Lue keskustelun säännöt.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Se on perjantai TOUKOKUISET!
08.12.2006 |
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
nukkumiseen.. eli nukun selälläni vielä ja välillä jopa mahallani.. en osaa nukkua kuin mahallani =( , sit täytyy olla peitto haarojen välissä mytyllään. tai jos kyljellään niin toinen peitto tukemassa selkää..
sit toiseen, että suorastaan tykkään kulkea tuolla mahani kanssa ja olla raskaana.. en voisi olla ylpeämpi pullottavasta mahastani.. =) ei siis mitään ongelmaa sopeutua.
rv 17+3