Mitä erikoisia tuotteita Lidlissä oli silloin kun se tuli Suomeen?
Näistä aina puhutaan. Itse en muista paljonkaan.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa liitereistä puuttui ne kaukalot missä pakata tuotteet.
Sitten ne palautettiin.
Niitä majossa uivia kanafileitä kaipaan, kylmä välipala.
Niitä oli Pasilan liiterissä 2003.
Lidlin tullessa niitä ei ollut. Kuvittelivat, että suomalaiset nostavat kamat takaisin koriin ja menevät muualle pakkaamaan.
Mä olen niin kaivannut niitä uunissa paistettavia sämpylöitä joiden päällä oli erilaisia siemeniä!
Miksi ne poistui? Onko missään vastaavia?
Vierailija kirjoitti:
Oliko Lidleissä silloin tuotteet kuin varastossa, laatikoissa käytävien reunoilla?
Juu. Moni keräsikin tuotteet niihin pahvilaatikoihin ja vei niissä autoon. Ei tarvinnut kasseja.
Meillä vanhemmat osti usein niitä joitain bolognese pusseja joissa maustepussi mistä kastike + muuta. En muista mitä kaikkea tuossa oli, mutta oli hyvää.
Ne lehmä sulatejuustot (siis ne yksittäispakatus sulatejuusto palat mitkä oli pyöreässä pahvirasiassa jossa lehmän kuva) oli myös todella hyviä. Samaten Saskian se sininen vichy jota meille ostettiin paljon ja emme juoneet limsoja ollenkaan, kunnes aikuinen isoveli sanoi että noissa on niin paljon suolaa että emme saisi juoda niitä, ja äiti lopetti niiden oston mikä mua ärsytti kun tuon tilalle tuli limsat ja en tykännyt limsoista :(
Kaikki tuttuni hakivat mansikkajogurttitäytteistä valkosuklaata ja lasipullossa olevaa appelsiinimehua.
Jossain vaiheessa liitereistä puuttui ne kaukalot missä pakata tuotteet.
Sitten ne palautettiin.
Niitä majossa uivia kanafileitä kaipaan, kylmä välipala.
Niitä oli Pasilan liiterissä 2003.