Tatuointeja on todella paljon nykyään. Kesäpukeutumisen myötä sen huomaa.
Isoja kuvia. Reidestä nilkkaan ulottuvia jne.
Tämä on vain huomio. Ei tuomio.
Kommentit (128)
Todella rumia ovat. Harvoin näkee tyylikkäitä.
Esim nuoren ihmisen pohkeissa olevat (jo hieman tuhriutuneet) tatuoinnit muistuttavat erehdyttävästi suonikohjuja. Vanhemmiten ei liene ongelma kun suonikohjuja on jo oikeastikin.
Vierailija kirjoitti:
No jos ajatus on lihavasta, auringon polttamasta keski-ikäisestä naisesta jolla on jotain sikin sokin vihreän sinisiä pieniä sekasotkuja pitkin kroppaa niin yhhh.
Kauniisti ja kalliisti tehdyt tatuoinnit, joissa jokin yhtenäinen ajatus hot. Ja ne ihan oikeasti maksaa. Mulla pari hyvää ystävää joilla kroppa täynnä taidetta ja molemmat käyttäneet ainakin 8 vuotta ja useamman tonnin prosessiin hyvillä artisteilla. Itselläni ei ole yhtään tatuointia, mutta on ollut kyllä myös tuon koko ajan hienoa nähdä tuo heidän koko tatuointimatka ja miten paljon hyvään suuntaan se heitä on vienyt :) ja heille se on elämäntapa.
Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja olla juuri sellaisia kuin ovat ja nauttia asioista, jotka heille tuottavat iloa. Kenenkään nahan värin ei pitäisi tänä päivänä olla muille ongelma, eikö? :D
Niin annetaan kaikkien kukkien kukkia ja olla juuri sellaisia kuin ovat, ai niin, paitsi niiden lihavien keski-ikäisten naisten. Miltä tuntuu olla noin kurja ja ilkeä ihminen?
Miehen käsivarret ovat todella kauniit kun ne on tatuoitu kokonaan.
Kesällä on hauskaa ihastella ihmisten tatuointeja! En ymmärrä muiden tatuoinneista valittajia.
Vierailija kirjoitti:
Olen 28 vuotias, hyvässä työssä ja menestynyt alallani. Olen pitkä, hoikka ja kauniskin. Olen lempä, ystävällinen, empaattinen sekä huumorintajuinen. En käytä päihteitä enkä ole rikollinen. Olen hyvä ihminen. Olen myös todella tatuoitu. Se ei vähennä ihmisarvoani tai ammattiosaamistani. Se ei tee minusta huonoa ihmistä. Vanhana ihoni on ruttuinen ja tatuoinnit yhtä sotkua, mutta välitänkö minä 80 vuotiaana miltä nahkani näyttää? Luultavasti en. Välitänkö mitä muut ajattelevat nähdessään tatuointini? En.
Mikähän se sinun ammattisi on? Kyllä se monessa ammatissa vaikuttaa arvostukseesi niin kummallista kuin se onkin. Sitäpaitsi se sotku näkyy viimeistään 40-vuotiaana.
Tatuoinnit ovat yksinkertaisesti rumia. Kauniskin vaate menee ihan pilalle, kun on tatuointi näkyvissä. Lisäksi vaikuttaa siltä, että kun on tatuoinnin ottanut, pitää väen vängällä pukeutua johonkin, joka taatusti sen tatuoinnin paljastaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen käsivarret ovat todella kauniit kun ne on tatuoitu kokonaan.
Nimimerkki vankilakundin heila.
Harvapa nyt on muutenkaan erityisen hyvännäköinen, oli tatuointeja tai ei. Ei kyllä hetkauta toisten tatuoinnit suuntaan taikka toiseen. Nämä on pikkusieluisten ihmisten ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 28 vuotias, hyvässä työssä ja menestynyt alallani. Olen pitkä, hoikka ja kauniskin. Olen lempä, ystävällinen, empaattinen sekä huumorintajuinen. En käytä päihteitä enkä ole rikollinen. Olen hyvä ihminen. Olen myös todella tatuoitu. Se ei vähennä ihmisarvoani tai ammattiosaamistani. Se ei tee minusta huonoa ihmistä. Vanhana ihoni on ruttuinen ja tatuoinnit yhtä sotkua, mutta välitänkö minä 80 vuotiaana miltä nahkani näyttää? Luultavasti en. Välitänkö mitä muut ajattelevat nähdessään tatuointini? En.
Mikähän se sinun ammattisi on? Kyllä se monessa ammatissa vaikuttaa arvostukseesi niin kummallista kuin se onkin. Sitäpaitsi se sotku näkyy viimeistään 40-vuotiaana.
Ei näy mitään sotkua ja ikää 45. FT ja asiantuntijatyö.
Olen 49v ja otin ensimmäisen tatuoinnin viime vuonna ranteeseen joten näkyy näin kesällä hyvin. Mua ei haittaa mitä muut ajattelevat tatuoinnistani. Samoin kuin en välitä mitä muut ajattelevat värjäämättömistä hiuksistani tai muuten naisellisesta pukeutumistyylistäni (ei paljastavasta vaan muuten kauniista). Jos joku tuomitsee minut pelkästään tatuoinnin perusteella niin se kertoo enemmän siitä toisesta ihmisestä.
Annetaan kaikille kehorauha tämänkin suhteen.
Mikään ei ole kauniimpaa kuin auringossa kärähtänyt emännänkyhmy, jossa on haalistunut ja tribaalitatuointi.
Vierailija kirjoitti:
Nauroin yhdessä ketjussa aikoinaan kun joku väitti että akateemisillakin on tatuointeja. Olen juristi ja meidän piirissä tatuointeja ei ole. Kiven kovaa tämä henkilö jankkas että on yhtä paljon kuin raksalla tai automekaanikoilla.
Kovin ovat harvinaisia lääkäreilläkin. Muutamalla harvalla toki näkee.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole kauniimpaa kuin auringossa kärähtänyt emännänkyhmy, jossa on haalistunut ja tribaalitatuointi.
*haalistunut ja ruma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ajatus on lihavasta, auringon polttamasta keski-ikäisestä naisesta jolla on jotain sikin sokin vihreän sinisiä pieniä sekasotkuja pitkin kroppaa niin yhhh.
Kauniisti ja kalliisti tehdyt tatuoinnit, joissa jokin yhtenäinen ajatus hot. Ja ne ihan oikeasti maksaa. Mulla pari hyvää ystävää joilla kroppa täynnä taidetta ja molemmat käyttäneet ainakin 8 vuotta ja useamman tonnin prosessiin hyvillä artisteilla. Itselläni ei ole yhtään tatuointia, mutta on ollut kyllä myös tuon koko ajan hienoa nähdä tuo heidän koko tatuointimatka ja miten paljon hyvään suuntaan se heitä on vienyt :) ja heille se on elämäntapa.
Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja olla juuri sellaisia kuin ovat ja nauttia asioista, jotka heille tuottavat iloa. Kenenkään nahan värin ei pitäisi tänä päivänä olla muille ongelma, eikö? :D
Niin annetaan kaikkien kukkien kukkia ja olla juuri sellaisia kuin ovat, ai niin, paitsi niiden lihavien keski-ikäisten naisten. Miltä tuntuu olla noin kurja ja ilkeä ihminen?
Täällä palstailee paljon persoonallisuushäiriöisiä, jotka eivät ole avun piirissä. Siitä ilmapiiri.
Vierailija kirjoitti:
Sama huomio tänään ne ovat rumia ja noloja ja harva tatuoitu pystyy rehellisesti tunnustamaan katuvansa niitä.
Tatuoidut ovat kuin jokin hurmoskultti jossa älyllinen epärehellisyys ja itsepetos ovat huipussaan.
"harva tatuoitu pystyy rehellisesti tunnustamaan katuvansa niitä" Oletko ajatellut, että harva tatuoitu katuu tatuointejaan? Tietysti jos itse pitää niitä rumina, ajattelee että niitä on pakko katua. Kaikki ei pidä niitä rumina eikä kadu.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi ehkä sinä?
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi on kristittyjen arvojen vastaista, eli syntiä. Kannattaako niiden takia joutua kadotukseen?
En ole itsekään tatuointien ihailija, mutta kerrotko mikä kristillinen arvo ne kieltää. Kysymys on useimmille lähinnä esteettinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://i.pinimg.com/originals/ae/e3/1c/aee31c41750aa83247f133f670839a7…
Kiva kuva, mutta tuossa se tuo ensinnä mieleen melanooman tms.
Ihan kiva värikäs kuva, mutta olisi huomattavasti tyylikkäämpi jos olisi 80% pienempi.
Eipä tule mieleen tatuointeja, jotka kaunistaisivat ketään. Usein tulee mieleen, että näyttäisi paremmalta ilman. Mutta eipä siinä mitään, vapaus on tärkeää ja siihen kuuluu myös vapaus tehdä virheitä.