Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuointeja on todella paljon nykyään. Kesäpukeutumisen myötä sen huomaa.

Vierailija
14.06.2023 |

Isoja kuvia. Reidestä nilkkaan ulottuvia jne.

Tämä on vain huomio. Ei tuomio.

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kesää ja sitä kun ihmisten iho näkyy, tatskoineen, arpineen. Omat aina näkyvät aiheuttavat kieroa silmää, mutta niin niiden on tarkoituskin pitää sellaiset ihmiset kauempana joille jo muste ihossa on järkytys.

Vierailija
62/128 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alaluokan tunnuksia. Symboloivat naiivia kapinaa.

Vaarasta ne teille kertoo. Niitä tulee syvällä syyllä pelätä ja kunnioittaa, ettei lähde vaatteet ja äkkiä päältä vaihtoon.

Niillä ryöstäjällä on poikkeuksetta tatskat. Tatuoitu on prosentuaalisesti huomattava riski yhteiskunnalle, vaikka toki osa niitä ottaa muodin mukana ihan ajattelemattomuuttaan tai tyhmyyttään.

Aikuisviihdenäyttelijöillä on kaikilla tatuoinnit. Kertoo elämänarvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan kesää ja sitä kun ihmisten iho näkyy, tatskoineen, arpineen. Omat aina näkyvät aiheuttavat kieroa silmää, mutta niin niiden on tarkoituskin pitää sellaiset ihmiset kauempana joille jo muste ihossa on järkytys.

Samalla logiikalla miehet voi kävellä meisseli esillä.

Vierailija
64/128 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sovi naisille.

Eaukkamaista. Koska et uskalla sille cannonballsin pomolle alkaa urputtamaan, niin kohdistat vihasi siihen tahoon (naisiin) jonka luulet ettei he hakkaa sinua.

Vierailija
65/128 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin yhdessä ketjussa aikoinaan kun joku väitti että akateemisillakin on tatuointeja. Olen juristi ja meidän piirissä tatuointeja ei ole. Kiven kovaa tämä henkilö jankkas että on yhtä paljon kuin raksalla tai automekaanikoilla.

Vierailija
66/128 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi keskustelut on kyllä kesän parasta viihdettä "yhyy tuo ei vastaa minun käsitystäni" olette te pieniä, sielusta

Sama kuin koirankakka keskustelu. koiranomistaja vähättelee ongelmaa.

Vierailija
67/128 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi on kristittyjen arvojen vastaista, eli syntiä. Kannattaako niiden takia joutua kadotukseen?

ei pelkästään kristittyjen vaan monoteisti uskontojen.

Vierailija
68/128 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauroin yhdessä ketjussa aikoinaan kun joku väitti että akateemisillakin on tatuointeja. Olen juristi ja meidän piirissä tatuointeja ei ole. Kiven kovaa tämä henkilö jankkas että on yhtä paljon kuin raksalla tai automekaanikoilla.

Tervetuloa arkkitehtipiireihin. Meidän eläkkeelle jääneellä toimarilla oli isot tatuoinnit, ikänsä arkkitehtina työskenteli. Toimiston arkkitehdeista ainakin puolella on, mitä olen kesäjuhlissa uidessa nähnyt.

Vierailija
69/128 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoimaton nainen on tänä päivänä jo harvinaisuus deittimarkkinoilla ja jo siksi tavoittelemisen arvoinen.

Vierailija
70/128 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän toimistolla, tai missä nyt olettekin, ollaan aika vähissä vaatteissa sitten? 

Vierailija
71/128 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sovi naisille.

Eaukkamaista. Koska et uskalla sille cannonballsin pomolle alkaa urputtamaan, niin kohdistat vihasi siihen tahoon (naisiin) jonka luulet ettei he hakkaa sinua.

Tarviiko niiden pomoille alkaa edes mitään urputtamaan kun yhdelläkin lukee otasassa nalli. Linnassa se on sekin.

Vierailija
72/128 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä etelässä näkee välillä aivan karmeita tatuointeja esimerkiksi muuten kauniin nuoren naisen pohkeissa.

Laatu on kuin eskari-ikäisen piirustuksessa.

Pistää ihmettelemään mikä on moisen kuvion valinnan taustalla.

Mutta tuo on iso bisnes: työkaverin sisko tekee "design-tatuointeja" USAssa, hinta $2000 per päivä, eikä ota yhtään työtä joka ei vähintään paivää vie.

Buukattu täyteen aina vähintään kuukaudeksi eteenpäin.

Näin kuvia parista - hienoja taideteoksia, mutta silti omasta mielestäni väärässä paikassa.

Mutta antaa kaikkien kukkien kukkia...

Vierailija
73/128 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointihimostakin voi eheytyä ja päästä irti, kuten sateenkaaritouhuista ja tupakoista.

Vierailija
74/128 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein näet heitä alasti tai hihattomissa, selästä avoimissa paidoissa jne? Kaikilla kolmella kollegallani (asiantuntija-ala), joiden kanssa olen viime vuosina projektityötä tehnyt, on ollut tatuointeja. Tunnen korkea-arvoisen viranhaltijan, joka somessa hehkuttaa tatuointejaan (jäävät paitapuseron alle piiloon). Lääkärieksälläni oli tatuointeja (eivät näkyneet työvaatteissa). Kaiken kaikkiaan näen tatuointeja ympärilläni kokouksissa, työkavereilla ja tuttavilla niin paljon, että uskallan sanoa, että akateemisillakin on tatuointeja. Myös juristeilla.

t. Itse tatuoimaton

Vierailija
75/128 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveen yksilöllistä.

Vierailija
76/128 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ikääntyneessä roikkuvassa ihossa? Miltä nämä ihmiset näyttävät vanhuksena?! 

Vierailija
77/128 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä ikääntyneessä roikkuvassa ihossa? Miltä nämä ihmiset näyttävät vanhuksena?! 

Näyttävät varmaan vanhuksilta? Tämä häiritsee sua koska...?

Vierailija
78/128 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla lyhyet sortsit ja reisissä tatskat. Luulin, että yksi nainen kaatunut pyörällä ja iso mustelma jalassa mutta olikin kuva pikkumyystä.

Vierailija
79/128 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 28 vuotias, hyvässä työssä ja menestynyt alallani. Olen pitkä, hoikka ja kauniskin. Olen lempä, ystävällinen, empaattinen sekä huumorintajuinen. En käytä päihteitä enkä ole rikollinen. Olen hyvä ihminen. Olen myös todella tatuoitu. Se ei vähennä ihmisarvoani tai ammattiosaamistani. Se ei tee minusta huonoa ihmistä. Vanhana ihoni on ruttuinen ja tatuoinnit yhtä sotkua, mutta välitänkö minä 80 vuotiaana miltä nahkani näyttää? Luultavasti en. Välitänkö mitä muut ajattelevat nähdessään tatuointini? En.

Kaksikymmentäkahdeksanvuotiaana ei pysty kuvittelemaan, kuinka v ä h ä n ihminen vuosien varrella muuttuu suhteessa siihen, miten hän itsensä hahmottaa. Mikäli kahdeksankymppisenä olet järjissäsi, välität kyllä siitä, miltä nahkasi näyttää. Uskallan näin sanoa, koska itse täytän kohta seitsemänkymmentä ja siitä huolimatta haluan edelleen pitää itsestäni huolta.

Vierailija
80/128 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tekee mitä tykkää mutta ainakin minulle tanska on iso turn-off. Mitä isompi ja tuhrusempim sitä enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi