Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää ihmiset luopuko unelmista vaikka olisitte "vanhoja"

Vierailija
15.06.2023 |

20 vuotta sitten haaveilin eräästä koulutuksesta kaukana kaukana. Nykyään on myös monimuoto- ja verkko-opinnot ja pääsin nyt AMK-haussa sisään <3

Olen toki välillä opiskellut muuta (myös korkeakoulussa) ja valmistunut, mutta tuo on aina säilynyt unelmana matkassa. Hyvää kannattaa odottaa, eikä koskaan tiedä milloin mahdollisuus unelmien toteuttamiseen putkahtaa.

Tarttukaa kiinni omiin unelmiinne iästä riippumatta :)

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritva 60 v kirjoitti:

1. Maailmanrauha

2. Naiset johtajiksi kaikkialla maailmassa

3. Kaikki maailman ihmiset vegaaneiksi

1 ja 2 ei ole yhtäaikaa mahdollisia! Miten pimeä pitää ihmisen olla jos luulee naisten pystyvän olemaan tappelematta?

Vierailija
42/50 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin muuttaa jonnekin etelän lämpöön, mutta en tiedä miten se onnistuisi. Auttakaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn juuri 34-vuotiaana nettilukiota, ja olisi tavoite valmistua tänä vuonna vielä. Sen jälkeen yliopistoon.

Vierailija
44/50 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on unelmassa, jota ei voi/pysty toteuttaa?

Kukas sen määrittää? Unelmat saavat jaksamaan ja jatkamaan eteenpäin iästä riippumatta. Muutoin tulee lykäty T:kokemuksen ksi puhelinaspaksi tai muuhun työhön, joka ei kiinnosta tippaakaan, sen sijaan että käyttäisi energiansa tavoitteitaan kohti kulkemiseen. Tai olipa kyse mistä tahansa unelmasta liittyen perheeseen, rakkauteen yms. Parempi yrittää, kuin tuhlata elämänsä ja surkutella, kun ei uskaltanut ja luovutti. T:kokemuksen syvä rintaääni. Hetkellinen unelmista joustaminen on aiheuttanut hitosti vaikeuksi ja vastoinkäymisiä.

Vierailija
45/50 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha pitää olla? Eläkkeellä unelmat on jo toteutettu, senkun naatiskellaan niinkauan kun jalka kapsaa. 

Eläkkeellä vasta voi toteuttaa ne unelmat, mitä aiemmin ei pystynyt.

Vierailija
46/50 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v isotissinen blondi vaimoksi

Unelma elää

M48

Vierailija
47/50 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saa luopua? Minä olen realisoinut niitä ja siten luopunut niistä.

Vierailija
48/50 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta, että kun ei enää ole unelmia, elinvoima ehtyy.

Kun ei jaksa ja pysty edes unelmoimaan, se on kuoleman alkua.

Vierailija
49/50 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saa luopua? Minä olen realisoinut niitä ja siten luopunut niistä.

Olet toteuttanut unelman, joten sitä ei enää ole. Voit jäädä nautiskelemaan hetkeksi, mutta uutta unelmaa putkeen pitää ihmisen elävänä.

Vierailija
50/50 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni unelma on rahan takana. Eipä niitä toteuteta tuosta vain. Viimeistään kela ja te-toimisto palauttavat pilvilinnoista maan päälle. Edes opiskelu ei onnistu, ellei ole puolisoa ja työpaikkaa.

Tästä syystä toiset menestyy ja toiset ei. Toiset keksii miljoona syytä miksi jokin ei voi onnistua, toiset keksivät keinot miten sen saa onnistumaan vaikeuksista huolimatta.

Olen eri. Jos on viisikymppinen, useita sairauksia ja yksinasuva vailla taloudellista turvaverkkoa, onko järkevää alkaa toteuttaa unelmaansa, jos muutaman kuukauden päästä on todennäköisesti asunnoton ja vailla ruokaa?

Sulla ei taida olla mitään käsitystä, miten tämä byrokratia toimii Suomessa työttömien kohdalla.

Niin kauan kuin on työelämässä eikä kukaan sanele, mitä saat elämälläsi tehdä eikä ole viemässä sulta palkkaa, jos jotain teet tai yrität, niin kannattaa tosiaan tehdä kaikenlaista ja toteuttaa niitä unelmia! Silloin ne esteet on vain usein siellä omassa päässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä