Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko nähneet ufoja?

Vierailija
14.06.2023 |

Minä en ole, enkä ole varma haluaisinko, vai alkaisiko se pelottaa liikaa. Yksi sukulaiseni on nähnyt kerran 80-luvulla leijuvan järven yllä ja oli säikähtänyt sitä. Onko täällä ketään, joka olisi nähnyt itse? Millainen se oli?

Kommentit (202)

Vierailija
181/202 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun maaseudulla, missä voi talvipimeällä ihailla tähtitaivasta. Muutaman kerran olen nähnyt vilkkuvan ja liikkuvan valon. Se on niin kirkas valo, ettei se ole lentokone. Mikä se voi olla? En väitä.sen olevan ufo... 

Kesällä ei sellaisia näe. 

Vierailija
182/202 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun maaseudulla, missä voi talvipimeällä ihailla tähtitaivasta. Muutaman kerran olen nähnyt vilkkuvan ja liikkuvan valon. Se on niin kirkas valo, ettei se ole lentokone. Mikä se voi olla? En väitä.sen olevan ufo... 

Toki voi olla lentokone. Sitten on noita isoja lennokkeja ja drooneja myös 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/202 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on iridiumvälähdys.

Vierailija
184/202 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt lentäviä lautasia. 

Vierailija
185/202 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaistakin on tapahtunut, että kun hävittäjälentäjät ovat yrittäneet ampua noita ufoja, niin heidän hävittäjänsä on sammunut ja pudonnut alas ja lentäjät ovat kuolleet, joten ohjeistusta vaihdettiin eikä ufoja enää yritetä ampua.

Vierailija
186/202 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usan kongressissa kerrottiin, että 68 % amerikkalaisista uskoo hallituksen piilottelevan tietoja ufoista (uap).

Youtube: UFO hearing: Eyewitnesses describe encounters with "non human" entities to Congress | FULL

Vierailija
187/202 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin niin, mutta siinä olikin tunnus BMW ja alienilla räikköslippis sekäRay- Banit. Tunnistin amislähtöiseksi Rovanperä-klooniksi

Vierailija
188/202 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen

Vierailija
189/202 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että alle 20% suomalaisista nähnyt.

Vierailija
190/202 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten tekniikka on kehittynyt niin, että uhriksi otetuille voidaan aiheuttaa kuvitelma ufo/alien-kohtaamisesta.

Ehkä näistä ufoista nyt myllytetään näin paljon siksi, että pelko laimenisi ja ei mentäisi paniikkiin jos tulee jotakkn psykologista sodankäyntiä tuolla saralla.

Vierailija
191/202 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten tekniikka on kehittynyt niin, että uhriksi otetuille voidaan aiheuttaa kuvitelma ufo/alien-kohtaamisesta.

Ehkä näistä ufoista nyt myllytetään näin paljon siksi, että pelko laimenisi ja ei mentäisi paniikkiin jos tulee jotakkn psykologista sodankäyntiä tuolla saralla.

50-luvulla oltiin vainohulluja ja silloin ufot hyökkäsivät. 60-luvulla tuli hippiaate, ja ufotkin toivat rauhan ja rakkauden sanoman. Toki tieteistarinoissa varoitettiin avauusmuukalaisten suulla katastrofeista jo aiemmin.

Myös avaruusalusten design kehittyy samaa tahtia auto -ja puolustusteollisuuden kanssa. 

Tällaiset olisi hyvä muistaa, ennen kuin ruvetaan hysteerisiksi.

Vierailija
192/202 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satelliitti. 

Vierailija
193/202 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähtitieteilijä Esko Valtaoja kertoo aiheesta näin:

Tähtitieteilijät lähes sataprosenttisen varmoja maan ulkopuolisesta elämästä

Valtaoja kertoo, että elämän esiintyminen muualla maailmankaikkeudessa on erittäin todennäköistä, vaikka todisteita siitä ei olekaan.

Jos kysytään tähtitieteilijöiltä, niin me olemme lähes sataprosenttisen varmoja, että kyllä sieltä jostakin löytyy (elämää).

Valtaoja toteaa, että jos asiaa taas kysytään biologeilta, niin he ovat ehkä vähän epäileväisempiä.

Valtaoja kiteyttää, että enemmistö tutkijoista uskoo selvästi siihen, että emme me todellakaan ole yksin maailmankaikkeudessa.

Lähde: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/onko-maan-ulkopuolella-elamaa-avaru…

Vierailija
194/202 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yöllä ikkunasta tämän näyn kun kävin k*sella.

Vierailija
195/202 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaistakin on tapahtunut, että kun hävittäjälentäjät ovat yrittäneet ampua noita ufoja, niin heidän hävittäjänsä on sammunut ja pudonnut alas ja lentäjät ovat kuolleet, joten ohjeistusta vaihdettiin eikä ufoja enää yritetä ampua.

Yhden kerran. Happilaitteeseen oli tullut vika ja lentäjä jahtasi Jupiteria.  Lopulta menetti tajuntansa ja syöksyi maahan. 

Tapauksesta tuli kuitenkin osa  ufotarinoiden sikermää. 

Vierailija
196/202 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kaikki minkä näet ilmassa ja et tunnista mikä se on, on ufo.

Vierailija
197/202 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta Terveystalon lääkäri näki ja avautui siitä vastaanotolla. 

Vierailija
198/202 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satelliitti. 

Osassa satelliiteista on isot aurinkopaneelit. Auringon niistä heijastuessa satelliitti näkyy hetken tosi kirkkaana. Näitä lentää myös pareina.

Kirkkausen nopeat muutokset tottumaton havaitsija voi tulkita nopeuden ja etäisyyden, sekä suunnan muutoksiksi.

Vierailija
199/202 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähtitieteilijä Esko Valtaoja kertoo aiheesta näin:

Tähtitieteilijät lähes sataprosenttisen varmoja maan ulkopuolisesta elämästä

Valtaoja kertoo, että elämän esiintyminen muualla maailmankaikkeudessa on erittäin todennäköistä, vaikka todisteita siitä ei olekaan.

Jos kysytään tähtitieteilijöiltä, niin me olemme lähes sataprosenttisen varmoja, että kyllä sieltä jostakin löytyy (elämää).

Valtaoja toteaa, että jos asiaa taas kysytään biologeilta, niin he ovat ehkä vähän epäileväisempiä.

Valtaoja kiteyttää, että enemmistö tutkijoista uskoo selvästi siihen, että emme me todellakaan ole yksin maailmankaikkeudessa.

Lähde: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/onko-maan-ulkopuolella-elamaa-avaru…

Esko ei kuitenkaan usko ufojen olevan alieneja. Hän ei usko, että ufohavainnot kertoisivat avaruusmuukalaisten vierailuista.

Vierailija
200/202 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa kaikki minkä näet ilmassa ja et tunnista mikä se on, on ufo.

No sitten olen.