tuon tankkauksen.
Tilitapahtumissa tuo ruokien veloitus on mennyt läpi päivää aiemmin, kuin muutamaa minuuttia aiemmin tehty tankkaus. Onko tämä mahdollista, vai onko mies käynyt uudelleen tankilla pitääkseen valheesta kiinni?
Saatan olla myös hyvin vainoharhainen, mutta luottamus jo vähän aikaa sitten meni aiemman kuittilöydön takia. Toistamiseen en valehtelua anteeksi anna, mutta tuntuisi typerältä erota vain jos mies oikeasti olikin ystävällinen vähävaraiselle.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Minä olin joskus avioliitossa jossa en voinut tavata omia sukulaisiani kotonani koska vaimo ei heitä sietänyt ja järjesti aina jonkun kohtauksen. Ei myöskään sietänyt että kävisin sukulaisteni luona. Silloin tapasimme lähinnä huoltsikoilla tai ravintoloissa ja olisi ollut varmasti vastaavia kuitteja jos olisin ne säilyttänyt. Ostin varmasti muutaman kerran tankin täyteen myös opiskelevalle pikkuveljelleni.
Nämä tilanteet on erilaisia, joten sitä sivusuhde-korttia ei heti kannata alkaa heiluttelemaan.
Melkoinen tossu mieheksi.
Tuo olisi ollut niin erikoinen asia, että mies olisi varmasti heti tapahtuman jälkeen kertonut sulle, että ruokki jonkun randomin hyvyyttään. Ei kertonut aiemmin eli ei totta. Eikä kukaan mene ihan oikeasti tuollaisia pyytämään keltään. Varsinkaan perhe huoltsikalla.
Selvästi muutakin letkua heilutellut kuin tankkausletkua.
Vierailija kirjoitti:
Tuo olisi ollut niin erikoinen asia, että mies olisi varmasti heti tapahtuman jälkeen kertonut sulle, että ruokki jonkun randomin hyvyyttään. Ei kertonut aiemmin eli ei totta. Eikä kukaan mene ihan oikeasti tuollaisia pyytämään keltään. Varsinkaan perhe huoltsikalla.
No niinpä! Mutta viiden hengen välipalat ja yli sadan euron tankkaus eivät viittaa perinteiseen salasuhteeseenkaan...
Vaikka olisi tarjonnut äidilleen ja mummolleen, olisi silti suhteessanne pahasti vialla jotain, jos hän ei uskaltaisi kertoa siitä sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä! Mutta viiden hengen välipalat ja yli sadan euron tankkaus eivät viittaa perinteiseen salasuhteeseenkaan...
Jos se onkin salaperhe... vielä katalampaa. Kyllähän näitä joskus ilmenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se onkin salaperhe... vielä katalampaa. Kyllähän näitä joskus ilmenee.
No ei ole! 😂
Siihen ei edes minun mielikuvitus ja vainoharhaisuus riitä.
Vierailija kirjoitti:
Tankkaus on voinut olla ensin katevarauksissa ja mennä sittän läpi seuraavana päivänä.
Niissä ruoissa meni yksi vuorokausi ja bensoissa kaksi, vaikka ostettu samaan aikaan...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin joskus avioliitossa jossa en voinut tavata omia sukulaisiani kotonani koska vaimo ei heitä sietänyt ja järjesti aina jonkun kohtauksen. Ei myöskään sietänyt että kävisin sukulaisteni luona. Silloin tapasimme lähinnä huoltsikoilla tai ravintoloissa ja olisi ollut varmasti vastaavia kuitteja jos olisin ne säilyttänyt. Ostin varmasti muutaman kerran tankin täyteen myös opiskelevalle pikkuveljelleni.
Nämä tilanteet on erilaisia, joten sitä sivusuhde-korttia ei heti kannata alkaa heiluttelemaan.
Siksi olenkin ex-mies ja ex-vaimo on mielenterveyskuntoutuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi olenkin ex-mies ja ex-vaimo on mielenterveyskuntoutuja.
No mistään tälläsesta ei ole kyse. Miehen suku on oikein ihana, näen heitä mielellään itsekkin. Ja tietenkin läheisiä voi auttaa, mutta täysin ventovierasta?
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma "ei se ollu mulle mikää iso juttu, et olisin ajatellu asiaa enempää tai tajunnu kertoa"
Vierailija kirjoitti:
Kuka vie (sala)muijansa syömään huoltsikalle?
Minä olen ollut, tosin en tiennyt olevani salamuija.
Ilmeisesti tilitaoahtuman avaamalla näkee tarkemman ostohetken. Mutta enhän mä nyt sitä kehtaa enää pyytää nähtäväks. 😂 Koko juttu on niin omituinen. Miksi mies ei olisi heti kertonut asiasta, vaan vasta kuitin löydettyäni? Vaikutti myös omituiselta kertoessaan tarinaansa. Mutta kenen muunkaan autoa olisi tankannut ja perhettä ruokkinut?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti tilitaoahtuman avaamalla näkee tarkemman ostohetken. Mutta enhän mä nyt sitä kehtaa enää pyytää nähtäväks. 😂 Koko juttu on niin omituinen. Miksi mies ei olisi heti kertonut asiasta, vaan vasta kuitin löydettyäni? Vaikutti myös omituiselta kertoessaan tarinaansa. Mutta kenen muunkaan autoa olisi tankannut ja perhettä ruokkinut?
Ja on siis samalla tankannut oman autonsa, minkä maksu mennyt läpi myös ruokien kanssa samaan aikaan, eli vuorokautta tätä toista tankkausta aiemmin.
Voihan hän olla tavannut sen toisen naisen molempina päivinä. Eli se tapahtuman aika ei ole niin valaiseva ehkä.
Veikkaan tosiaan, että mies on esittänyt rikasta toiselle naiselle ja maksanut naisen auton tankkauksen ja tarjonnut ruuat hänelle ja hänen lapsilleen. Se on todennäköisintä.
Ratsaisin mieluiten miehen puhelimen. Pyytäisin saada sen luettavaksi yllättäen.
Vierailija kirjoitti:
Voihan hän olla tavannut sen toisen naisen molempina päivinä. Eli se tapahtuman aika ei ole niin valaiseva ehkä.
Veikkaan tosiaan, että mies on esittänyt rikasta toiselle naiselle ja maksanut naisen auton tankkauksen ja tarjonnut ruuat hänelle ja hänen lapsilleen. Se on todennäköisintä.
Ratsaisin mieluiten miehen puhelimen. Pyytäisin saada sen luettavaksi yllättäen.
En mä mitään puhelinta rupea ratsaamaan. Siellä on salassapidettäviä työjuttuja ja mahdollisesti esim. kavereiden ja läheisten omia henkilökohtasia asioita. Ja eiköhän kaikki pettämiseen viittava olisi poistettu jo. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tankkaus on voinut olla ensin katevarauksissa ja mennä sittän läpi seuraavana päivänä.
Niissä ruoissa meni yksi vuorokausi ja bensoissa kaksi, vaikka ostettu samaan aikaan...?
Ovat ehkä kaksi eri firmaa, vaikka saman huoltoaseman puitteissa toimivatkin.
Rahtihameet ja heidän hh - takkiset nuoret työkyvyttömyyseläkeläispuolisonsa pummivat ruokaa/bensaa/tavaraa viikoittain.
Ja aina näihin joku onneton lankeaa.
T. Huoltsikan täti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat ehkä kaksi eri firmaa, vaikka saman huoltoaseman puitteissa toimivatkin.
Tilitapahtumissa näky firma ja kaupunki
Liput kahdelle kulttuuritapahtumaan.