Oletteko nähneet ufoja?
Minä en ole, enkä ole varma haluaisinko, vai alkaisiko se pelottaa liikaa. Yksi sukulaiseni on nähnyt kerran 80-luvulla leijuvan järven yllä ja oli säikähtänyt sitä. Onko täällä ketään, joka olisi nähnyt itse? Millainen se oli?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt 23 vuotta sitten.. Se oli just sen näköinen miksi ufot mielletään eli litteä jonka päällä oli kupu. Pohjassa oli valo joka oli välillä himmeämpi ja välillä todella kirkas. Mitään ääntä ei kuulunut. Järkytyin siitä niin paljon että vielä tänäkin päivänä näen välillä painajaisia ufoista.
Äitini näki ystävänsä kanssa jotain tämän kaltaista nuorena, 1960-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.msn.com/en-us/news/crime/las-vegas-ufo-mystery-police-put-u…
Tuosta viikko sitten tapahtuneesta on uutisoitu paljon.
https://abc7.com/las-vegas-aliens-ufo-alien-news/13359881/
Tämä mielenkiintoinen tapaus. Ymmärsinkö oikein että oli pudonnut jonkun takapihalle? Ja kun poliisit tulivat, ei enää ollut mitään. Ja tässä välissä joku nähnyt joidenkin pukumiesten hakevan romut ja ruumiit pois?
Vierailija kirjoitti:
Joskus kauan sitten. Taivaalla oli tähden näköinen valkoinen piste, joka liikkui kovaa vauhtia vaihtaen välillä suuntaa ja lopulta katosi näkyvistä. Mysteeriksi jäi mikä ihme se oli enkä ole tuon yhden kerran jälkeen nähnyt samaa uudestaan.
Olen joskus iltataivasta katsellessa nähnyt pari kertaa jonkin valon todella kaukana ylhäällä joka liikkuu melko nopeasti ja vaihtaa yllättäen suuntaa.
Satelliitit ei kai vaihda suuntaa.
Saattavat myös olla ristiretkellä ja pakkokäännyttää meidät johonkin heidän uskontoon
Miedän takapihalla lenteli tänäänkin viimeksi aluksellaan viheriäinen uffomies joka kaikki mahdolliset lentotemput ties.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.msn.com/en-us/news/crime/las-vegas-ufo-mystery-police-put-u…
Tuosta viikko sitten tapahtuneesta on uutisoitu paljon.
https://abc7.com/las-vegas-aliens-ufo-alien-news/13359881/
Nommot Siriukselta eksyi Vegasiin.
Juuri vartti sitten näin yhden kun en ehtinyt tunnistamaan että mikä ikkunan ohi lentänyt objekti oli.
Saattoi olla lintu, saattoi olla lentokone tai ties vaikka ite Supermies. Mutta ainakin se oli tunnistamaton, lentävä ja objekti.
Vaikuttaa siltä, ettei tässä ketjussa ainakaan saa älyllistä keskustelua aikaan, vaikka aloitus sitä oli?
Vierailija kirjoitti:
Ufoja en, humanoideja kyllä.
minäkin olen nähnyt humanisteja. ovat kyllä tosi omituisia otuksia
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, ettei tässä ketjussa ainakaan saa älyllistä keskustelua aikaan, vaikka aloitus sitä oli?
Mikä aloitus? Oletko hullu?!
Kyllä. Ufot tähtäilee ja tarkkailee meitä kuunatsisäteillään.
Vierailija kirjoitti:
jos tutkit av:lta miljardeja kirjoituksia, niin saatat löytää yhden, joka on älyllisen olennon kirjoittama. ehkä.
Olen nähnyt yötaivaalla tunnistamattomia, erikoisesti liikkuvia valoja, jotka eivät selity planeetoilla, satelliiteilla, lentokoneilla tai droneilla.
En väitä että ne olivat avaruusolentojen aluksia. On mahdollista että ihmiskunnan rikkaimmalla prosentilla on sellaista teknologiaa, josta ei kerrota meille orjille.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt yötaivaalla tunnistamattomia, erikoisesti liikkuvia valoja, jotka eivät selity planeetoilla, satelliiteilla, lentokoneilla tai droneilla.
En väitä että ne olivat avaruusolentojen aluksia. On mahdollista että ihmiskunnan rikkaimmalla prosentilla on sellaista teknologiaa, josta ei kerrota meille orjille.
Tiedän tämän. WEF, YK ja EU. Kiitos siitä!
Sekin todistaa, että ihmisvihaaja on oikeastaan realisti, että paranormaalia osastoa on mahdotonta tutkia netissä koska joka paikka on tukittu täyteen feikkejä , väärennöksiä siis. Että näinkin iso ja merkittävä asia pitää pilata pelkkää ilkeyttään. Paskakasoja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus kauan sitten. Taivaalla oli tähden näköinen valkoinen piste, joka liikkui kovaa vauhtia vaihtaen välillä suuntaa ja lopulta katosi näkyvistä. Mysteeriksi jäi mikä ihme se oli enkä ole tuon yhden kerran jälkeen nähnyt samaa uudestaan.
Olen joskus iltataivasta katsellessa nähnyt pari kertaa jonkin valon todella kaukana ylhäällä joka liikkuu melko nopeasti ja vaihtaa yllättäen suuntaa.
Satelliitit ei kai vaihda suuntaa.
Minäkin olen kerran 80-luvulla nähnyt tällaisen tähden näköisen pisteen, joka muutti suuntaa useita kertoja. Näytti kuin tähti muiden tähtien joukossa olisi suhaillut sinne tänne. Ei tosiaan mikään satelliitti, joka menee tasaisesti omaa rataansa. Mitään ääntä ei kuulunut enkä enää muista kuinka kauan näin sen tähden.
Vierailija kirjoitti:
Saattoi olla lintu, saattoi olla lentokone tai ties vaikka ite Supermies. Mutta ainakin se oli tunnistamaton, lentävä ja objekti.
Uuno. Ufo ei ole mikään tunnistaton lentävä objekti vaan alien eli avaruusolento.
Täh??