Oletteko nähneet ufoja?
Minä en ole, enkä ole varma haluaisinko, vai alkaisiko se pelottaa liikaa. Yksi sukulaiseni on nähnyt kerran 80-luvulla leijuvan järven yllä ja oli säikähtänyt sitä. Onko täällä ketään, joka olisi nähnyt itse? Millainen se oli?
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Asun maaseudulla, missä voi talvipimeällä ihailla tähtitaivasta. Muutaman kerran olen nähnyt vilkkuvan ja liikkuvan valon. Se on niin kirkas valo, ettei se ole lentokone. Mikä se voi olla? En väitä.sen olevan ufo...
Kesällä ei sellaisia näe.
Toki voi olla lentokone. Sitten on noita isoja lennokkeja ja drooneja myös
Vierailija kirjoitti:
Asun maaseudulla, missä voi talvipimeällä ihailla tähtitaivasta. Muutaman kerran olen nähnyt vilkkuvan ja liikkuvan valon. Se on niin kirkas valo, ettei se ole lentokone. Mikä se voi olla? En väitä.sen olevan ufo...
Sehän on iridiumvälähdys.
Sellaistakin on tapahtunut, että kun hävittäjälentäjät ovat yrittäneet ampua noita ufoja, niin heidän hävittäjänsä on sammunut ja pudonnut alas ja lentäjät ovat kuolleet, joten ohjeistusta vaihdettiin eikä ufoja enää yritetä ampua.
Usan kongressissa kerrottiin, että 68 % amerikkalaisista uskoo hallituksen piilottelevan tietoja ufoista (uap).
Youtube: UFO hearing: Eyewitnesses describe encounters with "non human" entities to Congress | FULL
Luulin niin, mutta siinä olikin tunnus BMW ja alienilla räikköslippis sekäRay- Banit. Tunnistin amislähtöiseksi Rovanperä-klooniksi
Veikkaan että alle 20% suomalaisista nähnyt.
Ihmisten tekniikka on kehittynyt niin, että uhriksi otetuille voidaan aiheuttaa kuvitelma ufo/alien-kohtaamisesta.
Ehkä näistä ufoista nyt myllytetään näin paljon siksi, että pelko laimenisi ja ei mentäisi paniikkiin jos tulee jotakkn psykologista sodankäyntiä tuolla saralla.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten tekniikka on kehittynyt niin, että uhriksi otetuille voidaan aiheuttaa kuvitelma ufo/alien-kohtaamisesta.
Ehkä näistä ufoista nyt myllytetään näin paljon siksi, että pelko laimenisi ja ei mentäisi paniikkiin jos tulee jotakkn psykologista sodankäyntiä tuolla saralla.
50-luvulla oltiin vainohulluja ja silloin ufot hyökkäsivät. 60-luvulla tuli hippiaate, ja ufotkin toivat rauhan ja rakkauden sanoman. Toki tieteistarinoissa varoitettiin avauusmuukalaisten suulla katastrofeista jo aiemmin.
Myös avaruusalusten design kehittyy samaa tahtia auto -ja puolustusteollisuuden kanssa.
Tällaiset olisi hyvä muistaa, ennen kuin ruvetaan hysteerisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Satelliitti.
Tähtitieteilijä Esko Valtaoja kertoo aiheesta näin:
Tähtitieteilijät lähes sataprosenttisen varmoja maan ulkopuolisesta elämästä
Valtaoja kertoo, että elämän esiintyminen muualla maailmankaikkeudessa on erittäin todennäköistä, vaikka todisteita siitä ei olekaan.
Jos kysytään tähtitieteilijöiltä, niin me olemme lähes sataprosenttisen varmoja, että kyllä sieltä jostakin löytyy (elämää).
Valtaoja toteaa, että jos asiaa taas kysytään biologeilta, niin he ovat ehkä vähän epäileväisempiä.
Valtaoja kiteyttää, että enemmistö tutkijoista uskoo selvästi siihen, että emme me todellakaan ole yksin maailmankaikkeudessa.
Lähde: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/onko-maan-ulkopuolella-elamaa-avaru…
Näin yöllä ikkunasta tämän näyn kun kävin k*sella.
Vierailija kirjoitti:
Sellaistakin on tapahtunut, että kun hävittäjälentäjät ovat yrittäneet ampua noita ufoja, niin heidän hävittäjänsä on sammunut ja pudonnut alas ja lentäjät ovat kuolleet, joten ohjeistusta vaihdettiin eikä ufoja enää yritetä ampua.
Yhden kerran. Happilaitteeseen oli tullut vika ja lentäjä jahtasi Jupiteria. Lopulta menetti tajuntansa ja syöksyi maahan.
Tapauksesta tuli kuitenkin osa ufotarinoiden sikermää.
Periaatteessa kaikki minkä näet ilmassa ja et tunnista mikä se on, on ufo.
En mutta Terveystalon lääkäri näki ja avautui siitä vastaanotolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satelliitti.
Osassa satelliiteista on isot aurinkopaneelit. Auringon niistä heijastuessa satelliitti näkyy hetken tosi kirkkaana. Näitä lentää myös pareina.
Kirkkausen nopeat muutokset tottumaton havaitsija voi tulkita nopeuden ja etäisyyden, sekä suunnan muutoksiksi.
Vierailija kirjoitti:
Tähtitieteilijä Esko Valtaoja kertoo aiheesta näin:
Tähtitieteilijät lähes sataprosenttisen varmoja maan ulkopuolisesta elämästä
Valtaoja kertoo, että elämän esiintyminen muualla maailmankaikkeudessa on erittäin todennäköistä, vaikka todisteita siitä ei olekaan.
Jos kysytään tähtitieteilijöiltä, niin me olemme lähes sataprosenttisen varmoja, että kyllä sieltä jostakin löytyy (elämää).
Valtaoja toteaa, että jos asiaa taas kysytään biologeilta, niin he ovat ehkä vähän epäileväisempiä.
Valtaoja kiteyttää, että enemmistö tutkijoista uskoo selvästi siihen, että emme me todellakaan ole yksin maailmankaikkeudessa.
Lähde: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/onko-maan-ulkopuolella-elamaa-avaru…
Esko ei kuitenkaan usko ufojen olevan alieneja. Hän ei usko, että ufohavainnot kertoisivat avaruusmuukalaisten vierailuista.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa kaikki minkä näet ilmassa ja et tunnista mikä se on, on ufo.
No sitten olen.