Mitä erikoisia tuotteita Lidlissä oli silloin kun se tuli Suomeen?
Näistä aina puhutaan. Itse en muista paljonkaan.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Oli jotain maapähkinöitä jossa kuorrute jonka makuna oli kinkku-juusto. Noita tuli pentuna vedeltyä paljon. Sit oli niitä halpoja feikki twix patukan tyylisiä laatikoita jossa 8 sellaista isoa patukkaa. Taisi olla alle 2e.
Noi patukat oli niiiin hyviä. Ja sit ne pussit missä oli pieniä smarties laatikoita jossa smarties karkkeja :)
Kävin Suomen ehkä ensimmäisessä Lidl Espoo Mankkaalla. Se oli teollisuusalueella iso halli, kaikki tuotteet saksalaisia ja rullakoissa, ei hyllytettynä. Kassoilla ei ollut liukuhihnaa, isommat ostokset piti pakata omiin kasseihin pakkauspöydillä kassan jälkeen. Monet tuotteet erittäin edullisia, saksankielentaito auttoi löytämään etsimänsä.
Muistaako joku vuoden, milloin Lidl tuli Suomeen?
Puolen litran saksalaisolutta myytiin alle eurolla pitkään.
Ja sittenhän oli myös halpa Nobelaner-olut myöhemmässä vaiheessa :)
Vierailija kirjoitti:
Kävin Suomen ehkä ensimmäisessä Lidl Espoo Mankkaalla. Se oli teollisuusalueella iso halli, kaikki tuotteet saksalaisia ja rullakoissa, ei hyllytettynä. Kassoilla ei ollut liukuhihnaa, isommat ostokset piti pakata omiin kasseihin pakkauspöydillä kassan jälkeen. Monet tuotteet erittäin edullisia, saksankielentaito auttoi löytämään etsimänsä.
Muistaako joku vuoden, milloin Lidl tuli Suomeen?
Taisi olla 2002 :)
Nyt enää vain muisto, on suomalaistettu ja nykyään varsin kallis 😞
Eikö ollut niinkin, että Lidlissä ei alkuun voinut maksaa luottokortilla!
Itse muistan alkuajoilta sellaisen sinikuvioisen wc-paperin (onkohan sitä yhä), simpukan muotoiset suklaakohvendit ja appelsiinimehun lasipullossa.
Oliko Lidleissä silloin tuotteet kuin varastossa, laatikoissa käytävien reunoilla?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ollut niinkin, että Lidlissä ei alkuun voinut maksaa luottokortilla!
Mahdollista. Saksassahan voi edelleenkin törmätä tilanteeseen jossa korttimaksu ei kelpaa.
Saksalainen metwusr. Ostan vieläkin.
Banaanimansikkahillo. Saksalaiset maitoriisit - niitä kaipaan, varsinkin sitä maustamatonta. Risifrutit eivät ole yhtä hyviä.
Muistatteko Cassan, K-ketjun lyhytaikaisen vastineen Lidlille?
2000-luvun alussa siellä oli sellaisia välipaloja missä oli kananfileitä majoneesissa.
Aluksi Lidl oli kaukana ja menin sinne haalimaan kaikkia kirsikkatuotteita. Mausta eivät kuulemma suomalaiset pidä, joten Lidleissäkin kirsikanmakuiset tuotteet ovat vähissä.
Huomenta kaikille.
Mä kommentoin eilen niistä Lidlin palastekanafileistä. En päässyt klo 23 jälkeen enää vastaamaan.
Mutta siis ne kanafileet joita itse ostin, ei ollut cordon bleu eikä paneroituja.
Ihan vaan fileitä, paistettu, maustettu, jäähdytetty, pakastettu ja laitettu boxiin. Se oli sellainen pahvirasia, muistaakseni siinä oli 4kpl.
Olin tuolloin vielä tosi epävarma omista ruoanlaottokyvyistä ja nämä oli mulle upea löytö:).
Vierailija kirjoitti:
Oliko Lidleissä silloin tuotteet kuin varastossa, laatikoissa käytävien reunoilla?
Ei ainakaan tässä meidän lähi-Lidlissä ollut noin. Ihan hyllyillä oli normaalisti. Helsingissä, pohjoisessa kantakaupungissa. Muistaakseni Lidl tuli tuohon 2006-2007.
En silloin aluksi uskaltanut paljoa sieltä ostaa , vaan kävin enimmäkseen hävyttömän kalliissa K-marketissa. Lopulta tajusin sen valtavan hintaeron ja että kuinka laadukksita ja hyvänmakuisia tuotteita oli Lidlissä tarjolla.
Muistan, että tuolta tuli ostettua ensimmäiset siiderit kun täytin 18 :D
Olivat silloin tosi hyviä ja halpoja. Puolen litran tölkki jotain päärynäsiideriä.
Ja muistan senkin kuinka vahva mielipide vanhemmilla oli siitä, että tuollaiseen "N*t*i-Siwaan" emme todellakaan mene asioimaan. Asuin tuolloin vielä kotona, niin kävin salaa.
Mikä meteli nousisi, jos vodkan ja rypälemehun sekoitusta kutsuttaisiin punaviiniksi.
Vodkan ja omenamehun sekoitusta kuitenkin kutsutaan usein siideriksi :D
En tiedä.Olen Lidissä käynyt vata noinko 10 vuotta.Lähinä ostan vihanneksia ,hedelmiä,marjoja.Vege juustoa .Yksin asuvana kauppa kassini todella pieni.
tää oli 200g mutta oli hyviä semmosissa isommissakin purkeissa