Tatuointeja on todella paljon nykyään. Kesäpukeutumisen myötä sen huomaa.
Isoja kuvia. Reidestä nilkkaan ulottuvia jne.
Tämä on vain huomio. Ei tuomio.
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Alaluokan tunnuksia. Symboloivat naiivia kapinaa.
Vaarasta ne teille kertoo. Niitä tulee syvällä syyllä pelätä ja kunnioittaa, ettei lähde vaatteet ja äkkiä päältä vaihtoon.
Ottaisivat edes kunnollisia kuvia, koska läiskät siellä sun täällä näyttävät ihan mustelmilta.
Olen 28 vuotias, hyvässä työssä ja menestynyt alallani. Olen pitkä, hoikka ja kauniskin. Olen lempä, ystävällinen, empaattinen sekä huumorintajuinen. En käytä päihteitä enkä ole rikollinen. Olen hyvä ihminen. Olen myös todella tatuoitu. Se ei vähennä ihmisarvoani tai ammattiosaamistani. Se ei tee minusta huonoa ihmistä. Vanhana ihoni on ruttuinen ja tatuoinnit yhtä sotkua, mutta välitänkö minä 80 vuotiaana miltä nahkani näyttää? Luultavasti en. Välitänkö mitä muut ajattelevat nähdessään tatuointini? En.
Yritän salaa katsoa mitä kuvia on. Osalla ei vain näy hyvin tai epäselvästi, koska on usea kuva toisiinsa kietoutuneena.
Tutkimus osoitti, että tatuointimusteet voivat aiheuttaa syöpää. Myös neuloista leviää hiv ja hepatiittia.
Tatuointi on kristittyjen arvojen vastaista, eli syntiä. Kannattaako niiden takia joutua kadotukseen?
Vierailija kirjoitti:
https://i.pinimg.com/originals/ae/e3/1c/aee31c41750aa83247f133f670839a7…
Hyi helvata 🤢
Eiväthän ne ketään kaunista, mutta kerran tyhmyyksissään otetusta on vaikea päästä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alaluokan tunnuksia. Symboloivat naiivia kapinaa.
Vaarasta ne teille kertoo. Niitä tulee syvällä syyllä pelätä ja kunnioittaa, ettei lähde vaatteet ja äkkiä päältä vaihtoon.
Niillä ryöstäjällä on poikkeuksetta tatskat. Tatuoitu on prosentuaalisesti huomattava riski yhteiskunnalle, vaikka toki osa niitä ottaa muodin mukana ihan ajattelemattomuuttaan tai tyhmyyttään.
Moni elämämkoululainen seuraa kaltaistensa muotia. Niin se on.
En ole koskaan nähnyt ketään tatuoinnista kaunistunutta.
Vierailija kirjoitti:
https://i.pinimg.com/originals/ae/e3/1c/aee31c41750aa83247f133f670839a7…
Kiva kuva, mutta tuossa se tuo ensinnä mieleen melanooman tms.
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi on kristittyjen arvojen vastaista, eli syntiä. Kannattaako niiden takia joutua kadotukseen?
Ikään kuin kristityt muka Jumalan tahtoa viitsisi noudattaa 🙄. Kyllä ne omat halut ja himot aina edelle menevät.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit kertovat vankilataustasta. Jos henkilöllä ei ole vankilataustaa, tatuointi kertoo vielä pahemmasta; narsismista.
Ime peukaloa ressukka. Ei kerro.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimus osoitti, että tatuointimusteet voivat aiheuttaa syöpää. Myös neuloista leviää hiv ja hepatiittia.
Tuttu oli täynnä tatuointeja, mutta pelkää rokotteista saavansa jotain keholle haitallisia aineita.
Nykymuotia:
Rumat ja isot tatuoinnit
Täytetyt ankkahuulet
Täytetty perse
Tekotissit
Ylisuuret irtoripset
Naamassa 3 kg pakkelia
Överi feikkirusketus
..
LOL!
🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit ovat sairaan rumia.
Miehenä on todettava naisten tatuoinneista, että noin todellakin on lähes kaikkien tatuointien osalta. On olemassa muutama harva pieni ja melko huomaamaton tatuointi esim. ranteessa, jota en välttämättä rumaksi sanoisi. Mutta hienoja eivät ole nekään. Sellaista ei ole olemassakaan, kuin hieno tatuointi naisella!
Tatuointi keskustelut on kyllä kesän parasta viihdettä "yhyy tuo ei vastaa minun käsitystäni" olette te pieniä, sielusta
Samaan aikaan yhä useampi suomalainen mies on yksin tai ottaa vaimon ulkomailta.
Hyvät tatskat, sellaiset mitä näkyy esim. Japanin yakuzoilla, maksavat tuhansia tai kymmeniä tuhansia ja niihin tarvitaan 200-500 tuntia aikaa.
Valtaosa suomalaisista hankkii jonkun viiden tunnin tuherruksen ja se näkyy.